استان ها

آزادی ۴۰ زندانی غیرعمد مالی استان سمنان در سالروز ۴۰سالگی دفاع مقدس

ایران تودی / سمنان به مناسبت چهلمین سال دفاع مقدس ، 40 زندانی غیرعمد در استان سمنان آزاد و توسط رئیس دادگستری استان ، مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس ، مدیرکل زندانها و … به خانواده هایشان بازگشتند. در حضور او

دکتر عبداللهی رئیس دادگستری استان با اشاره به دوران حفاظت مقدس به عنوان یک دوره کامل فضیلت و خوبی در این آیین اظهار داشت: دوران پر افتخار حفاظت مقدس ، دوره ای پر از خوبی ، فضیلت ، خوبی و خلق و خوی ، الگوی موفق حکمرانی است. امور کشور.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس نمونه های زیادی وجود دارد که هر زمان کشوری با مشکلی روبرو شد با الگوبرداری از آنها می توان مشکل را حل کرد.

رئیس دادگستری استان سمنان با اشاره به آزادی 40 زندانی غیرعمد ، اظهار داشت: این زندانیان مالی ناخواسته به مناسبت چهلمین سال دفاع مقدس و کمیته قضایی کارگروه بزرگداشت چهلمین سالگرد مقدس آزاد شدند.

وی با اشاره به غنای فرهنگی ایرانیان از نظر کمک و یادآوری دیگران افزود: به خانواده خود برگردید.

عبداللهی با بیان اینکه زندان محل مجرمان است ، نه بدهکاران ، افزود: مجرمان و مجرمان به دلیل اقدامات سو actions به مجازات خود مجازات می شوند ، اما محكومین مالی مقصر سو but قصد نیستند اما برخورد غیر صحیح با انجام خطرات غیرمتعارف ، زندانی و زندانی هستند. . آنها بودند.

رئیس دادگستری استان افزود: 40 زندانی آزاد شده در این آیین از زندان استان سمنان 9 میلیارد تومان بدهی داشتند که 8 میلیارد آن با رضایت شاکیان و یک میلیارد تومان بخشیده شد. این استان توسط استان دیه و خیران خیراندیش تهیه می شود.

وی اعلام کرد که به تلاش خود برای آزادی زندانیان غیر عملی دیگر ادامه خواهد داد ، اظهار داشت: “این تلاش ها محدود به این هفته یا موارد خاص نیست و در طول سال تلاش می شود تعدادی از زندانیان آزاد شود.”

افسر ارشد قضایی استان افزود: ستاد دیه استان ، معاون فرهنگی دادگستری کل استان ، خیرین و نیکوکاران و … آنها با هم همکاری می کنند تا زندانیان غیرعمد بیشتری را در زندان هایدستان آزاد کنند.

پیام تمام شد