عمومی

منابع مردمی برای رفع محرومیت بسیج شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام حسینی روحانی نژاد در مراسم معرفی مدیر دفتر مقام معظم رهبری در بنیاد مسکن اردبیل که شامگاه دوشنبه در یک ویدئو کنفرانس در استان اردبیل برگزار شد ، اظهار داشت: رخیر و نعمت آورد.

وی با یادآوری خاطرات مرحوم تابشی در انجام وظایف جهادی و انقلابی با رویکردی برای رفع محرومیت ، خاطرنشان کرد: دفترهای مقام معظم رهبری در استان ها برای انجام صحیح وظایف ایشان و ایجاد حرکتی م effectiveثر و کارآمد در استان ها ایجاد شده است.

نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد مسکن گفت: با تلاش مدیریت بنیاد مسکن اقدامات خوبی در استان اردبیل انجام شده است و این استان نیز تلاش های موثری برای تعمیر ساختمانهای مسکونی روستایی و شهرهای کم جمعیت انجام می دهد.

روحانی یکی از برنامه های اصلی نمایندگی های مقام معظم رهبری در استانها را ملاقات با کارکنان و کارکنان بنیاد مسکن علاوه بر روابط عمومی عنوان کرد: 100 و تأسیس بنیاد مسکن ، بیایید درک کنیم که وظیفه اصلی بنیاد مسکن در دو حوزه تعریف شده است.

وی یکی از ماموریت های بنیاد مسکن را ایجاد مسکن برای محرومان و نیازمندان عنوان کرد و ادامه داد: ما باید در کنار منابع ملی و دولتی از فرصت های مردم در این زمینه استفاده کنیم ، باید بسیج و ترویج محرومیت از مسکن را توسعه دهیم.

روحانی گفت: “ما هنوز به فرهنگ و رسانه ها نیاز داریم. ما هنوز در این راستا کار می کنیم.”
وی در مورد دومین مأموریت بنیاد مسکن برای بازسازی واحدهای آسیب دیده از بلایای طبیعی مانند زلزله ، سیل و سایر بلایای اجباری و طبیعی ، گفت: کار در این زمینه باید با دقت و کیفیت انجام شود که کار خوبی است. به

روحانی نژاد از رهبری دفتر ولی فقیه در بنیاد مسکن استان اردبیل خواست تا در جامعه ، به ویژه در مناطق محروم ، امید ایجاد کرده و زمینه ساز یک حرکت تحولی برای توسعه مسکن در دولت سیزدهم شود. به

وی با یادآوری تلاش های مجلس و دولت برای تولید یک میلیون خانه در کشور ، گفت: البته سهم بنیاد مسکن در ساخت مسکن روستایی برنامه ریزی شده است که با همدلی به راحتی می توان به این مهم دست یافت.

نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد مسکن تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که با ایجاد مسکن انعطاف پذیر ، تحولی اساسی در تمام زمینه های زندگی در مناطق محروم و روستایی ایجاد کنیم. در این راستا بنیاد مسکن رسالت خود را به درستی و با حمایت گروه ها. “خیریه.