ورزشی

انتقاد تند معاون وزیر از رئیس فدراسیون کشتی/ دبیر نگذاشت حرف بزنم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مجمع عمومی فدراسیون کشتی روز شنبه در سالن پرشین آکادمی ملی المپیک برگزار شد و علیرضا دبیر با انتقاد از مسئولان وزارت ورزش از کشتی دفاع کرد.

محمد پولادگر که به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی در این مجمع حضور داشت، گفت: از اینکه یک ساعت به صحبت های علیرضا دبیر گوش دادم عذرخواهی می کنم و او به من اجازه صحبت نداد.

وی با انتقاد از رفتار رئیس فدراسیون کشتی ادامه داد: مشکلی که دبیر می تواند حل کند رسانه و مشکل داغ است. وقتی شنیداری وجود ندارد، بحث وجود دارد.

محمد پولادگر ادامه داد: وقتی یک ساعت به یک نفر گوش می دهید و او اجازه نمی دهد صحبت کنید، نمی تواند به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: من تنها مسئول فدراسیون کشتی نیستم. ما 48 فدراسیون داریم که باید با آنها مبارزه کنیم. هرکسی مشکلات خودش را دارد. ما نیز باید پاسخگوی آنها باشیم.

معاون وزیر ورزش در خصوص حمایت هایی که از کشتی می شود، گفت: باید قضاوت کرد که چگونه از کشتی حمایت می شود. دولت در زمینه نرم افزاری و سخت افزاری انواع حمایت ها را انجام داده است.

وی در خصوص بودجه فدراسیون کشتی نیز گفت: بودجه کشتی 70 میلیارد تومان است اما تا زمانی که تخصیص نیابد چیزهای زیادی وجود دارد.

پولادگر در ادامه با انتقاد از مدیریت علیرضا دبیر گفت: الحمدالله لابی دبیر عالی است از لابی با نماینده مجلس گرفته تا مسئولان سازمان برنامه و بودجه. او می تواند به کشتی پول بیاورد.

وی گفت: ما یک صندوق داریم و 26 فدراسیون المپیکی هستند که باید این بودجه را بین همه تقسیم کنیم. بر اساس مصوبات امسال بودجه فدراسیون ها نسبت به سال گذشته کمتر است.