عمومیکسب و کار ایرانیان

کولر گازی یونیوا ساخت کدام کشور است؟

از جمله با کیفیت ترین کولر های گازی می توان به برند معروف جنرال گلد و یونیوا اشاره کرد. این دو برند از جمله برند های پر طرفدار در سرتا سر جهان به شمار می روند . این دو برند به صورت اصل وارد کشور می شوند. اما پیدا کردن نسخه اصل برند های جنرال گلد و یونیوا کار آسانی نیست.کولر گازی اصل یونیوا محصول کشور آفریقای جنوبی می باشد. قطعات کولر گازی یونیوا اصل در کشور تایلند ساخته می شوند. و سپس برای مونتاژ نهایی راهی کشور چین می شوند. محصولات اصل برند یونیوا از طریق های مختلف مانند لنج ها ، مرزهای دریایی ، خاکی و… وارد کشور ایران می شوند.

اما یک نقطه بسیار مهم در این جا وجود دارد و آن این است که ، کولر های گازی یونیوا از طرح های تقلبی که در شهر بانه تولید می شوند و در میان محصولات اصل این برند روانه بازار می شوند. از این ممکن است جنس تقلبی را با نام جنس اصل به شما بفروشند . که اگر محصول خود را از نمایندگی ها خریداری نکرده باشید ؛ مرجوع کردن محصول خریداری شده غیر ممکن است.برند یونیوا نیز همانند کولر های گازی جنرال گلد از بهترین کیفیت برخودار هستند اما یک تفاوت اساسی میان کولر های گازی جنرال گلد و کولر های گازی یونیوا وجود دارد و آن این است که هدف اصلی کمپانی بزرگ جنرال گلد رضایت مشتری است از این نه تنها محصولی بدون عیب و نقص روانه بازار می کند ، بلکه این محصولات از قیمت بسیار پایین و مناسبی نیز برخوردار هستند.

اما در رابطه با کولر های گازی یونیوا بهتر است بدانید ، این برند با قیمت نجومی در بازار به فروش می رسد که این موضوع بسیار غیر معقول است . چرا که نه تنها شما از صحت اصل بودن محصول آگاه نیستید بلکه قرار است هزینه زیادی بابت خرید این محصول بپردازید . همچنین بهتر است بدانید کولر های گازی یونیوا فاقد سریال نامبر برای چک کردن اصل و یا تقلبی بودن هستند . از این رو تنها راهی که می توانید از اصل بودن این محصول اطمینان داشته باشید خرید محصول از نمایندگی های معتبر است .

نکته:برای مشاهده قیمت کولر گازی ال جی 30000 و انواع کولر گازی به سایت ما مراجعه کنید و محصول های دیگر را مشاهده کنید.

Univa air conditioner is made in which country?

از جمله با کیفیت ترین کولر های گازی می توان به برند معروف جنرال گلد و یونیوا اشاره کرد. این دو برند از جمله برند های پر طرفدار در سرتا سر جهان به شمار می روند . این دو برند به صورت اصل وارد کشور می شوند. اما پیدا کردن نسخه اصل برند های جنرال گلد و یونیوا کار آسانی نیست.

کولر گازی یونیوا

کولر گازی اصل یونیوا محصول کشور آفریقای جنوبی می باشد. قطعات کولر گازی یونیوا اصل در کشور تایلند ساخته می شوند. و سپس برای مونتاژ نهایی راهی کشور چین می شوند. محصولات اصل برند یونیوا از طریق های مختلف مانند لنج ها ، مرزهای دریایی ، خاکی و… وارد کشور ایران می شوند.

اما یک نقطه بسیار مهم در این جا وجود دارد و آن این است که ، کولر های گازی یونیوا از طرح های تقلبی که در شهر بانه تولید می شوند و در میان محصولات اصل این برند روانه بازار می شوند. از این ممکن است جنس تقلبی را با نام جنس اصل به شما بفروشند . که اگر محصول خود را از نمایندگی ها خریداری نکرده باشید ؛ مرجوع کردن محصول خریداری شده غیر ممکن است

برند یونیوا نیز همانند کولر های گازی جنرال گلد از بهترین کیفیت برخودار هستند اما یک تفاوت اساسی میان کولر های گازی جنرال گلد و کولر های گازی یونیوا وجود دارد و آن این است که هدف اصلی کمپانی بزرگ جنرال گلد رضایت مشتری است از این نه تنها محصولی بدون عیب و نقص روانه بازار می کند ، بلکه این محصولات از قیمت بسیار پایین و مناسبی نیز برخوردار هستند.

