عمومی

مردم استان بوشهر همکاری خوبی برای حضوری‌شدن کلاس‌ها داشته‌اند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، علی موحیدی شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل از مدیر آموزش و پرورش دیر، اظهار داشت: آموزش و پرورش یکی از سرمایه گذارترین دستگاه های اجرایی کشور است چرا که نیروی انسانی و سرمایه انسانی داریم و در این راستا، آموزش و پرورش یکی از سرمایه گذارترین دستگاه های اجرایی کشور است. ” مهمتر از آن، سرمایه اعتماد مردم است.»

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه مردم به ما اعتماد کردند، گفت: مردم با همه فضا و بحث ها و حتی دغدغه های بحق والدین به ما اعتماد کردند و در افتتاح مدارس همکاری کردند.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان بعد از تعطیلات نوروزی در آموزش و پرورش هستند، گفت: 13 فروردین یعنی بعد از استقرار نظام جمهوری اسلامی، 13 فروردین همه پرسی نظام آموزشی بود و مردم به آموزش و پرورش بله گفتند و تحویل گرفتند. عزیزان. ما در این شرایط سخت

موحدی گفت: همچنین از مردم عزیز ایران و مردم معزز استان بوشهر و 15 هزار معلم شاغل و حدود 8 هزار معلم بازنشسته استان بوشهر تشکر می کنیم.

وی افزود: آموزش و پرورش دیرالزور در هر کجا که باشد باید در سال جدید گامی رو به جلو باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از مدیر سابق آموزش و پرورش دیر تقدیر کرد و گفت: همه باید همکاری و حمایت از مدیریت جدید آموزش و پرورش دیر داشته باشند.

مردم استان بوشهر برای حضور در کلاس ها همکاری خوبی داشتند

فرماندار دیر گفت: آموزش و پرورش جامع ترین و مردمی ترین نهاد است اکثر و اساسی ترین نهاد فرهنگی کشور است که در حوزه خود کارهای بزرگی انجام می دهد.

یونس بربرز وی افزود: اساس توسعه کشور در تمامی بخشهای فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بر اثربخشی آموزش استوار است.

وی گفت: آموزش و پرورش گنجینه قدرت برای کشور است و وظیفه تربیت نسل آینده، مسلح کردن فرزندان این سرزمین را به سلاح علم و دانش بر عهده دارد.

فرماندار دیر تاکید کرد: همه ما نیازمند اصلاح رویکرد آموزش و پرورش هستیم و نجات کشور در گرو توجه به این نهاد است.

امام جمعه موقت دیر گفت: با نگاهی به آیات قرآن و روایات بیشتر به اهمیت تحصیل و جایگاه معلم پی می بریم. مغز بیا بریم.

حجت الاسلام سید ابراهیم سعیدی با بیان اینکه آموزش و پرورش در همه عرصه ها موثر است افزود: امیدواریم این تحولات همچون گذشته گام های موثری را در پی داشته باشد و آموزش و پرورش در پرورش نیروهای والا و ارزشمند و پایبندی به آن موفق تر باشد. اخلاق اسلامی . “.

مردم استان بوشهر برای حضور در کلاس ها همکاری خوبی داشتند

رئیس جدید آموزش و پرورش دیر تمام تلاش خود را برای ارتقای سطح آموزش و پرورش شهرستان دیر انجام داده است. بکار خواهم گرفت.

عبدالحسین جهانگیری افزود: مدارس ما باید متناسب با مدرسه و در جوار خانه و مسجد دانش آموزی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند.

وی گفت: دانشجویان ما باید آینده سازان انقلاب اسلامی و کارگزاران حکومت جهانی امام عصر (عج) باشند.عج) بودن.

رئیس جدید آموزش و پرورش دیر افزود: این مهم به همت گام دوم انقلاب اسلامی و همت مدیران دولت سیزدهم و به ویژه مجموعه مهم و تاثیرگذار وزارت آموزش و پرورش محقق خواهد شد. .

وی ادامه داد: خانواده رکن مهم آموزش و پرورش است و نقش آن به ویژه در دوران پس از کرونا نیازمند بازتعریف و بازسازی است.

جهانگیری گفت: در دوران کرونا شاهد مجاهدت همکاران فرهنگی بودیم، جهادی که کمتر محسوس بود، اما در این دوران خانواده ها نیز مسئولیت مهمی بر عهده داشتند و باید در جهت تحقق تراز انقلاب اسلامی گام برداریم.

مردم استان بوشهر برای حضور در کلاس ها همکاری خوبی داشتند

در این مراسم از خدمات و زحمات تکریم و عبدالحسین جهانگیری احمد عبدالله زاده به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش دیر معرفی شد.