عمومیکسب و کار ایرانیان

در استفاده از سایبان ماشین چه نکاتی برای نگهداری ان باید رعایت شود؟

برای تمیز کردن به چه نکاتی باید توجه داشته باشید؟ در این مقاله سعی کرده ایم که روش هایی را به شما بگوییم که به کمک آن بتوانید تمیز کردن سایبان پارکینگ خود را انجام بدهید. امروزه محصولاتی که در بازار یافت می شوند کیفیت بالایی دارند اما خب نکاتی را برای نگهداری آن ها باید رعایت کنید تا بتوانید از سلامت و طول عمر بالا آن ها مطمئن شوید. برای این محصولات هیچ استثنایی وجود دارد به همین علت می توان گفت سایبان پارکینگ هم نیاز به نگهداری دارد تا طول عمر بالایی داشته باشید. یکی از این موارد که باعث می شود طول عمر سایبان پارکینگ شما بالا برود تمیز کردن به موقع محصول است.

اگر تمیز کاری و اینطور مسائل را رعایت نکنید نمی توانید به خوبی از سایبان خود تا مدت ها استفاده کنید. به همین منظور ما این مقاله را برای شما دوست عزیز تهیه کرده ایم!

جمع کردن آشغال از روی سایبان پارکینگ

اگر از آن دسته افراد هستید که خیلی ماشین خود را تکان نمی دهید و از سایبان پارکینگ برای محافظت از خودرو استفاده می کنید باید بدانید که امکان دارد بر روی سازه چتر خودرو آشغال جمع شود.

اگر خودروی خود را در نزدیکی درخت پارک کرده اید باید بدانید که امکان دارد برگ و شاخه درخت بر روی پارچه پارکینگ بیافتد. برگ ها می توانند شکل ظاهری خودرو را از بین ببرند و نکته ی مهمتر که شاخه ها هستند امکان دارد به دلیل تیز بودن باعث پاره شدن پارچه ی خودرو بشوند. در این صورت باید متوجه شده باشید تمیز کردن رویه ی سایبان پارکینگ چقدر پر اهمیت است و باید آن را جدی بگیرید. برای جمع کردن این آشغال ها بهتر است با دست این کار را نکنید چرا که امکان دارد خراش بر روی آن ایجاد کنید.

برای تمیز کردن می توانید از طی نرم استفاده کنید اما در زمان استفاده بازهم دقت کنید به پارچه آسیب وارد نکنید.

تمیز کردن فضولات پرندگان از روی سایبان پارکینگ

احتمالا شما هم یکی از مشکلاتی که دارید فضولات پرندگان است. سایبان پارکینک را برای این خریداری کرده اید که از کثیف شدن خودروی خود جلوگیری کنید اما خب کاری نمی شود کرد سایبان پارکینگ هم امکان دارد کثیف بشود.

پس چه کار کنیم که این فضولات از روی پارچه ی سایبان پارکینگ پاک شود. در اولین مرحله شما می توانید از کیف و صابون استفاده کنید. به این نکته توجه کنید که بهتر است از مواد شوینده مناسب پارچه کمک بگیرید تا به مشکلی برنخورید در این صورت از کیفیت پارچه نیز کاسته نمی شود.

از یک طی نرم برای زدن کف بر روی پارچه استفاده کنید اما مطمئن شوید قبل از کف زدن پارچه نم دار شده است. بعد از زدن کف مدتی زمان بدهید که پارچه کف را به خود جذب کند. زمان که گذشت بعد از مطمئن شدن از تمیزی برای آبکشی اقدام کنید.

آب را در حالت ولرم قرار دهید و با شیلنگ سعی کنید که پارچه از از کف پاک کنید. بعد از آن که این مرحله را تمام کردید سعی کنید که مدتی را به پارچه استراحت بدهید تا خودش در زیر نور آفتاب خشک شود.

