عمومی

نابودی اسرائیل نزدیک است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام امین رضا کمالی رئیس نمایندگی ولی قانونی در سپاه انصار الرضا با سلام خراسان جنوبی به یاد شهدای روستای 8 دیشب کوشک بخش قهستان شهر بین ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)س)گفت: عزت کشور ایران به برکت ائمه امام حسین (ع) است.آ)حضرت فاطمه زهرا(س)س)امام خمینی و ولایت.

درباره مقام حضرت زهرا (س)س)گفت: در قرآن 135 آیه در این باره وجود دارد و 18 آیه مستقیماً به حضرت فاطمه (س) اشاره دارد.

رئیس نمایندگی ولی قانونی سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی، سلام الله علیه، مرکز رضایت خداوند را حضرت فاطمه (س) عنوان کرد و گفت: فرهنگ فاطمه می گوید اگر می خواهی رضایت خدا را جلب کنی، ببین در اطراف مرکز حضرت زهرا هستی یا نه. . ?

حجت الاسلام کمالی به احترام حضرت زهرا(س) دختر پیامبر(ص) اشاره کرد و گفت: پیامبر(ص) در مقابل حضرت زهرا(س) می ایستادند، ایشان را معاینه می کردند و در کنار ایشان می نشستند. به او.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) مورد قدردانی معصومین قرار گرفت، گفت: حضرت علی(ع) نیز حضرت فاطمه(س) را مدح کردند.س) می گوید احترام من به علی در فاطمه است.

رئیس نمایندگی ولی قانونی سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی سلام الله علیه فرمود: دشمنان حضرت زهرا علیها السلام.س) درباره این خانم هم می گویند حضرت فاطمه آینه است ظاهر نبی – پیامبر (پ) میکند.

حجت الاسلام کمالی در شأن و مبانی زندگی حضرت زهرا (س)س) وی با اشاره به این که: اعتقاد به معاد و معاد، رسیدگی به فقرا و صدقه دادن از اصول زندگی حضرت زهرا است.

وی افزود: متأسفانه دشمن اصول مهم قضا و قضاوت را در زندگی ما پنهان کرده و فقرا را فراموش کرده ایم.

رئیس نمایندگی ولی قانونی سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی که می گوید ما از امام زمان (عج) هستیم.Aj) و حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام با حیا توضیح دادند: امروزه سبک زندگی غربی در بین دختران ما رایج شده است.

حجت الاسلام کمالی گفت: چهره ها و ستاره های غربی در بین جوانان و جوانان ما محبوبیت پیدا کرده اند. معروف می بینم با برداشتن حجاب و حجاب در نوع خود ستاره می شوند.

وی تاکید کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) باید برای ما الگو باشد.

رئیس نمایندگی ولی قانونی سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی سلام الله علیها با بیان اینکه شهدا زندگی عاشقانه را انتخاب کردند، اظهار داشت: یادمان های شهدا اقتدار اذان را دارد و باید راه شهدا را ادامه داد.

حجت الاسلام کمالی گفت: دشمنان برای ما برنامه دارند. نقشه دشمن برای ما این است که اول حب ولایت را از دل ها دور کنیم، مردم را از ارتباط با ولایت باز داریم و رهبری سیاسی امام خمینی (ره) را حذف کنیم.

وی علت دشمنی امروز دشمن با علی زمان را بیان کرد و گفت: رهبر ما محرک است، ایران الگوی هویت اسلامی دارد و شهرت رهبر ما در بین مردم ایران و مردم جهان بالاست.

رئیس نمایندگی ولی قانونی سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی ادامه داد: حفظ وحدت بین شیعه و سنی، برهم زدن توازن قوا در منطقه و تغییر هژمونی آمریکا از ویژگی های رهبر ایران است و دشمن علیه آنهاست.

حجت الاسلام کمالی به تدبیرهای ضد ولایتی دشمن اشاره کرد و گفت: بی اثر جلوه دادن رهبری و ولایت و بدنام ساختن رهبری از شگردهای دشمن است.

وی تصریح کرد: دشمن برای شکستن اقتدار ولایت جنگ مشترکی را علیه ما آغاز کرده است و برای مقابله با این جنگ باید جهاد علنی صورت گیرد.

رئیس نمایندگی ولی قانونی سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی، سلام الله علیه فرمودند: اقدامات زیادی برای مبارزه با دشمن انجام شده است و در شرف نابودی اسرائیل برای همیشه هستیم.

حجت الاسلام کمالی با بیان اینکه دشمن بیکار نمی نشیند، گفت: نور را بدون نور تمام می کنیم.

رئیس نمایندگی ولی قانونی سپاه انصار الرضا پیامبر اعظم خراسان جنوبی با بیان اینکه پیشرفت امروز ایران مرهون وجود شهداست، گفت: دشمن فتنه 1401 را علیه ما به راه انداخت و خسارات زیادی از نظر شهادت مادی به ما وارد کرد و تعداد زیادی از مردم را به شهادت رساند. ، بر شهرت بین المللی ما تأثیر می گذارد. آنها اطلاعات و اقدامات سیستم را زیر سوال بردند.

حجت الاسلام کمالی گفت: دشمن با فتنه ایجاد شده بسیاری از برنامه های مستمر ما را تحت تاثیر قرار داده است.

وی با بیان اینکه رهبری به مردم دستور دادند که مرزهای خود را از اغتشاش گران جدا کنند، ادامه داد: اما در این شرایط آحاد جامعه و گروه اصلاح طلب سکوت کردند و جاهل ها هم جایز نیست.

رئیس نمایندگی ولی قانونی سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی، سلام الله علیه تاکید کرد: دشمن بداند که اگر با شهدا و ولایت ما بازی کند، دنیایش را نابود می کنیم.