ورزشی

درخواست مستقیم از رئیس جمهوری برای حل مشکل استقلال و پرسپولیس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، استقلال و پرسپولیس به دلیل عدم انجام تعهدات خود در قبال کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ هستند. مهلت کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حل دو موضوع کلیدی استقلال و پرسپولیس یعنی بدهی مالکیت مشترک و مالیات، دوشنبه آینده به پایان می رسد و امید چندانی به حل این مسائل در کوتاه مدت نیست.

این موضوع باعث داریوش مصطفوی شد کارتریج کمیسیون استیناف مجوز اون حرفه در حقیقت یکی از شعبه های کنفدراسیون فوتبال آسیا و پل ارتباطی با AFC باشگاه ها این فدراسیون فوتبال شخصاً از آیت الله رئیسی است کارتریج جمهوری ایران باید خواستار دخالت مستقیم خود در این مشکلات باشد.

مصطفوی هم از علی شمخانی است کارتریج شورای عالی امنیت ملی خواستار تشکیل جلساتی برای رفع موانع و تلاش برای جلوگیری از برداشتن آنها شد و دو باشگاه را به “مردان مورد اعتماد” خود واگذار کردند.

مشروح آخرین مصاحبه مصطفوی با رادیو ورزش در پنجشنبه شب تاکید محرومیت استقلال و پرسپولیس ربطی به مدیران دو باشگاه و فدراسیون فوتبال ندارد:

50 جلسه اختصاص دادیم

این رویدادها اولین و مخرتی وجود داشت. اینطور نیست شبه بیایید آن را انجام دهیم. 50 جلسه برای این کار اختصاص داده ایم. فدراسیون فوتبال با کمیسیون بدوی و تجدیدنظر همکاری کامل دارد مجوز این یک حرفه با کمیته های مستقل بود و صدای آنها در ایران قابل تغییر نبود.

ما سالهاست که حقیقت را نگفته ایم

در طول این سال‌ها حقیقت را نگفته‌ایم و امروز استقلال و پرسپولیس علی‌رغم اینکه این دو مدیرعامل بالاترین سطح همکاری و تلاش برای یافتن ایرادات را دارند، این کار را انجام داده‌اند. سال ها بعد مدیران عاملی را منصوب کردیم که در استقلال و پرسپولیس افراد موثر و فداکاری هستند و علاقه زیادی به تیم هایشان دارند.

عزیزی خادم گفت به باشگاه ها پول می دهد

تکرار و تکرار کنید کارتریج فدراسیون فوتبال در جلسات کنار من می نشست و می گفت تمام تلاشم را برای پرسپولیس و استقلال و نمایندگان ایران در آسیا انجام می دهم و حتی هزینه های آنها را هم می دهم. انجام برخی کارها آسان است. در باره کالدرون و هوکین آنها موافقت نکردند سلام این اتفاق افتاد و پرسپولیس بعداً به آنها پرداخت. با نظر فوتبالی اعلام می کنند.

مطالبه مستقیم رئیس جمهور برای حل مشکل استقلال و پرسپولیس
داریوش مصطفوی

42 سال است که فقط قول داده ایم تسلیم شویم. این یک مسئله است کافی

همانطور که کنفدراسیون آسیا اعلام کرد و انجام داد، آنها هم تایید کردند. کنفدراسیون آسیا ناراضی بود و نامه ای 12 صفحه ای ارسال کرد و کاستی های خود را بیان کرد. این دو باشگاه متعلق به ایالت هستند. بعد از 42 سال نتوانستیم این کار را انجام دهیم. همه وزرای ورزش قول – استقلال به استقلال و پرسپولیس داده شد. ممکن است از سوی مقامات بالاتر جلوی آنها گرفته شده باشد، اما قول داده بودند که این کار را انجام دهند، اما موفق نشدند. این برای یک مورد است کافی این مجوز تسلیم نشو؛ یا برای مالیات هایی که از استقلال، پرسپولیس گرفتند. در این صورت دو باشگاه مجبور نیستند یک ریال مالیات پرداخت کنند. این باشگاه ها می خواهند با اسپانسر قرارداد ببندند اما سازمان مالیاتی مانع از آن شد.

