عمومی

مردم استان بوشهر محرومیتشان را در کنار ذخایر و ظرفیت‌ها می‌بینند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش آنلاین ، عبدالکریم جمیری صبح جمعه در جلسه شورای اشتغال بوشهر اظهار داشت: در استان بوشهر فرصت های زیادی وجود دارد که می توان از آنها برای حل مشکلات مردم استفاده کرد.

وی خواستار محرومیت زدایی در استان بوشهر شد و اظهار داشت: کمیته امداد باید توجه بیشتری به استان بوشهر نسبت به محل های صندوق ملی در اختیار خود داشته باشد که طبق تحقیقات انجام شده با بازده بالا می توان سرمایه گذاری کرد.

بوشهر گناوه و نماینده مردم دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: “مردم بوشهر تمام استعدادهای خدادادی و استعدادهای خود و همچنین محرومیت خود را می بینند. و به نظر می رسد آنها ناتوان هستند.

وی گفت: اشتغال یکی از ارکان اوضاع اقتصادی فعلی است اکثر ما در مورد بیکاری در استانی صحبت می کنیم که از نظر مشکلات جامعه ، منابع ، منابع و پتانسیل آن کم نیست.

جمیری افزود: استان بوشهر در همه زمینه ها و اندازه ها توانمند است ، اشتغال در همه جای این سرزمین حاصلخیز با سابقه و مبارزه فراهم شده است و در بسیاری از استان های کشور حتی قسمت کمی از استعدادهای این استان وجود ندارد.

وی گفت: مهمترین چیزی که می تواند به این استعدادهای خدادادی و این فرصتهای بسیار ارزشمند به درستی کمک کند و از آنها استفاده کند ، همکاری ، هماهنگی و حمایت از مدیرانی است که باید با عطوفت و وفاداری از مأموریتی که به آنها سپرده شده است آگاهی داشته باشند.

نماینده بوشهر ، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: تلاش های زیادی انجام شده است اما از جایی که می خواهیم فاصله داریم بسیار زیاد است باید از این استعدادها و توانایی هایی که داریم با اراده قوی و برنامه های روشن استفاده کنیم. با توجه به معوقاتی که به دست آورده ایم ، سرعت بخشیدن به برنامه ها و پیگیری هایی که باید انجام شود بسیار مهم است.

وی گفت: “ما باید از منابع موجود برای ایجاد شغل با در نظر گرفتن توانایی ها و توانایی های افراد استفاده کنیم. برای این کار باید آنها را به دقت شناسایی کنیم تا برای فرد محروم از هزارتوی اداری مشکلات بیشتری ایجاد نشود.”

وی گفت: خدمت به همه مردم و محرومین وظیفه من است و از همه فرصت های مجلس شورای اسلامی برای همکاری با استانداران استان و ایجاد اشتغال مناسب استفاده خواهم کرد.