عمومیکسب و کار ایرانیان

برنامه ی لاغری

پیاده روی برای لاغری شکم و بدن بسیار مفید است. این ورزش برای بسیاری از افراد قابل دسترسی است و نیازی به تجهیزات خاصی ندارد. پیاده‌روی نه تنها به کاهش وزن کمک می‌کند، بلکه مزایای سلامتی دیگری را نیز فراهم می‌کند.در مقایسه با سایر اشکال ورزش، بسیاری از مردم معمولاً ممکن است پیاده روی را برای کاهش وزن موثر نبینند. این مقاله توضیح می‌دهد که چگونه پیاده روی به مدت 1 ساعت در روز می‌تواند به کاهش وزن کمک کند.این ورزش فواید زیادی دارد، به خصوص زمانی که چندین بار در هفته به مدت 30 تا 60 دقیقه در یک زمان پیاده روی کنید. این اثرات سلامتی می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • کاهش کلسترول LDL یا بد
  • افزایش کلسترول HDL یا خوب
  • خلق و خوی بهتر
  • کاهش فشار خون

در ادامه به بررسی دقیق‌تر پیاده روی برای لاغری شکم و روش‌های لاغری با پیاده روی می‌پردازیم.

تاثیر پیاده روی در لاغری شکم

اگر می‌خواهید متناسب و سالم بمانید، باید به صورت مرتب ورزش کنید. دلیل آن هم این است که فعال بودن از نظر فیزیکی، به کاهش خطر مشکلاتی مانند بیماری قلبی، دیابت و سرطان کمک می‌کند.ورزش علاوه بر این که کمک می‌کند طول عمر بیشتری داشته باشید و سالم‌تر بمانید، می‌تواند برای کاهش و حفظ وزن کم شده نیز مفید باشد. خوشبختانه، پیاده روی یکی از بهترین شکل‌های فعالیت بدنی است که رایگان، کم خطر و قابل دسترس است.در واقع پیاده روی تند و لاغری ارتباط مستقیمی با هم دارند و در عرض یک هفته نیز به خوبی اثرات آن را مشاهده خواهید کرد. در ادامه می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم که چگونه پیاده روی بیشتر می‌تواند به کاهش وزن و چربی شکمی کمک کند.

نکته:جهت خرید گن های متنوع و خرید گن لیفت باسن آرتان میتوانید به صفحه اینترنتی ما مراجعه کنید و هر سوالی داشتید میتوانید با کارشناس های ما در ارتباط باشید.

کالری می‌سوزاند

بدن‌تان برای تمام واکنش‌های پیچیده شیمیایی که باعث می‌شوند حرکت کنید، نفس بکشید، فکر کنید و عملکردی طبیعی داشته باشید به انرژی نیاز دارد (به شکل کالری). با این حال کالری مورد نیاز از فردی به فرد دیگر متفاوت است و به فاکتورهایی مانند وزن، جنسیت، ژن‌ها و سطح فعالیت روزانه بستگی دارد.این را می‌دانیم که برای کاهش وزن، باید بیشتر از کالری دریافتی، کالری بسوزانیم. علاوه بر این، افرادی که از نظر فیزیکی بیشتر فعال هستند کالری بیشتری نیز می‌سوزانند. با این حال سبک زندگی مدرن و فضای ادارات، کاری کرده که بیشتر بخش روز را در حالت نشسته باشیم.

متاسفانه سبک زندگی یک جا نشینی نه تنها با افزایش وزن در ارتباط است، بلکه می‌تواند خطر ابتلا به مشکلات سلامت را نیز افزایش دهد. سعی کنید با افزایش مقدار پیاده روی، فعالیت خود را بیشتر کنید. این کار کمک می‌کند کالری بیشتری بسوزانید و این خطر را کاهش دهید. در واقع 1.6 کیلومتر پیاده روی کردن می‌تواند بسته به جنسیت و وزن حدود 100 کالری بسوزاند.

با وجود این که دویدن کالری بیشتری می‌سوزاند اما در هر 1.6 کیلومتر تنها 23 کالری بیشتر از پیاده روی می‌سوزاند. این یعنی هر دو ورزش می‌توانند به سوزاندن مقدار زیادی کالری کمک کنند. برای افزایش شدت پیاده روی و سوزاندن کالری بیشتر، سعی کنید در مسیرهایی پیاده روی کنید که مقداری شیب داشته باشند یا از تپه‌ها بالا بروید.پیاده‌روی برای لاغری، ورزشی است که برای بسیاری از افراد قابل دسترسی است.

Slimming program

 به حفظ عضلات کمک می کند

وقتی افراد، کالری دریافتی را کاهش می‌دهند و وزن کم می‌کنند. علاوه بر چربی بدنی مقداری عضله نیز می‌سوزانند. این می‌تواند مخرب باشد چون عضله از نظر سوخت و ساز نسبت به چربی، فعال‌تر است. یعنی با داشتن بافت عضلانی می‌توانید به صورت روزانه کالری بیشتری بسوزانید.ورزش از جمله پیاده روی می‌تواند به مقابله با این تاثیر بپردازد و از آب شدن بافت عضلانی پیشگیری کند. این کار می‌تواند جلوی اُفت سرعت سوخت و ساز بدن را که معمولا با کاهش وزن همراه است بگیرد و به حفظ نتیجه‌ای که گرفتید کمک کند.بعلاوه ورزش می‌تواند مانع کاهش بافت عضلانی که با بالا رفتن سن همراه است، شود و کمک کند قدرت و عملکرد عضلات خود را حفظ کنید.

