ورزشی

اولین تصمیم مهم میرشاد ماجدی در فدراسیون

وحید شمسایی در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال با احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال رایزنی نکرد. من از این موضوع اطلاعی ندارم و چنین تصمیمی گرفته نشده است زیرا ناظم الشریعه تا پایان سال در فدراسیون فوتبال حضور دارد.

انتخاب مهدی مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم امید واکنش میرشاد مجیدی را برانگیخت که مهدی مهدوی کیا باید هدایت تمامی تیم های اصلی را بر عهده بگیرد و او اعتراف کرد که اگر این اتفاق بیفتد، می رود. کمیته جوانان کرد. با این حال مهدی مهدوی همچنان بدون قرارداد هدایت تیم کیا امید را برعهده داشت و مدیر فنی فدراسیون فوتبال بود که چندی پیش استعفا داد و جالب اینکه میرشاد مجادی به عنوان جانشین وی به فیفا معرفی شد. در واقع از همان ابتدا کمیته جوانان باید بر عملکرد تیم های اصلی نظارت می کرد و مهدی مهدوی به عنوان مدیر فنی فدراسیون فوتبال کیا انتخاب شد. در کنار مسئولیت فنی تیم امید.

اولین تصمیم مهم میرشاد مجیدی در فدراسیون

امروز در اتفاقی غیرمنتظره و کم سابقه در فوتبال ایران اعضای هیات مدیره عزیزی خادمی برکنار شدند و جالب اینکه او خودش را به میرشاد مجیدی داد. مهم ترین ماموریتی که اکنون پیش روی او قرار دارد، عقد قرارداد با مهدی مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم امید است. با نزدیک شدن به مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا، این تیم باید تمرینات خود را در روز آینده فیفا در آوریل آغاز کند. نکته جالب اینکه گروه بندی بازی ها نیز مشخص شده است و ایران میزبان بازی با ازبکستان و ترکمنستان و قطر بوده است. این مسابقات قرار است با حضور 16 تیم در 4 گروه چهار تیمی از خرداد ماه در تاشکند آغاز شود.

میرشاد مجیدی که به تازگی از بحث قرارداد مهدی مهدوی کیا انصراف داده و گفته است که مسائل مربوط به قرارداد مهدی مهدوی کیا زیر نظر دبیرکل در حال رصد است، اکنون باید این موضوع را جدی بگیرد چرا که کمتر از چهار ماه برای آماده سازی فرصت دارند. برای مسابقات قهرمانی آسیا بقیه زمان ها فقط می توانند در روزهای فیفا تمرین کنند زیرا اکثر بازیکنان تیم زیر 23 سال ایران به موقع به تیم های دسته اولی و لیگ برتری سرویس می دهند و بازیکنان مسابقه نمی توانند تیم را ترک کنند. اردوگاه

مهدی مهدوکیا و وحید شمسایی با رای اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند و میرشاد مجیدی با وجود رفتار عزیزی خادم در خصوص انتخاب مهدی مهدوی کیا، او را با گلایه مواجه کرد، مهدی مهدوی باید به عنوان سرمربی پیگیر قرارداد با کیا باشد. تیم امید بحث انتخاب سریع یک رهبر فنی جدید برای تیم امید نبود. به ویژه اردوی تیم امید در بهمن ماه به دلیل عدم آمادگی مهدی مهدوی کیا لغو شد. دلیلش روشن است. کمتر از چهار ماه به آغاز مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تاشکند باقی مانده است.

ادامه مطلب

251253