گرفتن خاک سایبان پارکینگ

گاهی هم امکان دارد که هیچ یک از موارد بالا را مشاهده نکرده باشید اما خاک زیادی بر روی سازه نشسته باشد. برای این که بتوانید مشکل را برطرف کنید می توانید از یک دستمال نمدار استفاده کنید.

دستمال را بر روی بخش هایی که خاک گرفته بکشید و آن را تمیز کنید. بعد از انجام این کار متوجه خواهید شد که این سازه چقدر میان افراد محبوب است. برای دریافت اطلاعات ادامه مقاله را از دست ندهید.

گرفتن خاک سایبان پارکینگ

گاهی هم امکان دارد که هیچ یک از موارد بالا را مشاهده نکرده باشید اما خاک زیادی بر روی سازه نشسته باشد. برای این که بتوانید مشکل را برطرف کنید میهر سایبانی که نصب میکنیم ساخته شده است تا ماندگاری داشته باشد و به گونه ای طراحی شده است که نیاز به نگهداری زیادی برای آن نباشد. این به شما کمک میکند تا سایبان تان را مدت طولانی تری استفاده کنید و فضای زیر آن در تمام طول سال سالم به نظر برشد. وقتی نوبت به تمیز کردن آن میرسد نکاتی هست که باید رعایت شود. این مطلب به عنوان راهنمای نگهداری از است تا شما بتوانید مدت زمان بیشتری از این وسیله استفاده کنید.

برای مراقبت صحیح از سایبان مهم است که دستورالعمل ها را رعایت کنید تا از صدمات و آسیب به این وسیله جلوگیری شود. ابتدا لازم است تا گرد و غبار پیش از طروع به تمیز کردن از سطح سایبان پاک شود. باید تلاش کنید تا زباله ها موجود روی چادر سایبان را تمیز کنید. اگر یک برس نرم دارید، میتوانید از آن برای خلاص شدن از شر هر گونه شاخه و گرد و غبار و … که ممکن است روی آن جمع شده باشد استفاده کنید. حشرات میتوانند به آسانی دور سایبان برقی شما جمع شوند پس این کار لازم است تا مانع از جمع شدن حشرات شوید.

پارچه های سایبان بسیار مقاوم هستند و دارای پوشش ضد آب می باشند. که به تولید یک محصول منحصر به فرد کمک میکند. با این وجود اگر با هرگونه علامت یا لکه ای روی سایبان مواجه شدید، میتوانید با یک شوینده مناسب و آب ولرم انرا از بین ببرید.

نکات مهم برای سالم ماندن سایبان برقی

در حالیکه هر پارچه ای برای سایبان ماشین در مقابل آب غیر قابل نفوذ است، ما پیشنهاد میکنیم یک روز خشک و گرم را انتخاب کنید تا پارچه شما زمانی برای خشک شدن داشته باشد. این کار برای جلوگیری از گل شدن خاک ها روی سایبان است. اگر رطوبت روی پارچه باقی بماند میتواند زمینه رشد قارچ ها و ایجاد لک شوند.

با استفاده از اسپری ضد آب میتوانید مقاومت سایبان برقی خود را در برابر رطوبت و گرد و غبار بیشتر کنید و اطمینان حاصل کنید که برای تابستان آینده یا ماه های پر باران سایبان تمیز خواهد ماند. محیطی که سایبان شما در آن قرار دارد میتواند به شما نشان دهد که به طور منظم نیاز به تمیز کدرن دارد یا خیر. این محل میتواند در معرض ریزش برگ ها، آلودگی زیاد و نزدیک لانه پرندگان باشد.

اگر محیط حیاط تمیز است، باید فقط در انتهای فصل سایبان تان را تمیز کنید. یا در صورت مشاهده هرگونه خاک و علامت و لک آنرا پاک نمایید. برای تمیز کردن بهتر سایبان های بزرگ که دسترسی به آنها دشوار است، میتوانید از کسی کمک بگیرید.  راهنمای نگهداری از برای کسانی که این وسیله را در حیاط پر از درخت یا مرکز شهرهای آلوده دارند، میتواند بسیار مورد استفاده باشد.