اما در رابطه با کولر های گازی یونیوا بهتر است بدانید ، این برند با قیمت نجومی در بازار به فروش می رسد که این موضوع بسیار غیر معقول است . چرا که نه تنها شما از صحت اصل بودن محصول آگاه نیستید بلکه قرار است هزینه زیادی بابت خرید این محصول بپردازید . همچنین بهتر است بدانید کولر های گازی یونیوا فاقد سریال نامبر برای چک کردن اصل و یا تقلبی بودن هستند . از این رو تنها راهی که می توانید از اصل بودن این محصول اطمینان داشته باشید خرید محصول از نمایندگی های معتبر است .

فناوری‌های استفاده شده در کولر گازی دیواری سرمایش و گرمایش یونیوا

وجود تکنولوژی‌های روز دنیا در کولرهای گازی می‌تواند میزان محبوبیت و فروش آن‌ها را به شدت بالا ببرد. با خرید کولر گازی دیواری سرمایش و گرمایش یونیوا مدل UN-ACS-TN می‌توانید از به‌روزترین فناوری‌های روز که در آن‌ها استفاده شده‌اند بهره‌مند شوید:

  • فناوری تمیزکننده هوا که با استفاده از فیلتر‌های بهداشتی می‌توانند هوای محیط از تمیز کرده و اکسیژن سالمی به محیط بدهند.
  • فناوری پره‌های ضد فرسایشی که از کولر در برابر خوردگی، پوسیدگی و زنگ‌زدگی محافظت می‌کند
  • فناوری راه‌اندازی مجدد خودکار که بعد از قطع شدن و برق و اتصال مجدد آن، کولر با همان تنظیمات اولیه شروع به کار خواهد کرد.

ویژگی های کولرگازی 24000 یونیوا UN-ACS24TN

کولر گازی یونیوا یکی از با کیفیت ترین و بهترین کولر های موجود در بازاره.ظرفیت 24000 اون مناسب و جوابگوی حداکثر مساحت 60 متر میباشه.از کارایی های اون میتونیم به حالت اینورتر بودن موتور اون،چهار جهت برقی،کم صدا و سایلنت بودن اون،لوله و کابل همراه خود محصول،رادیات طلایی،اندازه پنل 106 اشاره کنیم.

واسه خرید این محصول میتونین با فروشنده های سایت ما تماس گرفته یا از درون سایت خرید کنین تا اون رو با گارانتی 18 ماهه و 5 سال خدمات پس از فروش دریافت کنین.موتور روتاری به عنوان یکی از بهترین موتورهای کولر گازی شناخته می‌شود که از یک مکانیسم جابه‌جایی مثبت و چرخشی استفاده می‌کنه.مکیدن و کمپرس گاز مبرد در موتور روتاری با گردش ۳۶۰ درجه‌ای تیغه‌ها صورت می‌گیره. زمانی که گاز از دریچه ورودی وارد کمپرسور میشه و در اثر چرخش تیغه‌ها و برخورد پره‌ها با اون، با فشار به‌سوی لوله‌های خروجی انتقال می‌یابد.

موتور روتاری دارای مزایای همچون مصرف انرژی کم، عمر بالا، صدای کم و عملکرد خوبه و واسه محیط‌های معتدل مناسبه.گاز مبرد R22 به عنوان محبوب‌ترین و پرکاربردترین گاز مبرد دنیا شناخته میشه و اکثر شرکت‌های جهانی از آن در سیستم‌های سرمایشی خود استفاده می‌کنند.دلایل عمده استفاده از این گاز را میشه مواردی مثل عدم داشتن رنگ، نداشتن بو، نداشتن مزه، سرمازایی بالا و عملکرد خیلی خوب در دماهای بالای صفر درجه و زیر صفر درجه رو نام برد.

فناوری های به کارگیری شده در کولرگازی 24000 یونیوا UN-ACS24TN

وجود تکنولوژی‌های روز دنیا در کولرهای گازی می‌تواند میزان محبوبیت و فروش اونا رو به شدت بالا ببره. با خرید کولر گازی دیواری سرمایش و گرمایش یونیوا مدل UN-ACS-TN می‌توانید از به‌روزترین فناوری‌های روز که در آن‌ها استفاده شده‌اند بهره‌مند بشید:

1)قدرت پرتاب کولر گازی دیواری سرمایش و گرمایش یونیوا مدل UN-ACS-TN نیز بر اساس استانداردهای جهانی بوده و با توجه به قدرت و ظرفیت موتور آن می‌تواند هوا رو از 10 تا 20 متر پرتاب کنه.

2)فناوری راه‌اندازی مجدد خودکار که بعد از قطع شدن و برق و اتصال مجدد اون، کولر با همان تنظیمات اولیه شروع به کار میکنه.

3)فناوری تمیزکننده هوا که با استفاده از فیلتر‌های بهداشتی می‌توانند هوای محیط از تمیز کرده و اکسیژن سالمی به محیط بدن.

4)فناوری پره‌های ضد فرسایشی که از کولر در برابر خوردگی، پوسیدگی و زنگ‌زدگی محافظت می‌کنه.