استان ها

اولویت های کاری رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی گیلان چیست؟

به گزارش خبرنگار آژانس خبری رشت آنا ، محمد دوستار در جلسه افتتاحیه خود که به عنوان یک کنفرانس تصویری با حضور دکتر برگزار شد ، گفت. تهرانچی ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مسئولان استانی ، “دانشگاه آزاد اسلامی نه تنها بار سنگینی را از دولت برداشته است. این کمک می کند تا دولت از طریق نقل و انتقالات قانونی و پرداخت ها درآمد کسب کند.”

با توجه به اینکه دانشگاه اسلامی آزاد باید سمبل تحقق آرمان های امام خمینی ، خون شهدا ، آرمان های انقلاب اسلامی و منوهای ولی فقیه باشد ، افزود: مردم باید به وضوح این مهم را ببینند. و می خواهند در دانشگاه آزاد کار کنند. “آنها باید اسلامی باشند.”

هشت استراتژی اولویت اصلی من است

دوستار با تأکید بر اینکه تمام تلاش خود را برای پیروی از هشت رهنمود و استراتژی و برنامه عملیاتی که توسط دانشگاه آزاد اسلامی بیان شده است ، گفت: من متنوع سازی منابع درآمد ، به ویژه رشد درآمد غیر آموزشی را دنبال خواهم کرد.

وی با بیان اینکه تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه و جامعه از اولویت های من است ، گفت: می خواهم بعد از فارغ التحصیلی به نوعی ثروت را دنبال کنم.

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با اشاره به مرحله دوم انقلاب ، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در نظر دارد درآمد حاصل از فعالیتهای غیر آموزشی ، تقویت روابط صنعت و اجتماع را تقویت کند ، کمک کند حل چالش های کشور ، ارتقاء فعالیت های فرهنگی و رشد. ” “فعالیتهای آموزشی و پژوهشی را در اولویت قرار دهید.”

به گزارش آنا ، این مراسم با افتخار و معرفی روسای قدیمی و جدید دانشگاه آزاد اسلامی در شعبه رشت با حضور آیت الله فلاحتی نماینده رئیس و معاون رئیس استان گیلان در قالب یک کنفرانس ویدئویی با دکتر برگزار شد. . تهرانچی. عنوان رئیس جمهور جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان معرفی شد.

انتهای پیام / 4117/4062 /