دنیا نمی کند؛ ما دشمن فوتبال خود هستیم

کنفدراسیون جهانی یا آسیایی مخالف فوتبال ما نیست. ما جلوتر از خودمان هستیم و هموطنان اجازه نمی دهند فدراسیون و باشگاه ها کارشان را به خوبی انجام دهند. با این سنگ اندازی که در فوتبال ساخته شده و با این مجلس که دولت و وزیر است کشور او دو باشگاه را رهبری می کند و مدیران دو باشگاه را منصوب می کند و شما هم همینطور استاد شما. اینها خیلی سخت است. کنفدراسیون آسیا بررسی کرد و گفت اگر دوشنبه نفرستید، پرونده را به کمیته انضباطی می فرستم.

استقلال و پرسپولیس برای حذف آن خط لوله را بستند

مشکل گل راه حل خانگی اتفاق می افتد. ملک شخصی و مالیات دو مشکل بزرگ استقلال و پرسپولیس است. بیشترین کمک را می کند فدراسیون بسازید فوتبال بازی کرد. شاید در جاهایی به عنوان هموطن به استقلال و پرسپولیس کمک کرده ایم اما املاک خصوصی و مالیات اجازه این کار را نمی دهد. ابتدا اداره مالیات به شما می گوید باید پرداخت کنید. حریف ما درون ماست. چرا دنبال 300 میلیارد مالیات هستند مغز آینده? اگر این دو باشگاه دولتی هستند باید یکسان رفتار کنند، اگر خصوصی هستند باید رفتارشان متفاوت باشد. گویی دو تیم کمربند خود را بسته اند تا از صعود به آسیا جلوگیری کنند.

همه اینها را خوردند و از بودجه گرفتند …

اعلام حل موقت مشکل مالیاتی مشکلی را حل نمی کند. اگر موقتی باشد، امروز می تواند مشکل ساز باشد. این مشکل تا 4 ماه دیگر خودش را نشان می دهد. مالیاتی که بیشتر از پول او نباشد. به خدا اگر این مالیات را به مردم ندهید، مغز آینده آنها دادند. چرا اینقدر سخت گیر هستند؟ همه اینها از بودجه است کشور هلاک شدند، خوردند و گرفتند. حالا به این دو سه باشگاه می رسیم حفاری خشخاش را بگذارید. تا زمانی که موضوع مالکیت روشن نشود کار بسیار سختی برای متقاعد کردن داریم.

خفه شو منم با همون دردسر میمیرم!

فردا با افراد به ظاهر مهم جلسه ای داریم کشور. من هم خواستم از مقامات سابق دعوت کنم. چگونه می توانید مشکل مالکیت دولتی فوتبال را حل کنید و مالیات آنها را پرداخت کنید؟ بله، جزئیات دیگری هم هست، مثلاً در نوع زیرساخت ها و بلیت فروشی، اگر وارد بحث خانم ها شوم، چیز دیگری از آب در می آید. خفه شو با همین مصیبت ها می میریم تا در را نبینیم کشور ما مردمی هستیم که اجازه نمی دهیم بهترین تیم های آسیا با دست خودشان در این مسابقات شرکت کنند. بله، آنها نمی گویند که ما نمی خواهیم شرکت کنیم، اما عملکرد آنها خلاف این را نشان می دهد.

