عمومی

۱۵روز جستجو برای یافتن یک جسد/«زال» سرنشین نیسان آبی را پس نداد! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین – گروه استان ها: جست و جوی آدرس جسد وی در حاشیه رودخانه زال با حضور مردم، گروه های امدادی و خانواده یکی از نیروهای شرکت راهداری خرم آباد – پل زال ادامه دارد. در آخرین سیل ناپدید شد.

نیسان آبی حامل مرد لرستانی تکه تکه پیدا شد اما سرنشین این خودرو هنوز مشخص نیست.

15 روز جستجوی جسد/ «هال» مسافر آسمان نیسان را برنگرداند!

صارم رضایی گفت گفتن وی با اشاره به آخرین اخبار مبنی بر جست و جوی جسد یکی از کارکنان آزاد زال راه پل زال که در جریان بارندگی و ریزش کوه به داخل رودخانه سقوط کرده است، به خبرنگار آنلاین گفت: متاسفانه با وجود جستجو کنید، هنوز پیدا نشده است.

وی با بیان اینکه جسد این مرد ممکن است در شن باقی بماند، خاطرنشان کرد: حجم آب در زمان وقوع این حادثه، چند ساعت قبل از حضور ما، متأسفانه در یک تونل متحرک بسیار زیاد بود و تا کنون ما فقط یک نیسان را پیدا کرده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان ادامه داد: قسمتی از این نیسان را در یک نقطه و قسمتی دیگر را در جای دیگر پیدا کردیم، فکر می کنم برای یافتن جسد این فرد به زمان نیاز داریم، زیرا آب رودخانه چندان شفاف نیست، می توانیم پیدا کنیم. بدن او.”

رضایی ادامه داد: با تمام این تفاسیر نیروهای ما به دنبال نشانه ای از این فرد هستند که متاسفانه شدت آب بسیار زیاد و غیر قابل تصور بود.

15 روز جستجوی جسد/ «هال» مسافر آسمان نیسان را برنگرداند!

وی با بیان اینکه کار مورد نظر ما بسیار سخت بوده و آب شفاف نبوده و در آن گل و لای و ماسه وجود دارد، گفت: احتمالاً جسد این مرد در ماسه رها شده است. ، هیچکس نمی تواند وارد رودخانه شود، رودخانه جایی برای رفتن ندارد، مسیر حدود 40-50 کیلومتر است و بسیار سخت است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان حتی با بیان اینکه از نیروهای بومی و محلی برای یافتن جسد استفاده می کنیم، گفت: عملیات جستجو از 23 دی ماه ادامه دارد.

رضایی یادآور شد: روزهای ابتدایی و تا اول بهمن ماه سه تیم از خرم آباد و سه تیم از پلدختر در حال انجام عملیات جستجو بودند. برف بارید و ما برای کمک به شهرهای دیگر نیرو فرستادیم.

وی افزود: وضعیت بهتر می شود، تلاش می کنیم دوباره از نیروهای خرم آباد استفاده کنیم.