علمی و پزشکیکسب و کار ایرانیان

اصول عملکرد دستگاه لیپولیز برای لاغری

چه آموزش هایی داده میشه و چرا مدیکال تک

تیم تخصصی مدیکال تک با توجه به سابقه چندین دهه در زمینه یک فرایند اموزشی ایجاد کرده است که تمام نیاز های یک نیروی متخصص برای ورود به این بازار کار براورده شود در این دوره اموزشی تجهیزات زیبایی که توسط مدرسین حرفه ای و متخصص در این زمینه اموزش داده میشود تمامی دستگاه های لیزر و زیبایی روز دنیا به صورت کاملا تخصصی بررسی شده اند وبا مهندسی معکوس بر روی تمامی مدارات و برد های الکترونیکی تمامی نکات تعمیراتی به صورت کاملا حرفه ای برای شما ارایه شده است پیش نیاز اینکه شما وارد حوزه تعمیرات شوید باید بر روی مباحث الکترونیک و تعمیر برد تسلط کافی داشته باشید بخاطر همین در بخش اول این دوره جامع یک اموزش کامل دوره الکترونیک برای شما قرار داده شده است که شما ابتدا نمامی موارد مربوط به الکترونیک تعمیراتی و ( شامل تست تمامی قطعات در بیرون و داخل مدار ، تحلیل رفتاری قطعات در مدار ، دیتاشیت خوانی حرفه ای ،شماتیک خوانی ،تحلیل تمامی مدارات پاور به صورت کاملا تخصصی و … ) به صورت تئوری و عملی را فرا میگیرید و بعد از اینکه تسلط کافی بروی این مباحث پیدا کردین وارد بخش دوم دوره یعنی اموزش تعمیر و تحلیل تمامی مدارات دستگاه ها ( نکات تعمیراتی برد کنترل ، پاور high voltage و high current ، چک پوینت های ولتاژی و فرکانسی ) ( تعمیر برد ، کالیبره دستی و نرم افزاری ) تعمیر و سرویس سیستم کولینگ دستگاه ها ،تعویض سورس بارها ( لیزر بار ،لامپ و کریستال ) و تمامی ایرادات شایع در دستگاه ها مورد بررسی قرار میگیرد همچنین در این دوره در مورد انواع لیزر ها ،فیزیک لیزر نحوه ایجاد لیزر ها ( دایود ،الکساندرایت، ND-YAG ، CO2 ، Ruby Ktp و … ) خواهید اموخت . در بحث تمامی اموزش های برای سرویس های دوره ای این دستگاه ها ، شارژ انواع کارتریج های هایفو به صورت تخصصی ( اولترا دابلو ، دو IC، 4D ، 7D و … ) اموزش داده شده است . در مورد کاملا دستگاه برای شما تشریح شده و هم به صورت تئوری و هم به صورت کاملا عملی آموزش داده شده

مزایا دوره آموزش تعمیرات تجهیزات زیبایی

از مزایای در مدیکال تک که آن را با سایر دوره ها متمایز کرده اموزش اپراتوری  دستگاه لیپولیز میباشد دوره به صورت ویدئوو در برنامه اسپات پلیر ارائه میشود و شما بعد از ثبت نام دسترسی دائمی به دوره دارید و پشتیبانی تامین قطعات و تعمیرات به صورت 24 ساعته از طریق واتساپ و باشگاه تعمیرکاران جزیره سخت افزار دارید یکی از ویژگی های بی نظیر دوره امکان اپدیت دوره است به نحوی که هر زمان نیاز به اپدیت اطلاعات و یا اموزش دستگاه های جدید که وارد این بازار میشوند باشد سریعا مهندسی معکوس بر روی دستگاه اجرا اموزش های جدید اراِئه میگردد

برای خرید دستگاه لیپولیز  لطفا کلیک کنید .دستگاه لیزر مو رادو پلاس (Rado Plus) این بار با ورژن 2022 و دارای سه طول موج واقعی الکساندرایت (755nm) برای طیف های پوستی روشن  ، دایود (808nm) برای طیف های پوستی گندم‌گون و اندیاگ (1064nm) برای طیف‌های پوستی تیره ، قابلیت حذف موهای زائد ضخیم و کرکی برای تمامی طیف‌های پوستی را داراست.

لیزر بار دستگاه لیزر مهم‌ترین قطعه در دستگاه‌های لیزر می‌باشد که عدم توجه به آن می‌تواند باعث مشکل ساز شدن دستگاه و یا عدم جوابدهی و کارکرد مناسب شود. لیزر بار دستگاه لیزر مو رادوپلاس دارای خط واتی می‌باشد که حاصل این عمل توان خروجی وات می‌باشد .