باعث سوزاندن چربی شکمی می شود

پیاده روی برای لاغری پهلو و سوزاندن چربی شکمی بسیار موثر است. ذخیره شدن چربی در قسمت میانی بدن از عوامل افزایش خطر ابتلا به بیماری‌هایی مانند دیابت نوع 2 و بیماری‌های قلبی است.در واقع مردانی که دور شکم‌شان بیشتر از 102 سانتی متر و زنانی که بیش از 88 سانتی متر است، دچار چاقی شکمی هستند که  یک خطر برای سلامتی محسوب می‌شود.

یکی از تاثیر گذارترین راه‌ها برای کاهش چربی شکمی این است که به صورت مرتب ورزشی هوازی مانند پیاده روی انجام دهید. در یک تحقیق کوچک، خانم‌های چاقی که به مدت 12 هفته، هر هفته سه مرتبه به مدت 50 تا 70 دقیقه پیاده روی می‌کردند، توانستند سایز میان تنه‌شان را 2.8 سانتی متر و 1.5 درصد وزن بدنشان را کاهش دهند.در یک تحقیق دیگر، افرادی که یک برنامه غذایی کاهش وزن را رعایت می‌کردند. به مدت 12 هفته، هر هفته پنج مرتبه به مدت یک ساعت به پیاده روی رفتند و توانستند از میان تنه خود 3.7 سانت کم کنند.

پروتز باسن و بغل پا مدل کوتاه آنچری، که به عنوان پروتزهای گلوتئال و ران نیز شناخته می‌شوند، نوعی پروتز سیلیکونی هستند که برای افزایش حجم و برجستگی باسن و بغل ران به کار می‌روند. این پروتزها می‌توانند برای موارد زیر استفاده شوند:

  • افزایش حجم باسن در افراد با باسن صاف
  • ایجاد تناسب اندام و فرم دهی به بدن
  • جبران عدم تقارن در باسن
  • اصلاح افتادگی باسن به دلیل افزایش سن یا کاهش وزن

پروتزهای باسن و بغل پا در دو نوع کلی سیلیکونی و سالین وجود دارند:

  • پروتزهای سیلیکونی: این نوع پروتزها از ژل سیلیکون پر شده و به دلیل ظاهر طبیعی و ماندگاری بیشتر، محبوب‌تر هستند.
  • پروتزهای سالین: این نوع پروتزها از آب نمک پر شده و قابل تنظیم هستند.

جراحی پروتز باسن و بغل پا تحت بیهوشی عمومی انجام می‌شود و برش‌ها معمولاً در خطوط طبیعی بدن مانند خط بیکینی یا چین باسن ایجاد می‌شوند. پروتزها در زیر عضلات یا روی عضلات قرار داده می‌شوند.

عوارض جانبی احتمالی این جراحی شامل عفونت، خونریزی، تورم، درد، و اسکار می‌شود.انتخاب نوع پروتز، محل قرارگیری پروتز و روش جراحی به عوامل مختلفی مانند سلامتی عمومی بیمار، آناتومی بدن، و انتظارات بیمار بستگی دارد.مهم است که قبل از انجام این جراحی با یک جراح پلاستیک مجرب و متخصص مشورت کنید تا اطلاعات کامل راجع به این عمل، مزایا و معایب آن، و عوارض جانبی احتمالی آن کسب کنید.

در اینجا چند نکته کلیدی در مورد پروتز باسن و بغل پا آورده شده است:

  • این پروتزها می‌توانند برای افزایش حجم و برجستگی باسن و بغل ران به کار روند.
  • دو نوع پروتز سیلیکونی و سالین وجود دارد.
  • جراحی تحت بیهوشی عمومی انجام می‌شود.
  • عوارض جانبی احتمالی شامل عفونت، خونریزی، تورم، درد، و اسکار می‌شود.
  • مشورت با یک جراح پلاستیک مجرب قبل از انجام این جراحی ضروری است.

گن ساعت شنی تاپی آنچری مدل بند نازک با 6 ردیف قزن برای تنظیم سایز و 9 ردیف فنر برای جلوگیری از لول شدن گن یک گن ساعت شنی فوق العاده برای لاغری شکم و پهلو است و برای افرادی که در ناحیه کتف و زیربغل هم چربی اضافی داشته باشند یک گزینه ایده آل است.از گن ساعت شنی تاپی شش قزنه 9 فنره آنچری کلمبیایی اصلی از زیر انواع لباس جذب برای باریک کردن کمر خود می توانید استفاده کنید بدون اینکه نگران مشخص شدن گن از زیر لباس باشید و راحتی بالای این مدل گن ساعت شنی هم در حین استفاده شما را شگفت زده خواهد کرد.جهت خرید گن ساعت شنی آنچری میتوانید به سایت ما مراجعه کنید.

ویژگی محصول پروتز باسن و بغل پا مدل کوتاه آنچری:

  •  دارای 2 پد برای حجم دهی بغل باسن و ران
  •  برای زیر انواع لباس هابسیار طبیعی است
  • این مدل برای لباس های راسته و ماهی بسیار زیباست
  • جنس نانو و ضد حساسیت
  • پدها قابل درآوردن برای شستشو میباشند
  • مناسب بعد جراحی و عمل های زیبایی و زایمان