لزوم ورود شورای عالی امنیت ملی

امروز این موضوع به 10 وزیر قبلی رسیده است دست سجادی (وزیر فعلی ورزش). سجادی چه باید بکند؟ چرا او 10 وزیر یا نماینده سابق مجلس است کارتریج جمهوری این کار را نکرد. چرا شورای امنیت ملی برای کوچکترین جزییات جلسه تشکیل می دهد اما مسئولان و کارشناسان فدراسیون تمایلی به اظهار نظر ندارند؟ شورای عالی ورزش سال میزبان این درش بستگی دارد. تا زمان در «خر» به تخته می زند کارتریج جمهوری و کارتریج فدراسیون یا بهاروند را بگیرید. راه حل درد جای دیگری است. باید از افراد دیگر پیدا شود کارتریج جمهوری لطفا دردن. من خیلی نمی دانم تمنا برای. نقش این دو باشگاه را مشخص کنید. سال گذشته از کنفدراسیون آسیا التماس کردیم و آنها هم قبول کردند. امسال چه خواهیم کرد؟ برای حضور در کمیته انضباطی فیفا آماده می شویم. به مردم اطلاع دهید که فدراسیون فوتبال و کمیته بدوی و استیناف همکاری کامل داشته اند. چه زمانی کارتریج فدراسیون فوتبال در 30 جلسه شرکت می کند و می گوید حاضر است هزینه ها را پرداخت کند، با اختیارات در اساسنامه چه کار دیگری می توان کرد؟ کارتریج آیا فدراسیون وجود دارد؟

مطالبه مستقیم رئیس جمهور برای حل مشکل استقلال و پرسپولیس
جدیدترین تقابل استقلال و پرسپولیس

استقلال و پرسپولیس دست مردم است بگذار خودشان بدهند

آقای شمخانی (کارتریج شورای عالی امنیت ملی خودش یک ورزشکار، یک فوتبالیست است و بگذار این مشکل را حل کند. استقلال و پرسپولیس دست افراد و افراد است بگذار خودشان بدهند کسانی که به آنها سپرده شده اند این گره را باز کنند وگرنه مشکل از فدراسیون فوتبال است و کارتریج و کمیسیون بدوی و تجدیدنظر و مدیران دو باشگاه را دور نریزید. گفتم تقصیر آنها نیست.

این مشکل را حل کنید وگرنه …

این مشکلات را در سطح حل کنید کارتریج در مورد فدراسیون فوتبال و مدیران دو باشگاه اینطور نیست. در جهان کارتریج فدراسیون می گوید «رئیس» یعنی چه کارتریج ی میگویند. من در جلسات مختلف بوده ام. ما خودمون اینجا همه چی از دهنمون در میاد کارتریج ما به آن می گوییم فدراسیون. من از متن فوتبال دفاع می کنم. اگر کارتریج رئیس جمهور قرار است با پنج نماینده برجسته دیدار کند گرفتار ایران است و فوتبال مجلس ایران است. آنها باید به این مشکل برسند و اگر نشدند، اینجا آنها را مقصر نمی دانم کارتریج فدراسیون و مدیران دو باشگاه نیستند.

آقای رئیس امروز وارد عمل شد et

بله، مالیات می تواند از قراردادها و حامیان مالی جلوگیری کند، افراد را از خروج منع کند و حتی آنها را دستگیر کند. شجاع باید پیدا شود که یک بار برای همیشه بیاید جلو که خیس شود و کار سیاسی نکند. مثل این آقایان سیاسی که 60 بار همین را می گویند. یک جهت فوتبال وجود دارد آن هم همینطور این شادی و شادی مردم است. از فوتبال و فدراسیون می گیرند. آقای. کارتریج جمهوری! مداخله et. اگر امروز مداخله کنید et بهتر است فردا مداخله کنیم et. تیم های بزرگ شما مثل استقلال و پرسپولیس که 40 میلیون هوادار دارند با بی توجهی مدیران شما به جز مدیران فوتبال در حال از بین رفتن هستند. مداخله et آقای. کارتریج جمهوری!

چشم 40 میلیون هوادار در اختیار رئیس جمهور است

می دانم این حرف های من است. من سرکارم کشور من زندگی کردم. امیدوارم این بار بدانند که 40 میلیون نفر پیگیر این اقدام و دستور آقای رئیسی و روشن شدن تکلیف هستند.