استان ها

هر کسی به مردم خدمت کند باید دستش را بوسید/ منتقد دولت روحانی بودیم

به گزارش خبرگزاری ایران تودی در کازنا ؛ حجت الاسلام شیخ قدرت علیخانی ، نماینده مجلس از گذشته که پس از اهدای 1400 متر مربع زمین برای ساخت یک سالن ورزشی چند منظوره در خیارج ، در مراسم افتتاحیه حضور داشت ، گفت که این سالن ساخته شده و به موارد بیشتری نیاز است. میدان ورزشی ، بنابراین من سعی کردم بخشی از این رشته باشم.

حجت الاسلام علیخانی گفت: ورزشکاران خیارج که به مناطق دیگر رفته اند مشکل ساز بوده اند اما اکنون می توانند در منطقه خود ورزش کنند.

وی اظهار داشت: چندین پروژه ورزشی با کمک آقای علایی مقدم راه اندازی شده است و امروز در شال ، خیارج ، علی آباد ، دانصفهان ، تذرک و خوزنان با 50 و 80 درصد پیشرفت و برخی در مرحله پی ریزی در حال ساخت است. امیدوارم آقای عباسپور ، نماینده مردم به زودی تکمیل می شود.

سخنگوی قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: “از مدیرکل ورزش و جوانان آقای علایی مقدم بخاطر ساختن سالن های زیاد به ویژه در بوئین زهرا که بسیار خوب کار کرد تشکر می کنم.”

8

علیخانی گفت: خداوند آن خدایی است که خط و رابطه راست و چپ را آغاز کرد و ما خدمت را ترک کردیم.

وی گفت: همه کسانی که به مردم خدمت می کنند دست می بوسند و ما هنوز هم علاقه مند هستیم که به مردم خدمت کنیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گذشته می گفت که ما 1400 متر زمین برای ساخت سالن ورزشی برای جوانان اهدا کرده ایم و خوشحالیم که امروز سالن ورزشی بسیار شایسته ای ساخته شده است و امیدواریم بتوانیم مصنوعی بسازیم. زمین چمن خیارجبان.