عمومیکسب و کار ایرانیان

گن لاغری پروتزدار

گن پروتز بغل ران ۱۰۰ % اصل

بسیاری از عزیزان بدلیل حجم کم ران ها و باسن اعتماد به نفس پایینی داشته و به دنبال راه حلی برای رفع این مشکل هستند. گن بغل ران محصولی است که میتواند بصورت کامل این مشکل را برطرف کرده و زیبایی بیشتر را به شما هدیه دهد. گن پروتز بغل ران یکی از محصولات محبوب فروشگاه فیتگن بوده که به منظور فرم دهی به باسن و گودی بغل ران از آن استفاده میشود. این محصول با پوشش دادن باسن و ران ها باسن را برجسته تر و خوش فرم تر میکند.

گن پروتز بغل ران ۱۰۰ % اصل : پروتز بغل ران ؛ نوعی گن است که با دارا بودن پد هایی در کناره های آن ؛ خرید گن ساعت شنی ۹ فنره می‌تواند به شما کمک کند تا با کمک تنظیم و شکل دهی به قسمت‌های حساس بدن خود اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید . به فرم دهی هرچه بهتر گودی های موجود در ران ها کمک میکند . جنس کشی و استفاده از پارچه مناسب ؛ امکان استفاده از این گن ها را برای موارد روزمره و نیز زیر لباس مجلسی فراهم میکند. با وجود این گن ؛

دیگر خبری از گودی های کناره ران نیست و میتوانید با خیال راحت ؛ لباس دلخواه خود را بپوشید. دلیل اصلی که نباید این محصول را از دست بدهید در دو طرف این گن دو عدد پروتز وجود دارد که از ران ها شروع شده و تا پشت باسن ادامه دارد. این پروتز ها سبب میشود که ران ها و باسن شما حالت برجسته تری پیدا کرده و خوش فرم تر شود. نتیجه نهایی استفاده از این محصول کاملا طبیعی بوده و قابل دید نمیباشد که همین امر سبب میشود به راحتی بتوانید از گن پروتز بغل ران زیر لباس خود استفاده کنید.

گن پروتز بغل ران ۱۰۰ % اصل گن باسن پروتز بغل که به شما معرفی میکنیم یک گن فوق العاده برای فرم دهی به ران ها از بغل ران می باشد. شما با پوشیدن این گن از زیر لباس می توانید قسمت ران خود را به شدت خوش فرم تر از شکل واقعی آن نشان دهید و اعتماد به نفس خود را در مهمانی ها و مجالس به طرز چشمگیری افزایش دهید. این گن پروتز دار اصل از جسن الیاف میکروفایبر ضدحساسیت ساخته شده و شما به دفعات متعدد بدون نگرانی از خراب شدن و حساسیت دادن گن می توانید از آن استفاده کنید.

سایز بندی گن پروتز بغل ران

گن پروتز بغل ران در سایز بندی های متنوع در فروشگاه فیتگن موجود میباشد که شما عزیزان میتوانید پس از سایز گیری با استفاده از متر و یا شلوار خود اقدام به مشخص کردن سایز و خرید گن ساعت شنی جلیقه ای فرمایید. توجه شود که سایز بندی متفاوت گن ها فقط برای شورت بوده و اندازه پروتز استفاده شده داخل گن در تمامی سایز ها یکسان میباشد. پس در انتخاب سایز مناسب خود دقت فرمایید. گن بغل ران در رنگ های کرم و مشکی موجود میباشد که بسته به نیاز میتوانید رنگ مد نظر را از فروشگاه فیتگن تهیه فرمایید.

گن پروتز بغل ران ۱۰۰ % اصل استفاده از این محصول سبب افزایش اعتماد به نفس بانوان شده و برای عزیزانی که از اندام خود راضی نیستند میتواند محصولی مناسب برای خوش فرم کردن بدن و رسیدن به اندام ایده آل باشد. موارد استفاده از گن پروتز بغل ران کاربرد اصلی این گن برای پر کردن گودی بغل ران ها و همینطور برجسته کردن باسن میباشد. این محصول برای افرادی که دارای گودی بغل ران هستند بسیار مناسب بوده و این گودی را پوشش میدهد.

بسیاری از عزیزان دچار مشکل گودی بغل ران هستند که به آن هیپ دیپ هم میگویند. برای حل این مشکل میتوان از جراحی استفاده کرد که روشی خطرناک و همینطور هزینه بر است، همینطور انجام یکسری از حرکات ورزشی خاص میتواند تا مقداری این مشکل را بهبود بخشیده و گودی بغل ران ها را کمتر کند؛ روش بهتر برای رفع این مشکل استفاده از گن پروتز بغل ران میباشد. دیگر عزیزانی که در ناحیه باسن و ران ها دارای برجستگی نیستند نیز میتوانند از این گن استفاده کنند تا حجم دهی مناسب به این نواحی صورت بگیرد.

