عمومی

کتابخانه ها بخشی از ساختار اجتماعی جامعه هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، باگر میر عبداللهی بین دومین کنفرانس عصر سه شنبه بین المللی کتابخانه سلام عمومی به میزبانی کتابخانه عمومی سلام در کتابخانه مرکزی به نام امام خمینی (قدس سره) سر) در مشهد مقدس برگزار شد و با بیان اینکه این موسسه به دنبال تفسیر و کارکردی جدید از مفهوم خدمت رسانی به مشتریان است، اظهار داشت: در واقع این همایش جلوه ای از این امر است و خروجی آن یک برنامه راهبردی و راهبردی در این زمینه است. جهت.

معاونت برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه سلام معاونت برنامه کل کشور کوچولو ویرایشگر چشم انداز فعلی کتابخانه می بینم در جامعه و افزود: به عنوان نماینده حوزه نخبگان انتظار ما از ادغام موسسه با دانشگاه ها ارائه مفهوم صحیح و اساسی کتابخانه است. می بینم و خدمات خود را ارائه می دهد.

گفت: ما به کتابخانه ایمان داریم می بینم سازمان‌های اجتماعی بخشی از ساختار اجتماعی جامعه هستند، قدرت اراده برای خدمت به همه طبقات را دارند و این ویژگی بیش از سایرین است. سازمان های به کتابخانه می بینم کمک های مالی به دلیل کتابخانه می بینم یک طبیعت کامل نگر و تلاش ما این است که با ارائه تعداد بیشتری از آنها، فراتر از ذخیره اطلاعات در کتابخانه باشد می بینم درخواست دادن

میر عبداللهی وی افزود: البته برای رسیدن به این هدف باید تدوین و تبیین شود. مهمترین مشکل کتابخانه می بینم دانشگاه ها هم این ایده، باور و ذهنیت را دارند. به عبارت ساده تر، باید فرهنگ سازمانی کتابداران و پژوهشگران حوزه را برای تبیین مفاهیم بیشتر تغییر دهیم که یکی از اهداف اصلی این همایش است.

معاونت برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه سلام سرلشکر کشور گفت: به برکت سرزمین مشهد امیدوارم الرضا و به دلیل تلاش و پیشرفت مدیرکل کتابخانه سلام سرلشکر خراسان رضوی و دبیرکل تاکید کردند که برگزاری این همایش باید فراتر از یک نشست عادی باشد و در آینده شاهد اتفاقات بزرگ و موثری در این زمینه خواهیم بود.

کتابخانه سلام در راه تبدیل شدن به مراکز فرهنگ عمومی

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر سبزیان مدیرکل کتابخانه سلام سرلشکر خراسان رضوی همچنین گفت: خدا را شاکرم که این همایش در محضر حضرت رضا (ع) برگزار می شود.آ) و در کتابخانه مرکزی امام خمینی (قدس سره). سر) مشهد مقدس به عنوان بزرگترین کتابخانه عمومی خاورمیانه برگزار می شود.

مدیرکل کتابخانه سلام سرلشکر خراسان رضوی با اشاره به تغییر عملکرد کتابخانه سلام در جامعه امروزی، عمومی، افزود: کتابخانه سلام بر اساس تعاریف اساتید بزرگ کتابداری، دانشگاه‌های دولتی امروزه به عنوان دانشگاه‌های مردمی، مراکز پژوهش و بحث، مهارت‌افزایی و دانشگاه‌هایی معرفی می‌شوند که در راستای ایجاد نشاط و محیط اجتماعی عمل می‌کنند و رتبه سوم پس از خانه، مدرسه و محل کار. . امید

ضمن قدردانی از همراهی و تلاش مضاعف دبیر کل نهاد کتابخانه سلام عموم مردم کشور در این خصوص گفتند: معتقدم کتابداران خراسان رضوی با تلاش خود به ویژه در دوران کرونا موفق بوده اند. وجود دارد نقش کتابخانه می بینم به عنوان نهادهای فرهنگی اجتماعی ثابت شود.

حجت الاسلام و المسلمین سبزیان ابراز امیدواری کرد: این همایش منشا کار برای تعیین جایگاه واقعی کتابخانه ها در نقش های تعریف شده ای باشد که اساتید در جامعه مد نظر دارند.

مدیرکل کتابخانه سلام سرلشکر خراسان رضوی گفت: هدف از برگزاری این همایش بین المللی قطعا ارتقای امکانات مناسب و کارآمد کتابخانه است. سلام عموم مردم در زمینه ترویج، ترویج و حمایت از کسب و کارهای کوچک به عنوان پایه های مردمی و اعتماد مردم هستند.