عمومی

عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بیله‌سوار ضمن توصیه به تقوای الهی، اظهار کرد: عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است چرا که این عملیات در نوع خود از جهات مختلف بی نظیر بوده و ثابت کرد که جمهوری اسلامی ایران دیگر آن کشور نیست که مورد تجاوز و ظلم و مورد تعدی قرار بگیرد و هیچ واکنشی نداشته باشد.

وی با بیان اینکه سپاه با این عملیات در واقع ثابت کرد دوران بزن و در رو تمام شده است، افزود: این عملیات در عین بازدارندگی و شکست دشمن به طور مفتضحانه در واقع به قول مقام معظم رهبری نمایش قدرت و عظمت جمهوری اسلامی ایران بود و به دنیا قدرت ایران را به طور عملی نشان داد.

امام جمعه بیله‌سوار ادامه داد: وجود تظاهرات جهانی، مخصوصاً در آمریکا به واسطه نخبگان و دانشجویان و دانشگاهیان علیه اسرائیل و استعفای سلسله‌ وار مسؤولان نظامی ارتش اسرائیل نشان از شروع تجلی تمدن نوین اسلامی و افول نظام سلطه و استکبار است.

حجت‌الاسلام عزیزی ضمن تسلیت شهادت مرتضی مطهری روز معلم را تبریک گفت و بیان کرد: امروزه بیشترین قشری که در جامعه ما نقش بسزایی دارد و بسیار تأثیر گذار است جامعه معلمی بوده که نیاز به توجه بیشتر و عمیق به این قشر زحمت کش دارد چرا که کشور در همه زمان‌ها مدیون زحمات این قشر زحمت کش است.

وی معلمی را یک مسئولیت دانست و ادامه داد: این مسئولیت باید از جهت‌های مختلف مورد توجه و تکریم و بررسی و آسیب شناسی و آموزش و توانمندی قرار گیرد.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار همچنین با اشاره به هفته کار و کارگر، تلاش و عملکرد این قشر را قابل ستایش دانست و گفت: توسعه و توانمندسازی و ارزش‌گذاری به جامعه کارگری و نهادینه‌سازی فرهنگ کار و کارگری در بین جوانان لازم و ضروری است.

حجت‌الاسلام عزیزی همچنین به هفته سلامت اشاره کرد و خاطرنشان کرد: مهمترین چالش امروزه کشوری جوانی جمیعت بوده که آینده کشور نسبت به این موضوع خطرناک است و نیاز به توجه جدی نهادهای فرهنگی و سیاست‌های کلان کشور دارد.

وی ۹ اردیبهشت را به عنوان روز شوراها تبریک گفت و ادامه داد: این ارکان مهم در واقع نقش مشارکت مردم در اداره کشور را دارد و جمهوری اسلامی در مشارکت اراده مردم در تصمیم گیری‌ها و تصمیم سازی‌ها بی نظیر است که تلاش و برنامه‌ریزی بیشتر شوراها در عمران و آبادانی شهر ضرورت دارد.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار در ادامه از سلسله مطالبات هفتگی در خطبه نماز جمعه از مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به موضوع فرهنگ اشاره کرد و گفت: متأسفانه در این چند سال گذشته بیشترین ظلم به این مقوله شده است و نیاز به توجه جدی و اساسی دارد.

حجت‌الاسلام عزیزی از زحمات و تلاش‌های نیروی انتظامی در طرح حجاب و عفاف تقدیر و تشکر کرد و ادامه داد: حمایت همه جانبه و مقتدرانه از این اقدام شجاعانه نیروی انتظامی لازم است و در این راستا همه را مسؤول هستند.

وی یکی از مسائل شهرستان بیله‌سوار مغان را موضوع خالصه دولتی دانست و خاطزنشان کرد: متأسفانه چندین سال است که این موضوع خالصه دولتی حل نمی‌شود که نیاز جدی به پیگیری مسؤولان نسبت به این موضوع دارد.