عمومی

همایش علمی پژوهشی بسیج اساتید استان بوشهر برگزار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس شامگاه دوشنبه در این همایش گفت: امنیت و آرامش جامعه امروز مرهون جانفشانی ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام است.

سردار رحیم مهربان است من در حال حرکت هستم وی افزود: جنگ امروز جنگ ادراک و ادراک است و دشمن با شیطنت می کوشد فضا را آلوده کند تا جوانان جامعه به چیزهایی بیندیشند که گذشته خود را فراموش کنند.

وی با تاکید بر مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان نظام و اسلام تصریح کرد: امروز کسانی که به قرآن و پرچم جمهوری اسلامی ایران بی احترامی می کنند و حجاب را از سر زنان برمی دارند افراد بی شخصیتی هستند که باید برخیز برای مخالفت و مقاومت

چه کسی من در حال حرکت هستم وی افزود: برای بقای نظام جمهوری اسلامی ایران جامعه نیازمند تعلیم و تربیت است و شخصیت معلم یکی از موثرترین مربیان جامعه است و خدمات آنان جهاد در راه است. امت دفاع از انقلاب اسلامی و آموزش ارزشهای دینی و انقلابی.

وی در این همایش خطاب به دانشجو معلمان گفت: اگر می خواهید آموزش شما تربیتی و تاثیرگذار در جامعه، خانواده و دین باشد، از دوره ابتدایی به دانش آموزان مطالب مهمی را آموزش دهید.

فرمانده این دوره حفاظت مقدس افزود: تأثیرپذیری از عناصر 5 گانه برای دانش آموزان ابتدایی امری طبیعی است، این موارد باید در قالب داستان به آنها آموزش داده شود و بر این اساس پیشنهاد می شود دانش آموز معلمان اقدام به ساماندهی کنند. اتاق فکر برای این منظور و نوشتن داستان از طریق آن این عناصر به دانش آموزان آموزش داده می شود.

این یادگار دوران دفاع مقدس، خدا و اهل بیت علیهم السلام را عناصر مهم معرفی کرد و نشان داد: با بیان داستان های مختلف به دانش آموزان بیاموزید که خدا هست و از اهل بیت است (داستان زندگی). امام حسین(ع) و حضرت زینب(س)س) برای دانش آموزان خیلی توضیح دهید.

فرمانده جبهه مقاومت با تاکید بر اهمیت ایمان، اخلاق و ارزش ها در تربیت، کانون خانواده را باید از همان روزهای اول در دانش آموزان شکل داد و گفت: خدا و خانواده، احترام به والدین، کمک در آموزش و پرورش باید برای حفظ یکدیگر و نظام اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

در این مراسم از جمعی از اساتید پژوهشگر برگزیده سازمان بسیج اساتید دانشگاه های استان بوشهر تقدیر شد.

همچنین در این آیین علی منصوری نژاد، فخرالسادات هاشمی و اشکان معصومی به عنوان مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه های بوشهر، آزاد اسلامی دشتی و آزاد اسلامی دشتستان فرهنگیان معرفی شدند.

نصرالله شفیعی نیز در این ماه به عنوان معاون ایجاد توضیحات و مباحثات سازمان بسیج اساتید دانشگاه بوشهر معرفی شد.