استان ها

۵ میلیارد برای تعمیر ورزشگاه تختی خرم‌آباد نیاز است

ایران تودی / لرستان رئیس اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: برای مرمت و بازسازی استادیوم تختی در هوره آباد 5 میلیارد مورد نیاز است.

حشمت امان الهی در گفت وگو با ایران تودی اظهار داشت: مشكلی كه در ورزشگاه تختی وجود دارد مسئله جابجایی نیروها در زمین است زیرا همین مسئله است و مشكلاتی را ایجاد كرده است.

وی افزود: این تعمیرات در حال انجام است و ما رختکن را مجهز می کنیم تا تردد نیروها از هم جدا شود.

رئیس اداره کل ورزش و جوانان لرستان خاطرنشان کرد: مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شود و رفع می شود و در روزهای آینده باشگاه خیبر اقدام به ترمیم چمن می کند.

امان الهی افزود: تعمیرات دیگر توسط وزارت ورزش و جوانان انجام می شود.

وی اظهار داشت: برآورد اول این بود که 150 میلیون تومان برای اصلاح چمن و حدود 250-300 میلیون تومان برای بحث در مورد رختكن و سیستم بازگشت نیاز بود كه در مجموع حدود 500 میلیون تومان بود.

این مقام مسئول اظهار داشت: در یکی دو ماه آینده مشکلات برطرف می شود ، نیاز به چمن مصنوعی داده می شود و تا زمان آماده سازی چمن رختکن را می سازیم.

رئیس اداره کل ورزش و جوانان لرستان ادامه داد: نورافکن های استادیوم مشکلی ندارند اما بررسی می شوند و اگر مشکلی داشته باشند تعمیر می شوند.

امان الهی اظهار داشت: عبدی سرمایه گذاری کرده و امتیازی خریداری کرده است که این افتخاری برای شهر ما است. به منظور ایجاد شادی و نشاط در جامعه ورزشی ، فوتبال در اولویت است ، ما تا حد ممکن کمک می کنیم و میزبان شایسته ای می شویم.

پیام تمام شد