پروتز حجم دهنده ران

گن حجم دهنده ران که اینجا مشاهده می کنید برای کسانی که حجم ران آنها کم است بسیار مفید است. دقت داشته باشید که پروتز های این گن از نوع متحرک است و به راحتی قابل جدا شدن می باشند. پس بنابر این اگر شما فقط برای قسمت ران می خواهید از گن حجم دهنده استفاده کنید می توانید پروتز ها را جدا کرده و فقط از شورت  استفاده کنید.

اگر به دنبال خرید گن ساعت شنی ۶ قزنه مناسب و با کارایی بالا و قیمت مناسب می گردید ما به شما خرید گن ساعت شنی را پیشنهاد می کنیم. ویژگی های گن پروتز بغل ران گن های بغل ران از الیاف نانو ساخته شده که بسیار نرم و راحت بوده و استحکام زیادی دارند و میتوان در مدت طولانی از آن استفاده کرد.پروتز های استفاده شده در این محصول به راحتی از گن خارج شده و میتوان آنها را از گن برای شستشوی شورت جدا کرد.

این گن دارای ضخامت بسیار کمی بوده و همچنین در رنگ های مناسب بدن تولید و عرضه میشود. همین امر سبب میشود که بتوان این گن را زیر هر نوع لباسی استفاده کرد بدون آنکه از بابت مشخص بودن آن نگرانی وجود داشته باشد. گن پروتز بغل ران آنتی باکتریال بوده و باعث ایجاد هیچگونه حساسیت در بدن نمیشود و میتوانید به راحتی از این محصول استفاده کنید.این محصول به راحتی شسته شده و میتوان برای شستن آن از آب سرد بصورت دستی و یا ماشین لباسشویی استفاده کرد. توصیه میشود که دمای آب برای شستشوی گن پایین بوده و آب سرد باشد.

فروشگاه فیت گن

سایت فیت گن بهترین فروشگاه اینترنتی ارائه کننده انواع گن لاغری اصلی و با کیفیت می باشد . و همه محصولات سایت فیت گن دارای ضمانت اصل بودن کالا می باشند. پس می توانید با خیال راحت محصوگن حجم دهنده ران و باسن یک شورت بغل پروتزدار است که برای پر کردن گودی بغل ران و همچنین حجم دهی به باسن بسیار عالی کاربرد دارد و شما با پوشیدن این گن فرم دهنده فوق العاده می توانید فرم ناحیه باسن خود را (هم از پشت و هم بغل) به شکل بسیار طبیعی بزرگتر و برجسته تر نشان دهید.

طرز کار گن حجم دهنده ران و باسن اصل:

شرت پروتز دار حجم دهنده ران دارای پروتز های بسیار با کیفیت در ناحیه پشت باسن و بغل ران می باشد که به صورت متحرک هستند و قسمت بالای پروتز آزاد است و دوخت ندارد. بنابراین به راحتی می توانید پروتز ها را جابجا کنید تا در نقطه دلخواه شما قرار بگیرند و همچنین می توانید موقع شستن گن پروتز ها را کلا در بیاورید که مشکلی برای آنها پیش نیاید. یک مزیت دیگر که متحرک بودن پروتز ها دارد این است که پروتز های پشت را کلا می توانید در بیاورید و فقط از پروتز های بغل ران استفاده کنید یا برعکس.

کاربرد گن حجم دهنده بغل ران:

گن حجم دهنده بغل ران و بزرگ کننده باسن یک گن عالی و فوق العاده برای پر کردن گودی بغل ران است و از بهترین و پرطرفدارترین مدل های گن فرم دهی باسن می باشد. افرادی که از فرم ناحیه باسن خود ناراضی هستند و می خواهند قسمت باسنشان بزرگ تر و حجیم تر و خوش فرم تر دیده شود می توانند از این محصول بی نظیر برای فرم دهی باسن استفاده کنند. از شورت بغل پروتز دار می توان در مجالس و مهمانی ها و از زیر انواع لباس مجلسی و .. استفاده کرد. اگر می خواهید در میهمانی ها و مجالس خوش اندام تر از آنچه که هستید دیده شوید استفاده از شرت پروتز گودی بغل ران به شدت توصیه می شود.گن پروتز ران در دو رنگ مشکی و کرم موجود می باشد و شما می توانید موقع ثبت سفارش رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. گن پروتز بغل را می توانید با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از طریق تهیه کنید.

راهنمای سایزبندی گن پروتز بغل

گن پروتز بغل ران در سایزبندی متنوع و از اسمال تا سه ایکس لارج موجود می باشد و تمامی سایزها را پوشش می دهد. برای اینکه در انتخاب سایز گن بزرگ کننده ران و باسن پروتز دار دچار مشکل نشوید بهترین کار این است که سایز دور باسن خود را با متر اندازه بگیرید و موقع سفارش در قسمت توضیحات فرم سفارش خود یادداشت کنید.بدین ترتیب ما مناسب ترین سایز گن حجم دهنده ران و باسن را برای شما ارسال خواهیم کرد که به هیچ وجه دچار مشکل نشوید. لات مورد نظر خود را انتخاب کنید و اگر در خصوص یک محصول اطلاعات جامع و دقیق تری نیاز داشتید و همپنین گن لاغری ساعت شنی کمری بدون بند ۳ قزنه مارک آنچری می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.