عمومیکسب و کار ایرانیان

اسپیکر بلوتوثی همراه با قابلیت پخش صدا به شکل ۳۶۰ درجه

یکی دیگر از ویژگیهای این اسپیکر بلوتوثی همراه قابلیت پخش صدا به شکل ۳۶۰ درجه است. اگر برای شما این شیوهی اتصال اهمیت دارد، مثلا دستگاه پخش موسیقی شما بلوتوث ندارد، حتما این گزینه را در نظر داشته باشید. این گزینه در سمت راست پنجره قرار دارد. با این اسپیکر دیگر فرقی نمیکند که کجای اتاق بنشینید؛ از همهجا صدای واضحی میشنوید. بعضی از اسپیکر های بلوتوثی همراه ویژگی ضدآب بودن و حتی ضدگردوغبار بودن هم دارند که با یک عدد به نام IP مشخص میشود. در غیر این صورت میتوانید برای این ویژگی هزینه نکنید. لذت ببرند. اگرچه که اسپیکر های امروزی این ویژگی را ندارند اما هنوز هم طرفداران به خصوص خود را دارد. این اسپیکر با ظاهری شبیه به استوانه و ابعاد نسبتا کوچک، برای حملونقل بسیار راحت است. وزن آن حدود ۳۵۰ گرم است و رنگبندی بسیار متنوعی دارد. موس قابلیت حرکت و کلیک کردن دارد. قابلیت مکالمه این اسپیکر هم جالب است؛ در زمانی که اسپیکر را به دستگاه خود متصل کردهاید، اگر تماسی دریافت کنید میتوانید بدون نیاز به قطع کردن اسپیکر، با همین بلندگو تماس خود را پاسخ دهید. آیا قرار است در مواقعی از اسپیکر خود استفاده نمایید که فاصله دستگاه متصل به آن زیاد است و نیازمند و بیشترین بُرد بلوتوث ممکن هستید؟

برای خریداری انواع لوازم جانبی موبایل مانند قلم گوشی موبایل، گلس محافظ صفحه نمایش، پایه نگهدارنده موبایل، هولدر موبایل، OTG میکرو یو اس بی و او تی جی تایپ سی در برندهای مختلف مانند یسیدو، تسکو، سامسونگ، اپل، ریمکس، پرووان، یوزمس، شیائومی و غیره می توانید از سایت آی تی بازار نسبت به مطالعه مشخصات فنی، لیست قیمت فروشندگان و لیست قیمت ها اقدام نمایید. در اینجا بعضی از مدل های اسپیکر جی بی ال با نرخ قیمت بالای دو میلیون تومان را معرفی میکنیم که در ادامه میتوانید مشخصات فنی هر یک از آن ها را در بخش «معرفی و بررسی انواع مدل های اسپیکر Jbl» مطالعه نمایید. اسپیکر های قابل حمل و بی سیم، اکثراً از بلوتوث استفاده می کنند و می توانند به انواع گجت ها نظیر موبایل ها، کامپیوتر ها، لپ تاپ ها و غیره متصل شوند. این اسپیکر را کافی است یک بار با بلوتوث به یک دیوایس متصل کنید؛ دفعات بعد بهطور اتوماتیک به دیوایس مورد نظر شما متصل میشود. علاوهبر بلوتوث، این اسپیکر قابلیت اتصال با کابل AUX و USB هم دارد.

مهمترین مزیت اسپیکرهای بلوتوث همراه این است که میتوانید بدون هیچ سیم یا کابلی از آن برای افزایش صدا استفاده کنید؛ اما گاهی اوقات نیاز میشود که اسپیکر را با کابل USB یا aux به یک منبع صدا وصل کنید. شارژر بیسیم برای کسانی که میخواهند بدون درگیری با سیم و کابل گوشی خود را شارژر کنند، بهترین گزینه محسوب میشود. اگر از علاقهمندان به رادیو باشید، این اسپیکر بهترین انتخاب برای شما است و رادیوی FM هم دارد. با این باتری اگر میزان صدای اسپیکر متوسط باشد، تا ۱۲ ساعت میتوانید از آن استفاده کنید تا مجددا آن را شارژ کنید. این روزها بیشتر اسپیکر های بلوتوثی از ورژن ۵ استفاده میکنند و در مدلهای قدیمیتر ورژن ۴.۲ هم دیده میشود. خوشبختانه با تکنولوژیهای بیسیم مثل بلوتوث و وایفای میتوانید چندین اسپیکر را به یک منبع صدا وصل کنید تا صدای بیشتر و وسیعتری داشته باشید. منبع انرژی این مدل، باتری ۱۲۰۰ میلیآمپری است. یکی از ویزگیهای مثبت این مدل، این است که میتوانید دو اسپیکر را به یک دیوایس بلوتوث متصل کنید. اسپیکر زیلوت هم به شکل بیسیم و هم با جک AUX به دیوایسهای مختلف متصل میشود.

شارژ کردن این باتری ۲ ساعت زمان میبرد و با باتری کاملا شارژ شده، در صورتی که با صدای متوسط از آن استفاده کنید، تا ۸ ساعت دوام میآورد. با وجود طیف گسترده ای از ابزارهای موجود در بازار، متمایز کردن یک محصول از رقیب خود یا انتخاب محصولاتی که به بهترین نحو با نیازهای شما مطابقت دارند، اغلب گیج کننده می شود. برند لاجیتک یکی از بهترین برندهای سیستم صوتی سه تایی شامل دو اسپیکر و یک ساب ووفر (اسپیکر 2.1) میباشد. همانطور که میدانید، برای تولید صدایی با کیفیت، از ساب ووفر برای تولید صدای بم و از تیوتر برای تولید صدای زیر استفاده میشود. استفاده از گلس های محافظ ال سی دی با کیفیت و درجه یک عرضه شده در فروشگاه کوک موبایل می تواند به گوشی شما کمک کند تا برای مدت طولانی تری سالم بماند. این بلندگو در هنگام بالا بودن ولوم صدا را با کیفیت بسیار خوبی پخش میکند، وزن سبک و حمل پذیری بالایی دارد، در مقابل نفوذ آب و ذرات گرد و خاک مقاوم است و میتواند با کمک یک دکمه کارآمد لیستهای پخش مورد علاقه شما را بدون این که بخواهید گوشی هوشمندتان را بردارید، پخش کند. با شارژ این اسپیکر تا ۱۲ ساعت با صدای متوسط میتوانید به موسیقی گوش بدهید.