استان ها

ماه مبارک رمضان در دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار چگونه گذشت؟

محسن ولایتی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از سبزه، برنامه های دانشگاه آزاد سبز در ماه مبارک رمضان سال 1401 را تشریح کرد و گفت: انجام شده است. در ماه مبارک رمضان در سال 1443 حدود 50 کارگاه آموزشی احکام تقلید و روزه با حضور اساتید گروه معارف اسلامی و تفاسیر تنگه با کمک نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه و ستاد اقامه نماز برگزار شد. النمل دوره روخوانی قرآن کریم ویژه کارکنان و دانشجویان برگزار شد.

سبزواری از دیگر برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی را برنامه های صبحگاهی و افطاری و قرائت زیارت عاشورا در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و افزود: این برنامه ها مزار شهدای گمنام و بسیج دانشجویی دانشگاه است.


بیشتر بخوانید:

دانشگاه آزاد سبزوار در گام دوم چه گروه هایی را ارائه کرد؟


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه سبزوار یکی از پرمخاطب ترین برنامه های این دانشگاه را برگزاری جلسات درس دین و قرآن در ماه مبارک رمضان دانست و گفت: این کلاس ها با همکاری یکدیگر برگزار می شود. گروه های آموزشی مشاوران فرهنگی و آموزشی از گروه علوم و صنایع غذایی، گروه علوم پایه و دانشگاه ها طراحی و برگزار شد.

شرکت استانی در راهپیمایی روز جهانی قدس گرامیداشت روز معلم ارسال پست کارشناسان کلینیک مشاوره امین به دانشکده پرستاری به منظور نظارت بر وضعیت فرهنگی و بهداشتی محیط زیست و حفظ آئین روزه داری ابتدایی مدارس دانشگاه ها از دیگر برنامه های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبز در ماه مبارک رمضان است. 1401 و …: اقبال دانش آموزان و دانش آموزان برای حضور در ویژه برنامه ها و مناسبت های ماه مبارک رمضان باعث پویایی بیش از پیش امسال در مدارس آزاد اسلامی و صبایور سما شد.

انتهای پیام/4121/4062/