فرهنگ و هنر

تصاویری از دکور برنامه های انتخاباتی تلویزیون

یک ماه قبل از انتخابات 19 ژوئن 1400 ، استودیوهای سیما آماده تولید برنامه های انتخاباتی هستند. در این گزارش ، تصاویر برنامه های انتخاباتی در کانال های یک ، سه و چهار دیده می شود.

به گزارش ایران تودی ، به نقل از روابط عمومی صدا و سیما ، استودیوی شماره 11 نیز برای مناظره های انتخاباتی در نظر گرفته شد که ساخت آن هنوز به اتمام نرسیده است ، اما طرح کلی در حال اجرا است ، زیرا تعداد نامزدها مشخص نیست .

استودیو 12 برای شبکه 3 و استودیو 13 برای شبکه یک و استودیو 14 برای شبکه چهار پس از آماده سازی یک سری مراحل فنی آماده استفاده هستند.

اقداماتی از قبیل تعویض و تعویض چراغ های استودیو ، ایجاد زیرساخت برای 140 خط نوری ، تعویض میکسر صدا و استفاده از چندین دوربین ، بازسازی شبکه حرکتی و تلسکوپی پروژکتورها و اقدامات فنی برای نصب پروژکتورهای LED جدید توسط سیما انجام شد. مرکز تولید و فنی برای تجهیز استودیوها.

علی طلوعی ، رئیس مرکز تحقیقات سازمان ، در استودیوی مربوط به انتخابات گفت: “ما آمار و داده هایی را درباره نحوه مشاهده مردم به انتخابات جمع آوری می کنیم و داده های ما تحت تأثیر مخاطبان قرار می گیرد. و برنامه های تلویزیونی.” در تلویزیون باشید.

رئیس مرکز تحقیقات با اشاره به تأثیر بحث ها و برنامه های نامزدهای ریاست جمهوری در گرم شدن و گرم شدن فضای انتخابات گفت: “بیشترین تعداد بیننده در برنامه های انتخاباتی همیشه مربوط به بحث های مختلف است. یکی از پربیننده ترین ها برنامه های تلویزیونی در آن زمان. “

طلوعی گفت که در آخرین انتخابات ریاست جمهوری ، ما به 64 درصد مناظره هایی که از پر تماشاترین برنامه به موقع رسید ، پاسخ دادیم.

وی افزود: به نظر می رسد جنجال در 1400 انتخابات می تواند توجه مخاطبان را به خود جلب کند و به طور کلی در انتخابات امسال افرادی با تنظیمات متفاوت و متفاوت از برنامه های رسانه ملی بهترین انتخاب هستند.

طلوعی با اشاره به انصاف رسانه ها در تبلیغات انتخاباتی گفت: “برنامه های قانونی می توانند اطلاعات بیشتری در مورد نامزدی كه در گذشته یك یا دو درصد از نامزدهای محبوب پس از برنامه های گرم تلویزیون بودند ، به بینندگان بدهند. بیش از 40٪ محبوب بودند. “

رئیس مرکز تحقیقات گفت: مخاطبان انتظار دارند بحث ها تصویر اخلاقی به آنها بدهد و رعایت این نکته تأثیر زیادی در پذیرش داوطلبان دارد.

وی با اشاره به تعداد نظرسنجی های انجام شده توسط رسانه ملی در مورد انتخابات اظهار داشت: مرکز نظرسنجی تاکنون 14 نظرسنجی انجام داده و هفته ای دو نظرسنجی پس از ورود به حوزه رای گیری انجام می دهد و هفته گذشته به نظرسنجی های روزانه تبدیل می شود. “نتایج را پوشش می دهد.

روی جزئیات در طراحی سری / آبی روشن و کرم تمرکز می کند

تعدادی از برنامه ها برای برنامه های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری در ماه آوریل تصویب شد و اکنون نصب آرایه ها با تلاش طراحان و نمایندگان مرکز فنی و تولیدی سیما به پایان رسیده است.

عبدالعباس برگشی ، رئیس کمیته طراحی صحنه برنامه های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری ، گفت: “طراحی این مجموعه محصول نظر کمیته طراحی آرایه است که زیبایی شناسی ، مخاطب و ایرانی-اسلامی را انتخاب می کند. هویت بصری.”

این استاد دانشگاه با بیان اینکه آبی روشن و کرم در بیشتر آرایه ها غالب است و این انتخاب برای هویت و اوقات فراغت ایرانی انجام شده است گفت: از نظر حرفه ای ، عمق میدان و وسعت دامنه ، آبی روشن به مخاطب فضا می دهد و باعث می شود مرحله چشم نوازتر است.

زهره گوهرشادی ، یکی از طراحان آرایه های انتخاباتی ، با بیان اینکه استفاده از رنگ آبی روشن در بیشتر آرایه ها به دلیل عملکرد این رنگ م effectiveثر است ، افزود: این رنگ عمق میدان بیشتری ایجاد می کند و آرامش خاطر را برای افراد ایجاد می کند. مخاطبان و مصاحبه. “

انتهای پیام