ورزشی

فوتبال ذوب آهن پیشرفت کرده/ برای قهرمانی می‌جنگیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حمید مطهری شامگاه یکشنبه در نشست مجازی با اصحاب رسانه پیش از دیدار با ذوب آهن با عذرخواهی از اصحاب رسانه به دلیل عدم حضور در نشست خبری گفت: پرواز کاروان پرسپولیس دیر به زمین نشست و تا آخرین لحظه کار کردیم. به جلسه آمدیم اما نه در آخرین لحظه، اما ارتباط ما با رسانه ها همیشه خوب بوده است.

وی در خصوص بازی با “ذوب آهن” افزود: ما دو برابر در این فصل یکی در جام حذفی و دیگری در لیگ با ذوب آهن روبرو شدیم که در هر دو بازی پیروز شدیم اما تیم ذوب آهن با این دو بازی تفاوت قابل توجهی داشت و از نظر تیمی پیشرفت چشمگیری داشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به بازی نیم فصل ذوب آهن گفت: شرایط ذوب آهن از نظر تیمی بهتر شده است، این تیم سابقه طولانی دارد و به فینال آسیا رسیده است و این تیم برای ما بسیار محترم است. کارکنان آنها خیلی خوب هستند و ما کار بسیار سختی مقابل آنها داریم.

وی ادامه داد: ما به خوبی ذوب آهن را می شناسیم و سعی می کنیم فوتبال خود را به تیم حریف دیکته کنیم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم و موفقیت همیشه پشت گام های مصمم پرسپولیسی هاست و همیشه گفته ام که پیروزی در بازی است. تیم.ژن پرسپولیس و مبارزه برای برد.

مطهری با اشاره به دیدار قبلی پرسپولیس گفت: شخصی نشان داد که شخصیت یک برد و قهرمانی دارد، گرفتن آن غیرممکن است و هر بازیکنی آن را دارد و این احساس قهرمانی در باشگاه ما و بازیکنان ما نشان داد که آنها این ویژگی و 10 را دارند. شخصی گل بزنید و برنده شوید

وی تاکید کرد: بازی منچستر شهر “رئال” نشان داد که فوتبال غیرقابل پیش بینی است، پس نباید مغرور شد و وظیفه خود را به خوبی انجام داد.