علمی و پزشکیکسب و کار ایرانیان

ترکیبات قرص کانفیدو

قرص Confido که به عنوان قرص تک قدرتی نیز شناخته می شود، برای درمان بسیاری از بیماری های جنسی مانند شب ادراری، لک شدن ادرار، انزال تصادفی و سایر بیماری های مربوط به دستگاه تناسلی مردانه استفاده می شود.

Confido Himalaya همچنین به عنوان یک مکمل ویژه برای تولید طبیعی اسپرم مردانه و همچنین به عنوان روشی برای جلوگیری از انزال ناخواسته استفاده می شود. این یکی از محبوب ترین داروهای جنسی در سال های اخیر است که در دوزهای خاص تولید و در سراسر جهان به فروش می رسد.

این قرص ها می توانند با افزایش قدرت بافت تناسلی مردان به اختلال نعوظ کمک کنند.

قرص کانفیدو چیست؟

Confido Himalaya نام یک داروی موثر برای درمان بیماران PE است. این دارو معمولاً برای مردان استرسی که با چالش انزال زودرس مواجه هستند تجویز می شود، به خصوص در هنگام مقاربت، قرص اصلی Confido با عمل از طریق مسیر عصبی غدد درون ریز، اضطراب را کاهش می دهد و افراد را آرام می کند.

بیشتر این دارو را می توان راهی برای مقابله با میل جنسی کم در مردان دانست که مانند جینسینگ عمل می کند. قرص کانفیدو هیمالیا روند انزال را تنظیم می کند.

در یک بیانیه واضح می توان نوشت که Confido به عنوان قویترین داروی گیاهی یک داروی طبیعی است که از قاعدگی طبیعی، عفونت ها، انزال زودرس، آلودگی آلودگی، تعداد اسپرم و تحرک حمایت می کند.

برای افرادی که می خواهند تستوسترون را در سطح ثابتی نگه دارند، توصیه می شود، تقریباً مانند Big Rise عمل می کند.

قرص کانفیدو هیمالیا یک داروی گیاهی است، بنابراین می توان از آن بدون مشکل دیابت استفاده کرد.

برای درمان بهتر است این نوع داروی جنسی را با نظر و نظر پزشک مصرف کنید، زیرا در گذشته گزارش هایی مبنی بر ضرر و زیان آنها وجود دارد و هر فوریتی برای بهبود وضعیت فعلی ممکن است نتایج خوشایندی برای بیمار نداشته باشد. شخص .

ویژگی های استثنایی تبلت Confido Himalaya

مصرف منظم این دارو باعث بهبود خلق و خوی جنسی در مردان می شود

مدیریت اضطراب مرتبط با عملکرد جنسی

درمان ناتوانی جنسی

یک نسخه مفید و موثر برای درمان زود انزالی است.

این یک راه مطمئن برای بازگرداندن اعتماد به نفس در مردان در نظر گرفته می شود

با افزایش تعداد اسپرم و تستوسترون با اختلال نعوظ مبارزه می کند

این ماده به عنوان یک داروی غرایز جنسی موثر گیاهی عمل می کند که به بهبود رگ های خونی و بهبود جریان خون به اندام های تولید مثل کمک می کند.

ترکیبات قرص کانفیدو هیمالیا چیست؟

گوکشورا (کاتروپ کوچک): این ماده به عنوان یک ماده تقویت کننده جنسی عمل می کند که می تواند تعداد اسپرم و میل جنسی را افزایش دهد. این گیاهان می توانند به اختلال نعوظ کمک کنند زیرا می توانند بافت های آلت تناسلی را تقویت کنند. پروتئودیوسین، پیش ساز تستوسترون، که در کالتروپ های کوچک یافت می شود، به دهیدرواپی آندروسترون (DHEA) تبدیل می شود. این می تواند به اتساع عروق آلت تناسلی کمک کند.

کاپیکاچو (گاو/لوبیا مخملی): ممکن است در مدیریت اختلالات جنسی مردان، تعداد اسپرم و سطح تستوسترون مفید باشد.

Asteracantha longifolia

Utomhussallat (Lactuca scariola)

Swarnawang

در سراکاندا

جوان (Leptadenia reticulata)

پسیلیوم (مروارید پارملیا)

نحوه استفاده از دارو

یک یا دو نوبت از  این دارو فرازطب  را می توان هر روز با یک لیوان آب یا شیر مصرف کرد.

بهترین چیز این است که قبل از شروع مصرف این دارو یا هر داروی جنسی دیگر، باید به برگه اطلاعات و دستورالعمل های رزومه توجه کنید.

بیش از دوز توصیه شده مصرف نکنید.

این دارو را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

در جای خشک و خنک و دور از نور خورشید نگهداری شود.