فرهنگ و هنر

کدام سریال رمضانی تا اینجا بیشتر دیده شد؟

با اعلام نتایج نظرسنجی صداوسیما در برنامه های ماه رمضان ، مجموعه “تماس” از محبوبیت بیشتری نسبت به سریال های دیگر برخوردار شد و سریال “یاور” نیز در سطح بالاتری راضی بود.

به گزارش ایران تودی ، نتایج نظرسنجی انجام شده توسط مرکز تحقیقات رادیو و تلویزیون درباره برنامه های رادیویی رادیو و تلویزیون منتشر شده است. بنابراین ، 79.3 درصد بینندگان رادیو و تلویزیون و حدود 21 شنونده به برنامه های رادیویی گوش می دهند.

در میان این مجموعه های تلویزیونی ، سریال “احضار” شبکه یک سیما با 43.1٪ بیننده و حدود 74٪ رضایت در صدر سریال ماه رمضان قرار گرفت.

طبق نظرسنجی انجام شده توسط مرکز تحقیقات ، بر اساس پایگاه داده سیما مرکز تحقیقات ، سریال “یاور” شبکه سه سیما با رضایت حدود 41٪ و بیش از 81٪ بینندگان ، به دومین سریال محبوب تبدیل شد.

فصل چهارم «بچه مهندس» از شبکه دو سیما با 37.3 درصد بیننده و بیش از 72 درصد رضایت ، در جایگاه سوم سریال 1400 سیما رمضان قرار گرفت.

نتایج این نظرسنجی نشان می دهد بیش از 31٪ مردم در هنگام افطار امسال میهمان سفره های افطاری شبکه بوده اند.

“دعوت” از شبکه تلویزیونی بیر که بیش از 19٪ بیننده و حدود 92٪ رضایت دارد در راس برنامه های افطار قرار دارد.
“خرس کامل” از شبکه سه سیما که رتبه دوم برنامه های افطار سیما را به خود اختصاص داده است ، با افزایش تماشاگران حدود 15٪ و حدود 85٪ و 5.4٪ افزایش نسبت به ماه رمضان 99 در رده دوم قرار گرفت.

بیش از 11 درصد مردم امسال در پای فصل دوم “زندگی پس از مرگ” نشسته اند و بیش از 91 درصد آنها بسیار راضی بودند.

طبق نظرسنجی انجام شده توسط مرکز تحقیقات رادیو و تلویزیون ، در ماه رمضان امسال ، حدود 20٪ از مردم شنوندگان ویژه برنامه های تلویزیونی سحر بودند.

“ماه من” با 7.4٪ بیننده از شبکه سه سیما ، افق بهشت ​​از شبکه دو سیما با 4.8٪ بیننده ، مهمان خدا از قرآن و تلویزیون معارف با 4.5٪ بیننده ، شبکه افق با 3.2٪ بیننده و آهنگ های ماه رمضان با 3٪ بیننده سحر در ردیف های دوم تا ششم برنامه های سیما بود.

علاوه بر این ، در ماه رمضان امسال ، حدود 29 درصد از مردم تلاوت قرآن کریم را تماشا می کنند و شبکه 3 سیما با 11.5 درصد بیننده بهترین کانال است.

شبکه اول و دوم گزینه های دوم و سوم مردم در تلاوت قرآن کریم بود.

در ماه رمضان 1400 ، بیش از 25٪ مردم سخنرانی های مذهبی سیما را از کانال های مختلف گوش می دهند که شبکه 3 با 10.4٪ بینندگان در رتبه اول قرار دارد.

کانال ها پس از شبکه 3 در پخش سخنرانی های مذهبی در رتبه های اول و دوم و سوم قرار گرفتند.

طبق نظرسنجی انجام شده توسط مرکز مطالعات نماز ، حدود 26٪ از مردم کانال های مختلف تلویزیونی را تماشا می کنند ، یک کانال تلویزیونی بینندگان بیشتری و کانال های سوم و دوم در ردیف بعدی قرار دارند.

بررسی انجام شده توسط مرکز تحقیقات نشان می دهد که 214 درصد در ماه رمضان 1400 به برنامه های رادیویی گوش می دهند ، با بیش از 36 درصد و 21 درصد بینندگان در راس شبکه رادیویی استان هستند.

پس از رادیوهای استانی ، رادیو آوا ، رادیو پیام ، رادیو جوان ، رادیو ایران ، رادیو ورزش و رادیو رادیو شبکه های بعدی رادیو در ماه مبارک رمضان هستند.

لازم به ذکر است که این اولین نظرسنجی مرکز تحقیقات رادیو و تلویزیون در مورد برنامه های ماه رمضان است و نظرسنجی دوم نیز پس از پایان ماه مبارک رمضان انجام می شود.

انتهای پیام