کسب و کار ایرانیان

انواع ست و استایل با کراپ تاپ : شیک و جدید

انواع ست و استایل با کراپ تاپ : شیک و جدید

روش های مختلفی وجود دارد که می توانید لباس های خود را ست کنید و استایلی شیک و جذاب داشته باشید. در این میان کراپ تاپ ها را می توان لباس هایی راحتی و کژوال دانست که می توان از آنها در موقعیت های مختلف استفاده کرد. کراپ تاپ ها در مقایسه با تاپ های معمولی قدی کوتاه دارند و استایلی بسیار زیبا، دخترانه و شیک دارند.

کراپ تاپ ها نوعی نیم تنه هستند که به دلیل قد کوتاه شان معمولا قسمت شکم را پوشش نمی دهند. اما می توانید با پوشیدن لباس های استرچی از قسمت زیر این لباس ها، قسمت شکم را نیز پوشش دهید. امروزه تاپ کراپ ها به لباس های محبوب و ترند سال تبدیل شده اند و به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع ست و استایل شیک و جذاب با کراپ تاپ آشنا کنیم.

کراپ تاپ چیست؟

کراپ تاپ یکی از جذاب ترین لباس های زنانه و دخترانه است که قسمت میانی بدن و یا همان ناحیه ناف را پوشش نمی دهد. تاپ ها در حالت کلی در طرح ها و سایزهای مختلفی دوخته می شوند و تاپ های کراپ نیز به این شکل هستند. این نوع از تاپ ها نیز می توانند به صورت آستین بلند، تاپ، بدون بند و … باشند.

شما می توانید کراپ تاپ های تنگ و یا گشاد را با لباس های مختلفی استفاده کنید. ظاهر این تاپ ها با شلوار جین کمر بلند و یا دامن های میدی می توانند به خوبی ست شوند.

نحوه ست کردن کراپ تاپ ها

در سال های اخیر کراپ تاپ ها ترند شده اند و توجه بانوان شیک پوش و دختران جوان را به خود جلب نموده اند. بانوانی که همیشه به دنبال مدهای به روز هستند مطمئنا عاشق این تاپ ها هستند و دوست دارند تا با نحوه ست کردن این تاپ ها نیز آشنا شوند.

به همین دلیل در این مقاله برای اینکه انتخاب درستی داشته باشید و بتوانید بهترین استایل را ارائه دهید به نحوه ست کردن این لباس ها اشاره می کنیم. در ادامه چند روش برای این منظور به شما پیشنهاد می کنیم.

1.     کراپ تاپ با دامن بلند

شما می توانید کراپ تاپ، کراپ تی شرت و یا حتی تی شرت را با دامن های بلند ست کنید. این نوع استایل می تواند تداعی بخش مدل های قدیمی اما عالی باشد. برای اینکه ظاهر زیباتری هم داشته باشید می توانید از اکسسوری های مناسب با لباس تان نیز استفاده کنید.

2.     کراپ تاپ با دامن چین دار بلند

در دهه 80 میلادی پوشیدن دامن چین دار بلند همراه با کراپ تاپ ترند شده بود که البته این دامن ها مدل های ساده ای داشتند. پوشیدن این ست می توانست برای افرادی که روحیه هنجارشکنی داشتند بسیار جذاب باشد. در آن سالها کراپ تاپ، لباسی مدرن بود که همراه با دامن چین دار کلاسیک می توانست زیبایی ظاهری خاصی داشته باشد.

3.     کراپ تاپ همراه با دامن کوتاه جین

آیا تا به حال سعی کرده اید کراپ تاپ را با دامن های کوتاه جین بپوشید؟ این استایل در بین جوانان و دختران امروزی بسیار محبوب است و زیبایی خاصی خواهد داشت.

4.     کراپ تاپ با شلوار جین

ظاهر شلوارهای جین طوری است که می توان آنها را با استایل های مختلفی ست کرد. در مورد کراپ تاپ نیز ست کردن آنها با شلوار جین ساده ترین گزینه ممکن است. انواع مختلفی از شلوارهای جین مانند راسته، مام استایل، اسکینی، بگ و … در بازار به فروش می رسند که می توانید مدلی را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید.

