عمومیکسب و کار ایرانیان

راهنمای هتل های کیش

همواره پیدا کردن بهترین هتل های کیش برای مسافرها راحت بوده است. زیرا  زیر ساخت گردشگری و هتل ها در این دو دهه اخیر در جزیره کیش بسیار پیشرفت کرده است و شما به راحتی می توانید در سفرتان به کیش بهترین هتل های پنج ستاره، چهارستاره و سه ستاره را برای خودتان رزرو کنید. در این مقاله الی گشت  بهترین هتل های  پنج ستاره و چهارستاره کیش را به شما معرفی می کند تا اگر قصد سفر به کیش را داشتید به راحتی هتل ها را بشناسید و برای خودتان رزرو کنید.

هتل های پنج ستاره کیش

اگر هتل های لوکس و با کیفیت را می خواهید هتل های پنج ستاره کیش گزینه بسیار خوبی است. که از بهترین هتل های کیش هم محسوب می شود. در کیش حدود ده هتل پنج ستاره لوکس وجود دارد که به راحتی می توانید برای خودتان رزرو کنید. در ابتدا هتل های پنج ستاره کیش را به شما معرفی می کنیم.

۱-هتل ترنج کیش

یکی از بهترین هتل های کیش ترنج است که شما می توانید اقامت رویایی را در آن تجربه کنید. هتل ترنج کیش تنها هتلی است که بخشی از آن بر روی کف دریا ساخته شده است و اتاق های شیشه ای دارد که کف دریا را می توانید ببینید. ساحل اختصاصی هتل ترنج برای هر مسافری دلپذیر و آرام است. خوب است بدانید که واحد‌های  بخش روی دریا گران ترین اتاق ها هستند.

بخش دیگر واحد های اقامتی  هتل تریج در ساحل و روبه روی دریا هستند که  شما می توانید منظره آب های نیلگون خلیج فارس را ببینید. این هتل دارای انواع اتاق دابل و توئین، فولبرد است. در این هتل امکاناتی چون استخر، جکوزی، سونا،اسپا، دو رستوران بزرگ ، کافی شاپ های لوکس و با کیفیت است. در هتل ترنج کیش شما این امکان را دارید که در هر ساعتی کنار ساحل قدم بزنید.

۲- هتل داریوش

یکی از بهترین هتل های کیش، هتل داریوش است. این هتل براساس معماری دوران هخامنشی ساخته شده است و جالب است بدانید که از پلان معماری کاخ آپادانا و کاخ اختصاصی کورش در پاسارگاد الهام گرفته شده است. هنگامی که وارد هتل داریوش می شوید تمام وسایل  ورودی ها  با تزیینات و طرح های معماری هخامنشی تزیین شده است.

به همین خاطر هتل داریوش کیش هتلی پنج ستاره و متفاوت در جزیره کیش محسوب می شود. اگر دوست دارید اقامتی متفاوت را داشته باشید و با گذشته ایران در دوران تاریخی پرشکوه آن آشنا شوید تیم گردشگری الی گشت هتل داریوش کیش را به شما پیشنهاد می دهد. این هتل دارای دو رستوران بزرگ مجلل، دو کافی شاپ بزرگ و لوکس، استخر، جکوزی، سونا، اسپا است. این هتل انواع اتاق توئین، دابل، فولبرد را دارد و مجهز به تمام خدمات رفاهی و بهداشتی است.

۳-هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش یکی دیگر از بهترین هتل های کیش است.  سازه معماری این هتل در معماری معاصر پیشرفته و قابل تحسین است که ساختمان آن به صورت هرمی ساخته شده است و نمای آن از دور قابل توجه گردشگر ها بوده است. در داخل هتل از رنگ آرام آبی و سفید استفاده شده است که به مسافرها احساس آرامش  می دهد. کافی شاپ و رستوران هتل میراژ کیش یکی از بهترین رستوران ها و کافی شاپ های جزیره محسوب می شود. بخشی از واحد های اقامتی این هتل رو به  دریا هستند که گران ترین واحد‌های مجموعه هم به شمار می روند.

