عمومی

برنامه‌های جوانی جمعیت در استان بوشهر جدی‌تر دنبال شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، اسکندر پاس می دهد در دومین جلسه کمیته تخصصی ناباروری شامگاه پنجشنبه با هدف رفع مشکلات، روش‌های درمانی و نتایج و با توجه به حمایت خانواده و جوانان جامعه، گور جمعیت را به‌عنوان … اسکان خانواده» را مولفه ای در مقوله اقتدارگرایی دانست و گفت: درست و عقلانی است که با فداکاری و علاقه به مردم خدمت کرد.

مدیرعامل بوشهر با بیان اینکه همه کارها و خدمات اجتماعی و فرهنگی به مردم باید با هدف رضایتمندی، آموزش و دستیابی به اهداف پایدار انجام شود، افزود: قدرت دفاعی هر کشوری در گرو حمایت از بنیان خانواده است. جوانان جمعیت

وی ادامه داد: همه مسائل بچه هاست آن را بیاور اصولاً این امر به معیشت ربطی ندارد، بلکه قانون جوانی جمعیت باید آموزش همگانی باشد و به مردم معرفی شود.

عضو شورای کل فرهنگی استان بوشهر با اشاره به اینکه اسناد سیاست های کلی رهبر کبیر انقلاب اسلامی دارای رهنمودهای دقیق، مدبرانه، مقتدرانه و آینده نگر است، بیان داشت: دارالقرآن الکریم. از خانواده از سال گذشته نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و استاندار بوشهر با هدف حمایت از خانواده ها و جوانان جمعیت در استان تشکیل شده است و تمامی شاخص های برنامه ریزی شده است. مشخص. مدیریت تخصصی به سازمان ثبت احوال و سایر نهادهای دولتی و اندیشکده های عمومی واگذار شد، در جلسات به توافق رسیدند و به برنامه ها و اهداف مورد نظر دست یافتند.

    در استان بوشهر برنامه های جوانان جمعیت باید با جدیت بیشتری رصد شود

پاس می دهد وی با تاکید بر اهمیت افزایش معضل کم جمعیتی و کاهش زاد و ولد در مدت زمان کوتاه، گفت: ناباروری یکی از شاخص های اصلی در جوانان جامعه است و باید برای حل این معضل همکاری کرد. دانشگاه علوم پزشکی، مرکز ناباروری «عمید»، رسانه ملی و خبرگزاری ها، جهاد دانشگاهی و جمعیت هلال احمر و سایر نهادها باید این مشکل را حل و درمان کنند.

آمار ناباروری در استان بوشهر حدود 16 درصد است.

رئیس مرکز ناباروری استان بوشهر با اشاره به اینکه بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت بیش از 80 میلیون زوج نابارور در جهان وجود دارد، گفت: روند جمعیت ایران به سمت کاهش موالید است.

پرویز فرزاد نیا با بیان اینکه ناهنجاری ها و کاهش باروری در زنان 33 سال به بالا افزود: درمان ناباروری سهم زیادی در نرخ رشد 10 درصدی جمعیت کشور دارد.

فرزاد نیا با بیان اینکه نرخ ناباروری در استان بوشهر حدود 16 درصد است، تصریح کرد: موضوع ناباروری شامل آسیب های روانی، اجتماعی و فرهنگی، طلاق و خودکشی است.

وی با بیان اینکه مرکز درمان ناباروری سطح 2 در آینده نزدیک در شهرستان برازجان آغاز به کار می کند، گفت: 34 درصد از مراجعین مرکز ناباروری “امید” در خصوص درمان ناباروری و درمان به این نتیجه رسیده اند. ناباروری تحت پوشش منابع اولیه است. و بیمه اضافی

مضرات بی توجهی به منابع دینی این

حجت الاسلام احمدرضا یزدان پناه افزود: متاسفانه میزان زایمان کاهش یافته است. آن را بیاور در جامعه امروزی، این نتیجه ترویج مبانی نظری است که در جلسات عمومی مطرح شده و به تدریج طی 2 دهه اخیر پایه گذاری شده است.

وی بیان کرد: از سوی دیگر شرایط سخت اقتصادی و اجتماعی عصر حاضر، نه تنها هیچ فردی را به این تصمیم سرنوشت ساز سوق نمی دهد، بلکه تمام انگیزه های او را برای زندگی کودک وادار می کند. آن را بیاور تخریب می کند.

این کارشناس سبک زندگی در ادامه رشد جمعیت را منوط به اجرا و اجرای انضباط و احکام دانست و گفت: متاسفانه در بحث شعار «زندگی بهتر» برای ترویج تفکر غلط و ناسازگار از منابع دینی غفلت شده است. با فرزندان کمتر.» در حال حاضر ریشه کاهش جمعیت کشور ناشی از همین مقاله و تفکر طاغوتین است، اگرچه در بحث کودکان است، اما آسیب ریشه ای دیده است. آن را بیاور درمان ناباروری و رشد جمعیت نیاز به برنامه ریزی بهتر همراه با حمایت مستمر همه جانبه برای افزایش آگاهی در جامعه و ساختن آینده ای روشن دارد.

جمعیت مهمترین عنصر یک کشور است

حجت الاسلام یزدان پناه با اشاره به این مطلب فرزند آن را بیاور امری واقعی، طبیعی، مسلمان و پسندیده است و پیامبر اسلام (ص) ازدواج و فرزندآوری را ستوده است، جمعیت را مهمترین رکن یک کشور و حکومت می دانند.