ورزشی

برد تیم ملی ایران برابر کویت در نیمه اول/ افغانستان در آستانه حذف – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا امروز دوشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف کویت رفت که نیمه اول این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

گل‌های تیم ملی در این نیمه را علی اکرمی، سالار آقاپور و سعید احمدعباسی به ثمر رساندند.

شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه سعید مؤمنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند. باقر محمدی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مهدی کریمی، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.

نیمه اول

تیم ملی ایران در این دیدار هم همچون دیگر دیدارهای این دوره از مسابقات بازی را تهاجمی آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت و کویت هم همانطور که پیشبینی می‌شد با دفاع فشرده در یک سوم دفاعی تلاش کرد مانع از فرو ریختن دروازه شود.

اما مقاومت کویتی‌ها ۸ دقیقه بیشتر طول نکشید و علی اکرمی شوت قدرتمندی را به سمت دروازه حریف شلیک کرد و توپ پس برخورد با مدافع کویتی و تغییر مسیر وارد دروازه شد تا ملی پوشان ایران یک بر صفر پیش بیفتند.

در دقیقه ۱۳ یک بار دیگر حملات ایران به نتیجه رسید و ضربه سعید احمدعباسی در بین راه باز هم به مدافع کویت برخورد کرد و توپ وارد دروازه شد.

در ادامه این دیدار هم کویت همچنان در خط دفاعی خود حضور داشت و چشم به ضد حملات بود اما هوشیاری بازیکنان تیم ایران مانع از به نتیجه رسیدن حملات حریف شد تا این نیمه در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به پایان برسد.

افغانستان در آستانه حذف

در دیگر دیدار این گروه که به طور همزمان برگزار می‌شود تیم‌های افغانستان و بحرین به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود بحرین به اتمام رسید.

در جدول رده بندی این گروه، ایران با ۶ امتیاز صدرنشین است و کویت با ۴ امتیاز در رده دوم قرار دارد. افغانستان با یک امتیاز و بحرین بدون امتیاز سوم و چهارم هستند. افغانستان برای آنکه بتواند به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند باید برابر بحرین با تفاضل گل حداقل یک گل به برتری برسد و در سوی دیگر ایران بتواند کویت را با اختلاف حداقل ۲ گل شکست دهد.

بخش مقالات ورزشی

دارای یک علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه‌ی بیش از 10 سال در صنعت رسانه‌های ورزشی. با ارائه‌ی تحلیل‌های دقیق و اخبار روزمره، هدفمندی مخاطبان را در جهت افزایش دانش و آگاهی ورزشی تقویت می‌کنم. همراه با من باشید تا به دنیای هیجان انگیز ورزشی نگاهی داشته باشیم.