این هتل بزرگ پنج ستاره کیش هم دارای اتاق های دبل، توئین، فولبرد است. واحد های اقامتی کابانا گران ترین و معروف ترین اتاق های هتل میراژ کیش هستند. در تمامی اتاق ها خدمات بهداشتی و رفاهی موجود است و از آراسته ترین و تمیزترین هتل های ایران هم محسوب می شود. از مهم ترین امکانات هتل میراژ کیش استخر، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد، فضای سبز اختصاصی و سالن کنفرانس است. هتل میراژ کیش دسترسی آسانی به ساحل و دریای نیلگون خلیج فارس را دارد.

 

۴-هتل مارینا کیش

یکی دیگر از بهترین هتل های کیش هتل مارینا است. هتل مارینا کیش با معماری منحصر به فرد ساخته شده است. این هتل دارای پلان معماری به شکل ضربدر است که در معماری معاصر قابل توجه بوده است. هتل مارینا کیش یکی از بزرگ ترین هتل های کیش هم محسوب می شود. این هتل دسترسی خوبی به ساحل مرجان دارد و شما می توانید در این ساحل ورزش های دریایی چون غواصی و فلای برد را انجام دهید.

مجموعه واحد های اقامتی مارینا دو دسته هستند بخشی  چشم اندازی به روی  دریا دارند و بخشی رو به باغ و فضای سبز هتل هستند. اگر نیاز دارید در محیط آرام و دلپذیر و تمیز استراحت کنید هتل مارینا کیش انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

از امکانات هتل مارینا کیش استخر، سونا، جکوزی، سالن اسپا، فود کورت ساحلی، سالن بدن سازی و زمین تنیس است. این هتل با توجه به امکانات ورزشی برای ورزشکار ها انتخاب مناسبی به شمار می رود. رستوران و کافی شاپ هتل از بهترین رستوران ها و کافی شاپ های جزیره کیش محسوب می شوند که غذاهای متنوع دریایی را می توانید در آن تجربه کنید.

 

۵- هتل پارمیس کیش – بهترین هتل های کیش

از بهترین هتل های کیش می توان هتل پارمیس کیش را نام برد. این هتل هم در ساحل بزرگ مرجان واقع شده است. هتل پارمیس هم با طراحی معماری منحصر به فردی ساخته شده است و در نمای آن از رنگ سفید و آبی استفاده کرده اند. این مجموعه بزرگ دارای هفت طبقه ساختمان است و حدود ۱۶۸ اتاق و سوئیت مجلل را دارد. هتل پارمیس ساحل اختصاصی ندارد و با دریا فاصله دارد و اگر هتلی با چشم انداز دریا میخواهید دیگر هتل های پنج ستاره کیش را باید انتخاب کنید.

از خدمات و امکانات ویژه هتل پارمیس میتوان به رستوران بزرگ و زیبا هتل، سالن کنفرانس و اجتماعات، پارکینگ، مرکز خرید، تاکسی سرویس، کافی شاپ مجلل بزرگ اشاره کرد. این هتل به مرکز خرید مروارید و پردیس کیش هم نزدیک است و اگر اهل خرید و بازدید مراکز خرید هستید هتل پارمیس انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

۶- هتل پانوراما کیش – بهترین هتل های کیش

هتل پانوراما کیش یکی دیگر از بهترین هتل های کیش است  و از هتل های پنج ستاره محسوب می شود. این هتل در سال ۱۳۹۸ به بهره برداری رسید و خوب است بدانید که هتل پانوراما کیش از هتل تازه تاسیس جزیره به حساب می آید. این هتل بزرگ در ۱۵ طبقه ساخته شده است و از طبقه چهار به بعد شما می توانید چشم انداز دریا را ببینید. طراحی داخلی هتل چه در لابی چه در اتاق ها و چه در کافی و شاپ و رستوران یکی از زیباترین و لوکس ترین طراحی های دکوراسیون داخلی را دارد. این هتل دارای دو رستوران بزرگ است. جهت رزرو هتل کیش اینجا کلیک کنید