5.     کراپ تاپ با دامن شلواری

با پوشیدن دامن شلواری می توانید در خانه و یا حتی محل کار راحتی بیشتری احساس کنید. اما در صورتی که این مدل دامن را با کراپ تاپ ست کنید، می توانید حالت مجلسی تری به استایل خود بدهید. ترکیب این ست می تواند ایده بسیار جذابی باشد و در روزهای گرم نیز شما را خنک نماید. مخصوصا اگر دامن شلواری را با کراپ تاپ شیفون بپوشید می توانید در مهمانی ها و مجالس به زیبایی بدرخشید.

6.     کراپ تاپ با ساری

ساری نوعی لباس هندی است که می تواند با کراپ تاپ ست منحصر به فردی ارائه دهد. البته بهتر است در انتخاب رنگ ساری بیشتر دقت کنید به عنوان مثال کراپ تاپ هایی با رنگ مشکی و تیره می توانند گزینه ایده ال برای مهمانی های شبانه باشند.

انواع ست و استایل با کراپ تاپ : شیک و جدید
انواع ست و استایل با کراپ تاپ : شیک و جدید

7.     کراپ تاپ با شلوارک

اگر ترجیح می دهید در سفر از لباس های راحتی استفاده کنید می توانید همراه با تاپ کراپ از شلوارک هایی مناسب با تاپ خود استفاده کنید. انتخاب مدل و رنگ شلوارک را متناسب با تاپ کراپ تان انجام دهید تا ظاهری مناسب تر داشته باشید.

بلندی برخی از دامن ها تا دنیم و یا همان پایین زانو است که می توان آنها را با کراپ تاپ ها و به صورت هوشمندانه ای ست کرد. اگر دامن را با طرحی ساده و تک رنگ انتخاب کنید، مطمئنا می تواند با کراپ تاپ ست بسیار جذابی خلق کنید. در مواردی ممکن است قد دامن تا بالای کمر باشد که این حالت جذابیت بیشتری داشته و تناسب بیشتری برای بدن شما به همراه خواهد داشت.

8.     کراپ تاپ با شلوارهای سندبادی

گزینه بعدی ست کردن تاپ کراپ ها با شلوارهای سندبادی است که می تواند جالب باشد و استایل هیپی در شما ایجاد کند. اگر از علاقمندان به یوگا هستید و تمرینات آن را انجام می دهید این ست می تواند برای شما بسیار مناسب باشد.

9.     کراپ تاپ با کت

اگر هیجان را دوست دارید می توانید همراه با کراپ تاپ از یک کت شیک اورسایز نیز استفاده کنید. البته کت را باید طوری انتخاب کنید که از روبرو کراپ تاپ کاملا مشخص باشد و در واقع دکمه های کت را باز نگه دارید. برای پایین تنه نیز می توان از دامن کوتاه استفاده کنید زیرا اگر با کت چرم و یا کت بلند ترکیب شود ظاهر بسیار شیکی خواهد داشت.

10. کراپ دامن با دامن پپلوم

آیا تا به حال دامن های پپلوم را امتحان کرده اید؟ این دامن ها را نیز می توانید برای ست کردن با کراپ تاپ انتخاب کنید. این ترکیب می تواند استایل مدرن و در عین حال کلاسیکی به شما بدهد. با این ست شما علاوه بر زیبایی ست های کلاسیک، زیبایی به روزتری به ظاهر خود خواهید داد.

11. کراپ تاپ با شلوارک های فاق بلند

شلوارک ها و یا حتی شلوارهایی که فاق بلندی دارند به راحتی و زیبایی با کراپ تاپ ها ست می شوند. کوتاهی قد کراپ تاپ ها و بلندی فاق این شلوارها ترکیب زیبایی خواهند داشت. پیشنهاد می کنیم حتما این استایل را نیز امتحان کنید.

چند نکته مهم در مورد انواع ست با کراپ و تاپ

در حالت کلی برای ست کردن کراپ تاپ ها چند مورد اصلی وجود دارد که عبارتند از:

  • کراپ تاپ ها را می توانید با انواع مختلفی از شلوارهای جین ست کنید.
  • شلوارها و شلوارک هایی که فاق بلندی دارند گزینه مناسبی برای ست کردن با کراپ تاپ ها هستند.
  • کراپ تاپ را می توان با انواع مختلفی از دامن های کوتاه، بلند، دنیم و یا چین دار ست کرد.
  • برای ست کردن لباس با کراپ تاپ اولین مورد توجه به مجلسی است که قرار است لباس را آنجا بپوشید.

برای داشتن خریدی مطمئن میتوانید به سایت کراپ تاپ دادلی مراجعه کنید : www.dadlistore.ir

منبع: https://www.wikihow.com/Wear-Crop-Tops