عمومی

دستاوردها و خدمات نظام اسلامی در جامعه بیان شوند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمدتقی صفری وی سه شنبه شب در جلسه شورای فرهنگ عمومی ژنو با تاکید بر ضرورت امر به معروف و نهی از منکر به ویژه در ماه مبارک رمضان بر احیای امر به معروف و نهی از منکر رهبر معظم انقلاب تاکید کرد. . بدی در جامعه گفت: امر به معروف در جامعه، نهی از منکر و توجه ویژه به این کار و گسترش آن در جامعه یک وظیفه الهی است.

فرماندار ژنو بر لزوم حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و پرهیز از روزه داری تاکید کرد.

وی بیان کرد: در ایام روزه خواری باید در اماکن باز و عمومی به بازار تحویل داده شود، مسافران و مهمانان در مکان های تعیین شده برای صرف غذا حضور داشته باشند و از روزه داری در اماکن عمومی خودداری کنند.

دستاوردها و خدمات نظام اسلامی باید در جامعه بیان شود

استاندار با اشاره به اهمیت جهاد گفت: خدمات نظام مقدس اسلامی باید برای مردم تبیین و روشن شود و بویژه ادارات باید این خدمات را در برنامه ها، خدمات، رفتارها و مأموریت های خود بیان کنند.

وی گفت: مردم نقش مهمی در پیشرفت و دستاوردهای انقلاب اسلامی داشته اند و باید از کمک، حمایت و توان مردم در برنامه ها و فعالیت ها استفاده کنیم و مردم را در خدمت و فعالیت شریک بدانیم.

استاندار ژنو ادامه داد: در طول بیش از 4 دهه عمر پربرکت نظام مقدس اسلامی خدمات و دستاوردهای بسیاری در عرصه های مختلف کشور از جمله بهداشت، امنیت، آموزش، پزشکی و زیرساخت ها و… باید به این دستاوردها رسید. تبیین و در جامعه بیان شود.» بودن.

وی افزود: امروز به برکت نظام مقدس اسلامی خدمات بسیاری در دورافتاده ترین نقاط و روستاهای کشور ارائه شده است که نیازمند تبیین و تکرار در جامعه است.

دستاوردها و خدمات نظام اسلامی باید در جامعه بیان شود

صفری خاطرنشان کرد: اصل اکثر دستاورد انقلاب برپایی نظام اسلامی مبتنی بر ایمان باطنی، اسلام ناب محمدی، وحدت و سیاست و بینش، نفوذ نقش ولایت فقیه در همه ابعاد و حاکمیت ولایت است. فقیه. همه ابعاد باید توضیح داده شود، توضیح داده شود و بیان شود.

وی با اشاره به تاکیدات جهادی رهبر معظم انقلاب گفت: این سخنان امروز رهبر فرزانه انقلاب به عنوان رهبری حکیم، دوراندیش، متفکر و آگاه به همه اصول و شرکا است. قوانین دموکراسی وظیفه و حجت همه ماست و دستورات آنها باید اولویت اصلی کار ما باشد.

وی تاکید کرد: نماز باید در ادارات به ویژه در ماه مبارک رمضان اقامه شود.

وی گفت: حل مسئله نماز در آموزش و پرورش باید به صورت ویژه مدیریت شود و آموزش و پرورش در این زمینه انتظار می رود. ریزی آنچه را که نیاز دارید دریافت کنید.

دستاوردها و خدمات نظام اسلامی باید در جامعه بیان شود

دبیر شورای فرهنگی عمومی ژنو گفت: نشست شورای فرهنگی عمومی با موضوع برنامه های ماه مبارک رمضان، برپایی اردوی جهادی در شهرستان و شعار سال برگزار شد. .

علیرضا سبحانی با بیان اینکه هر ساله ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در شهرستان برگزار می شود، گفت: امسال نیز برنامه های متعددی از ابتدای این ماه مبارک تدوین و اجرا شده است.

دستاوردها و خدمات نظام اسلامی باید در جامعه بیان شود

دستاوردها و خدمات نظام اسلامی باید در جامعه بیان شود

دستاوردها و خدمات نظام اسلامی باید در جامعه بیان شود