استان ها

یک سوم راه های استان سمنان نیاز به بازسازی دارد


شاهرود – یکی از مواردی که برای کاهش تصادفات و بهبود خدمات بسیار مهم است ، بهسازی جاده ها ، جاده هایی است که بیش از یک سوم استان سمنان هستند و البته کمبود بودجه برای زمان آنها.

خبرگزاری آنلاینگروه استان ها: بیش از 60٪ مسافت 1000 کیلومتری بین تهران و مشهد در استان سمنان واقع شده است. قسمت مجاز این یک سوم از راه‌هایی است که نیاز به بازسازی دارند و به چندین میلیارد تومان اعتبار نیز نیاز دارد.

هزینه بازسازی یا بهسازی هر کیلومتر از جاده های استان سمنان با افزایش قیمت ها هر روز به شدت در حال افزایش است ، از طرف دیگر طبق گفته مدیران راه و ترابری استان سمنان نوسازی ماشین آلات راهسازی خواستار است. میلیارد ها اعتبار ادامه مسیر ، به ویژه ، یک معادله سه بعدی ایجاد می کند که نیاز به مدیریت قوی دارد.

در بین کلیه موارد مربوط به جاده ها و حمل و نقل ، اما از بین بردن نقاط داغ تصادفی ، کمک به مردم برای بازگشایی معابر در صورت بروز حوادث و همچنین اجرای ایمن پروژه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. هنوز هم در مدیریت راه ها در استان سمنان اختلال ایجاد می کند. در سال های اخیر موارد متعددی از تصادفات جاده ای رخ داده است ، یا براساس گزارش پلیس ، نیمی از خطاها در جاده ها قرار داده شده است ، بنابراین به گفته برخی منابع ، بسیاری از استفاده کنندگان از جاده ها و حمل و نقل به دنبال پاسخگویی به دستگاه قضایی هستند.

کد N1927372


این نوشته از سایت مطابق با سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، به همین دلیل مسوولیت این مقاله بر عهده منابع اصلی بوده و وب سایت ایران تودی هیچ مسوولیتی در قبال این مقاله نخواهد داشت.