ورزشی

تاریک و روشن انتخاب سرمربی برای سال 1401/ تصمیم درست و دارای شائبه فدراسیون والیبال

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا ، بر اساس اعلام رئیس فدراسیون والیبال ، محمدرضا داورزنی ، محمد وکیلی به عنوان سرمربی تیم والیبال جوانان برای سال 1401 انتخاب شد. به گفته طرفداران والیبال ، این اتفاقی است که باید نشانه خوبی از آن بگیریم ، زیرا وکیل در رده های اصلی چهره شناخته شده ای است و می تواند به آینده والیبال ایران کمک کند. البته انتخاب وکیل با گفتار و گفتارهای زیادی همراه بود؛ از آنجا که مسعود آرماتا اخیراً به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال جوانان منصوب شد ، انتخاب وی به عنوان سرمربی تیم والیبال جوانان برای سال 1401 بحث برانگیز است. با این حال ، یک وکیل آب تمیز روی منتقدان ریخت و گفت که این هیچ ارتباطی با فعالیت های تیم والیبال جوان ندارد و این مأموریت خود را در سطح پایه انجام می دهد.

راه درست فدراسیون اما با عنوان غلط!

به دلیل شیوع ویروس کرونا در سال گذشته ، دنیای ورزش تحت تأثیر ویروس بدنام قرار گرفته و بسیاری از رویدادهای ورزشی لغو شده است ، بنابراین تیم ملی والیبال فرصت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و رفتن مستقیم به جام جهانی را از دست داد. درد؛ این تیم قرار است در جام جهانی در آگوست 1400 بازی کند. فدراسیون در کنار تیم ملی جوانان که در سال 1400 در جام جهانی شرکت می کند و سپس به رده سنی جوانان می رسد ، در حال تهیه برنامه بلند مدت برای تیم دیگری در گروه سنی 15 تا 16 سال است و آن را به یک وکیل محول می کند.

در واقع ، این مربی در حال آماده سازی برای آموزش جوانان 15-16 ساله با یک برنامه و استراتژی طولانی مدت برای آماده سازی برای مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در سال 2022 است. آسیا و جهان مسابقات جوانان را تماشا می کنند.

والیبال نوجوانان

این برنامه برای طرفداران والیبال بسیار مثر است. زیرا فاصله تمرینی بسته خواهد شد و در آینده به تیم والیبال جوان با یک نسل بازیکن با استعداد ارائه می شود. اما در این میان ، وجود آرمات و تیمش یک ارتباط مفقوده است. تیم ملی والیبال با هدایت آرمات قرار است چند ماه دیگر در مسابقات جهانی شرکت کند و بسیاری معتقدند که انتخاب سرمربی تیم جوان والیبال برای سال 1401 انگیزه وی را از بین می برد. با این حال ، یک وکیل پاسخ داد که این پرونده هیچ ارتباطی با برنامه های تیم فعلی والیبال جوان و سرمربی فعلی ندارد.

اما نکته قابل توجه این است که بهتر بود فدراسیون والیبال یک وکیل را به عنوان مدیر فنی تیم های ملی معرفی کند تا سرمربی تیم ملی والیبال! انتخاب تیم ملی والیبال به عنوان سرمربی سال 1401 به این معنی است که پس از جام جهانی ، آرمات هدایت تیم را ترک می کند و تیم به محمد وکیلی واگذار می شود. مطمئناً اگر تیم والیبال جوانان در جام جهانی موفق شود ، حذف آرمات کار آسانی نخواهد بود و هیچ مبنای قبولی نیز وجود ندارد. از طرف دیگر ، اگر این تیم در جام جهانی به نتیجه مورد انتظار نرسد ، آنگاه می تواند شکست خود را به راحتی توجیه کند.

انتهای پیام / 4057 /