همچنین لیزربار دستگاه لیزر مو رادو پلاس از معدود لیزر بارهای با قابلیت میلیون شات واقعی در دنیا می‌باشد که اگر صادق باشیم از این 100 میلیون شات، حداقل 60 میلیون آن مفید است که به شما امکان کار کردن در طی چندین سال بدون نیاز به تعویض لیزربار و پرداخت هزینه‌های گزاف می‌دهد.

این لیزربار ساخت کمپانی کوهرنت (coherent) آمریکا می‌باشد که یکی از بزرگترین کمپانی‌ها در زمینه ساخت انواع قطعات لیز و لیزربار می‌باشد و جوابدهی محصولات این کمپانی به همگان ثابت شده می‌باشد.

وجود یک چیلر خنک کننده داخلی قدرتمند و پمپ آب ایتالیایی تعبیه شده در دستگاه و همچنین مهندسی دقیق سیستم‌های گردش آب در این دستگاه باعث شده تا این دستگاه دارای کمترین میزان خرابی و دارای بیشترین طول عمر در بین دستگاه های موجود در بازار باشد . همچنین به دلیل وجود این سیستم خنک کننده ، این دستگاه قابلیت ساعت کار مداوم بدون کوچکترین آسیب به قطعات داخلی را دارد.

آنچه که باعث عدم سوختگی و کم شدن احساس درد در مراجعه کننده می‌شود سیستم خنک کننده خارجی می‌باشد. دستگاه لیزر مو رادوپلاس با دارا بودن سیستم خنک کننده TEC دوبل ( اولین بار در ایران ) در هندپیس باعث ایجاد دمای 15- درجه سانتی گراد در سر هندپیس و پوست مراجعه کننده و در نتیجه باعث کمترین میزان احساس درد و سوختگی در مراجعه کننده می‌شود. همچنین وجود یک آلومینیوم نظامی در هندپیس باعث شده تا انتقال سرما به سر هندپیس بهتر انجام شود و در هنگام کار با دستگاه سر هندپیس داغ نشود و سوختگی رخ ندهد.

یکی از قسمت‌های مهم دستگاه سرعت عملکرد دستگاه می‌باشد، زیرا سرعت بالای کار دستگاه باعث درآمد‌زایی بیشتر و صرفه جویی در وقت می‌گردد. دستگاه لیزر مو رادوپلاس با دارا بودن اسپات سایز بزرگ 12*20 میلی‌متر و دارا بودن سیستم FHR که همان fast hair removal و قابلیت انجام 1 تا 20 شات در ثانیه باعث انجام لیزر در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌گردد، بطوریکه یک اپراتور آماتور و بی تجربه هر مراجعه کننده فول بادی را می‌تواند در طی 45 دقیقه انجام دهد.

بطور کل رفع موهای زائد با لیزر درمانی نیازمند 6 الی 8 جلسه می‌باشد. اما ممکن است در خانم‌هایی که رشد موهای هورمونی دارند و یا آقایانی که تراکم موی بیشتری دارند تعداد جلسات درمانی به 10 الی 12 جلسه برسد ، علاوه بر آن بعد از تکمیل دوره ، مراجعه کننده نیازمند انجام مجدد لیزر بین 1 الی 2 جلسه در سال می‌باشد. دستگاه لیزر مو رادوپلاس با طول موج دقیق خود و همچنین انرژی و پهنای پالس بالا نوید ریزش مو مراجعه کننده را تا 60% درصد تنها در یک جلسه می‌دهد.

منوی کاربری هوشمند و بسیار آسان با ایجاد ذخیره ی تنظیمات دستگاه و همچنین استفاده از هندپیس سبک و خوش دست با رعایت اصول ارگونومیک و جوابدهی فوق العاده قوی و سرعت بالای دستگاه باعث رضایت صد در صدی اپراتورهای مجرب از دستگاه لیزر مو رادوپلاس شده است.

قیمت دستگاه لیزر رادو پلاس

قیمت دستگاه لیزر رادو پلاس با توجه به کارایی بسیار بالایی که دارد که مهمترین آن بهره‌گیری از ۳ طول موج مختلف است نسبت به نمونه‌های دیگر در بازار قیمت مقرون به صرفه ای دارد. شرکت داتیس لیزر با عرضه انحصاری این دستگاه در بازار همواره سعی دارد محصولات با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب عرضه کند.

برای خرید دستگاه لیزر مو رادو پلاس و استعلام قیمت دستگاه لیزر رادو پلاس شما می‌توانید با کارشناسان فروش و مشاوران داتیس لیزر به صورت رایگان حاصل فرمایید