استان ها

عملکرد اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری ایران تودی استان سمنان ، حسن انصاری رد فرد روز یکشنبه ، 29 آوریل 1400 ، جلسه پاسخگویی به سوالات عمومی از طریق سامانه صمد افزود: با حضور “صنایع دستی استان سمنان به دلیل اهمیت فعالیت های اداره کل و حفظ سفر. “

وی گفت ، “مردم در سراسر استان به طور رایگان با شماره 111 تماس می گیرند و نظرات و نگرانی های خود را ابراز می كنند”. وی خاطرنشان كرد: این جلسات براساس تأكید بر مركز روابط عمومی در م Instituteسسه ریاست جمهوری است.

انصاری فرد با تأکید بر اینکه اتصال به سیستم در بررسی و رسیدگی به مشکلات مردم مثر است ، افزود: “همه درخواست ها را پردازش کرده ایم.”

وی گفت ، “تاکنون هیچ شکایتی از طرف مدیرکل گرافیکی صورت نگرفته است و متوسط ​​زمانی که برای رسیدگی به درخواست های مردمی صرف شده بسیار خوب بوده است”. وی خاطرنشان کرد: میانگین پرونده های رسیدگی شده توسط مدیرکل کمتر از چهار روز بوده است.

معاون عملکرد و روابط عمومی دولت سمنان (SAMAD) پیگیری های اداره کل میراث ، فرهنگ ، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان در رسیدگی به درخواست های عمومی را ارزیابی کرد و افزود:

مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان نیز گفت: تمام تلاش کارکنان این اداره با وجود چالش های فراوان به مردم سراسر استان خدمات ارائه می دهد.

مهدی جمال با اشاره به حضور در روزهای سفر به مستروز افزود: یکی از اهداف حضور در جلسه پاسخگویی به افراد بر اساس مسئولیت های کارکنان مدیریت خدمات سفر بود و اولویت ما حفظ سلامتی مسافران به خوشحال باش. استان را با خاطرات ترک کن. “

وی تأكید كرد: “در خدمت مردم ، همه دستگاه های اجرایی باید هم افزا باشند.”

48