ورزشی

ضربه مهلک به تیم‌های ملی در ۴ سال اخیر/ برنامه‌های‌ فدراسیون این بود؟

گزارش شفاف… در تیم ملی فوتبال ایران در سال های گذشته نتایج بسیار بدی کسب و کار بود که در نتیجه این اتفاق سقوط تیم ها در رتبه بندی و همچنین ضرب و شتم آنها را در شش متفاوت بود.

فدراسیون فوتبال در این دوره از مدیریت علی کفاشیان با وجود تمام انتقادات شده است نتایج خوبی به دست آورد و در پی این برنامه ریزی شده بود تیم های ملی بزرگسالان جوانان و نوجوانان قادر به موفقیت در جهان … پس از مسابقات قهرمانی جهان هستند.

این روند در عصر مهدی تاج و با سیاست های مدیریت رضا یک نتیجه از شکست منجر شد و امروز تیم ملی در شرایط خوبی وجود ندارد.

برای درک بهتر از عملکرد فدراسیون فوتبال در چهار سال گذشته در دفتر تیم های ملی مردان بررسی نتایج و همچنین وضعیت کنونی می خواهید من تا به حال.

*تیم ملی جوانان – سید چهار آسیا

پس از نتایج درخشان تیم ملی در سال ۲۰۱۶ و صعود به جام جهانی بهترین ۲۰۱۷., فدراسیون فوتبال از تصمیم گیری در انتخاب یک مربی جدید برای این تیم خواهد بود و فرهاد پورغلامی جانشین به خوبی آگاه بودن. نتیجه این انتخابات., تیم ملی با حضور در دور مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی اردن و حتی از آن زمان به صعود نیست و باید در دور نهایی در این شرکت باعث می شود.

پس از دو سال از فدراسیون فوتبال در ماه های اخیر مدیریت سیروس پورموسوی برای مربیگری تیم او تصمیم گرفت که تیم جوان بود که میزبانی در تهران به عنوان تیم منجر راه در گذشته دور و در حال حاضر با توجه به نتایج ضعیف از آخرین دوره در Syd گذشته واقع شده و امکان حضور در قرعه کشی سخت وجود دارد.

*تیم امید – سید چهار آسیا

ناکامیهای تیم ملی امید بخشی دیگر از فدراسیون فوتبال است. اگر چه این تیم در برابر ایران نیز تمرین خوب اگر شما نمی, اما نتایج در دوران ریاست جمهوری محمد تاج و مدیریت انتظار بدتر شده بود که تیم ملی در سال ۲۰۱۷ موفق به واجد شرایط برای این گروه متشکل از سه تیم عمان و قرقیزستان صعود کرد و در فینال مسابقات غایب بود.

همان مشکل دشوارشدن کار از تیم ملی, من امیدوارم که در سال ۲۰۲۰ شد و یا که در آن با توجه به حضور این تیم در سید چهارم. با قرعه سخت بود و نمی شد در انتخاب المپیک دور گروهی بالاتر و سودای حضور در بازی های المپیک در همان مرحله از دست رفت.

*تیم ملی نوجوانان – سید سه آسیا

تیم نوجوانان هم عملکردی بهتر از دیگر تیم های ملی بود. این تیم که به لطف آمادگی مناسب در دوره مدیریتی کفاشیان می تواند سهمیه برای جام جهانی, و بیشتر. در دوران ریاست مهدی تاج در مرحله گروهی از مسابقات قهرمانی جهان حذف شد, تا امروز تیم حسین عبدی در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ در سید سه قرار می گیرد رقبای سرسخت خود را بالاتر ببینید.

*سر از تیم ملی – تهدید به محرومیت از جام ملت های آسیا

ماجراجویی ناکامیهای اخیر تیم ملی ایران به بازی در جام جهانی و جام ملت های, تیم برای همه مشخص است. این تیم که در دوران کارلوس کیروش نتایج خوبی در جام جهانی و جام ملت های, کسب درآمد باید با انتخاب اشتباه از مارک ویلموتس در حال حاضر در معرض خطر ناکامی بزرگ است که می تواند آسیب به فوتبال ایران ممکن است به واردات.