استان ها

اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی بنیاد علوی برای تجهیزات اماکن ورزشی شهرستانهای اردبیل

به گزارش خبرگزاری ایران تودی از اردبیلملاقات مدیر عامل ورزش و جوانان وضعیت اردبیل با روسای ادارات شهرستان های تابعه به صورت وبینار در مرکز سجاد انوشیروانی برگزار شد. مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: مدیران ادارات شهرستان نسبت به هماهنگی برنامه های دهه فجر، دستورالعمل اجرایی پروژه های عمران شهری و تامین منابع مورد نیاز اقدام کنند. استفاده از ظرفیت بند 88 و 27 به منظور توسعه زیرساخت های ورزشی شهرستان ها، ساماندهی دارایی های هیئت های اداری و ورزشی شهرستان ها، نظارت بر باشگاه های خصوصی در محل، بهداشت و درمان و… اداره کل ورزش و جوانان، استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس اسلامی در حوزه انتخابیه، تامین منابع لازم برای توسعه ورزش منطقه و همچنین نظارت دقیق بر فرصت های اماکن ورزشی در ارتباط با پروژه های پیش رو و دقت و صحت شرایط استفاده اداری در بخش ها و حوزه های مختلف اقدامات لازم را انجام دهد روش نظر خود را اضافه کنید

دکتر سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان ادبیل در این جلسه بنیاد علوی برای تجهیز تجهیزات ورزشی شهری مبلغ 10 میلیارد ریال اعلام و اعلام کرد که با رایزنی با بنیاد علوی مبلغ یک میلیارد تومان برای تجهیز تجهیزات ورزشی در نظر گرفته شده است. وسایل ورزشی بخرید و در اختیار شهرها قرار دهید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بر استفاده از ظرفیت خیران در شهرستان ها تاکید کرد. منطقه مغان بیشترین ظرفیت را برای حمایت از خیرین ورزشی دارد، در این حوزه انتظار می رود شهرداران شهرستان با هماهنگی های لازم نسبت به تشکیل خیریه، دستورالعمل جدید اقدام کنند و شهر بیلگس بالاترین آمار را برای حمایت از خیرین ورزشی دارد.

با اشاره به فعالیت های سازمان امور جوانان در حوزه جوانان، با اشاره به فعالیت های با هدف برگزاری و نظارت بر جلسات، برگزاری آموزش ها و پژوهش ها در زمینه های مختلف، نظارت و تسهیل در اخذ شناسنامه در ارتباط با ایجاد و فعال سازی خانه های جوانان، تشویق جوانان به راه اندازی مرکز مشاوره ویژه ازدواج وی مورد تاکید شهرداران این شهر قرار گرفت.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:


ارز را وارد می کنم

خبرنگار:

سید خلیل حسینی

با دوستانتان به اشتراک بگذارید: