فرهنگ و هنر

جدول پخش تلویزیون تغییر می کند

در برخی از شهرهای شیوع ویروس کرونا ، پخش همزمان تلویزیون همزمان با خاموش شدن دو هفته ای به قرنطینه تغییر می یابد. علاوه بر این ، همانطور که قبلا توسط ایران تودی گزارش شده بود ، تغییراتی در برخی از برنامه های تلویزیونی زنده بعد از ساعت 9 شب ایجاد شده است.

به گزارش ایران تودی ، همزمان با اعلام ستاد ملی مقابله با تاجگذاری محدودیت های تاجگذاری در شهرهای سرخ ، تلویزیون در برخی از پخش های زنده خود تغییراتی ایجاد کرده است که پس از ساعت 21 پخش می شود و با همراهی میهمانان انجام می شود ؛ البته این رویکرد در هر شبکه متفاوت خواهد بود و به تصمیم مدیران آن شبکه بستگی دارد.

علاوه بر این ، تلویزیون علاوه بر نمایش های زنده معمول ، در روزهایی که بسیاری از افراد به دلیل انفجار تاج مجبور به ماندن در خانه هستند ، به مجموعه های خود ، نمایش های کمدی ، فیلم ها ، انیمیشن ها و مسابقات می افزاید.

بنابراین ، یک سیما پنج شب در ساعت 19:30 مسابقه “مسابقه ایران” و “دستپاکت” را پخش می کند. سریال کمدی “زیرخاکی” نیز پس از پایان سریال “ظهر خ” ساعت 18 از شبکه یک پخش می شود.

علاقه مندان سریال “کلاه قرمزی” می توانند انتخاب های فصلی سریال را از عصر روز جمعه ساعت 21:30 از شبکه 2 تماشا کنند.

فیلم های شبکه سه سیما قرار است ساعت 15:00 پخش شود. علاوه بر این سریال ایرانی “شرم” بعد از پایان سریال “صفر 21” هر شب ساعت 20:45 برای بینندگان شبکه 3 پخش می شود.

مسابقات “آخرین سیم” (پنجشنبه ها و جمعه ها ساعت 22:30) و “زوج جدید” (شنبه ها و یکشنبه ها ساعت 22:30 و پنجشنبه ها و جمعه ها ساعت 19:15) نیز در روزهای قرنطینه هستند. از آنتن 3 پخش می شود. بودن.

با این وجود شبکه خصوصی چهار حدود 14 فیلم دارد که ساعت 14.00 برای مخاطبان خاص پخش می شود. سریال فانتزی “گمشده در گمشده” نیز قرار است 30 دقیقه بامداد پخش شود و ساعت 18 دوباره پخش شود.

در طی این دو هفته ، برنامه “شب های هنر” جای خود را به برنامه “تله تئاتر” داد که روزهای یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه ساعت 23:00 پخش می شد. موسیقی و آواز سنتی نیز هر شب به مدت 24 دقیقه و 30 دقیقه از شبکه چهار پخش می شود.

شبکه پنج سیما برنامه “بیایید به خانه برویم” را به بخشهای شاد و موسیقی ایلات ، به ویژه در تعطیلات کرونا اختصاص داده است.

فصل چهارم مسابقه “پنج ستاره” به زودی در برنامه شبکه قرار خواهد گرفت. مجموعه تلویزیونی کره ای “ایلجیما” نیز قرار است هر شب ساعت 23 از شبکه پنج سیما پخش شود.

فوتبال 120 ، مجله قهرمانان ، شب های فوتبال ، ورزش در شبکه فوتبال با محتوای جدید و مناظر مرتبط نیستند. فصل جدید برنامه نظارت تصویری پنجشنبه شب ساعت 22:00 از شبکه ورزش پخش می شود.

در این دوره ، سریال های Legionnaire ، Alternative ، Happiness Border ، Saimdang ، Engineer Kid 1 ، Anne شرلی به ترتیب در 8 ، 14 ، 15 ، 19 ، 21 و 23 از شبکه Spectacular پخش می شود.

این شبکه علاوه بر بررسی آثار مت دیمون و رابرت ردفورد ، فیلم هایی را در ژانر کلاسیک ، ژانر انتخاب شده ، ایران ، مسابقات اتومبیلرانی پخش می کند.

شبکه نسیم هر روز ساعت 21:30 روزهای قرنطینه “هندوانه” را پخش می کند. سری جدید مجموعه انیمیشن “شاکرستان” ساعت 22:30 پخش می شود.

کسانی که کانال های تلویزیونی منتخب فیلم های سینمای دفاع مقدس را تماشا می کنند می توانند هر روز ساعت 13:00 آنها را در افق تماشا کنند.

انتهای پیام