ورزشی

پیراهن تیم ملی رونمایی شد؛ همان همیشگی!/ پاداش میلیاردی برای صعود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال امروز سه شنبه در مراسم افتتاحیه لباس تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی 2022 در قطر شرکت کردند. و بسیاری از مردم این منطقه در سالن کنفرانس برج میلاد سازماندهی شدند.

حواشی این مراسم را می خوانید:

* این مراسم که قرار بود از ساعت 19:30 شروع شود به دلیل تعداد زیاد مهمانان دیر و نامنظم آغاز شد.

* احسان اصولی تنها عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ساعت 19:30 در محل حاضر شد، خبری از سایر اعضا نبود.

* عده ای از مالباختگان یکی از شرکت های منتسب به شهره موسوی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در ورودی سالن تجمع کردند و او را فردی اختلاس چند هزار میلیاردی معرفی کردند. این در حالی است که موسوی در این مراسم حضور نداشت.

اعتراض به حضور شهره موسوی در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال

* تعداد محدودی از خوانندگان و هنرمندان کشور در این مراسم شرکت کردند.

*حمیسی رئیس حراست فدراسیون فوتبال درباره تجمع مالباختگان و اعتراض به حضور شهره موسوی در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اینگونه گفت: تصمیم بگیرند در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال حضور داشته باشند. . فدراسیون فوتبال، اما از امروز حق حضور در ساختمان فدراسیون فوتبال را نخواهند داشت، شرکت آنها ممنوع است.

* مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به همراه حمید سجادی وزیر ورزش در مراسم افتتاحیه لباس تیم ملی با حضور سالن کنگره بین المللی برج میلاد شرکت کردند.

مهمان ویژه مراسم تودیع حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان بود.

* در جریان صحبت های حمید سجادی در غیاب کارلوس کی روش، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران وارد سالن شدند. سرمربی تیم ملی ایران در این مراسم حضور نداشت.

* در بخشی دیگر از این مراسم دو هنرمند کشورمان آثار خود را به نمایش گذاشتند که شامل کتابی حاوی تصاویر حضور تیم ملی ایران در جام های مختلف مسابقات جهانی و همچنین کوچکترین توپ و حلقه بود.

عکسی از لباس تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر

* مراسم رونمایی از لباس تیم ملی فوتبال ایران این بار نسبت به دوره های قبل زیباتر و شیک تر بود و اولین بار در جام جهانی 1978 و جام های جهانی بعدی که ایران در آن حضور داشت، لباس ایران به نمایش درآمد. سرانجام رونمایی از لباس ملی ایران در سال 2022 در قطر برگزار شد او در جام جهانی شرکت کرد، همان پیراهنی که قبل از انتشار تصویر آن در رسانه ها منتشر شد که انتقاداتی را به دنبال داشت.

* رئیس گروه خودروسازی اسپانسر تیم ملی ایران ابتدا ۱۰۰ کوپیک برای تعیین جایزه صعود تیم ملی ایران به مرحله مقدماتی اعلام کرد و گفت اگر تشویق ها بیشتر شود آن را افزایش می دهد. وی در نهایت به همین منظور اعلام کرد که 250 کوپک به کاروان تیم ملی کمک خواهد کرد.

* در حین پخش یکی از کلیپ ها عکسی از علی دایی که با تشویق حاضران در سالن همراه بود منتشر شد.

* یکی از سخنرانان این مراسم فداحسین مالکی عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس بیشتر صحبت های خود را به اختلاف استقلالی ها و پرسپولیسی ها اختصاص داد و مهدی تاج و حمید سجادی در بخشی از صحبت های خود پرسپولیسی های دباشی هستند!

* وحید امیری به عنوان نماینده بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران قرارداد بازیکنان را قرائت کرد.

* در حالی که بازیکنان تیم ملی نیز در سالن حضور داشتند، تنها وحید امیری به عنوان نماینده بازیکنان برای عبور از دروازه انتخاب شد و به این ترتیب مراسم ملی پوشان به پایان رسید.