عمومیکسب و کار ایرانیان

قویترین کارواش تک فاز

ماشین های لباسشویی فشار قوی، واتر جت یا شستشوی صنعتی تجهیزات حرفه ای برای شستشوی سطوح صنعتی و تجهیزات مورد استفاده در صنعت، کارگاه ها و کارخانه ها هستند. این دستگاه در دو مدل تک فاز برای مصارف تجاری و خانگی و مدل سه فاز برای شستشوی صنعتی ارائه و مورد استفاده قرار می گیرد. اغلب قیمت تجهیزات نظافت مکانیکی مانند واتر واشر و واشر صنعتی تک فاز برای مصارف خانگی گران است. در این میان تنوع طرح ها و ویژگی های این ابزار نظافتی تاثیر زیادی در قیمت ابزار دارد.

کارواش یا آب تجاری یک مرحله ای مورد استفاده در محیط های خانگی برای شستشوی خودروها، نظافت کف، دیوارها، نظافت چهار طبقه و نظافت محوطه. این ابزارها که قابلیت های متفاوتی دارند و از فناوری های متفاوتی بهره می برند با قیمت های متفاوتی در بازار عرضه می شوند و کاربران می توانند محصولات فشار قوی کارخانه ای را که مناسب استفاده خود هستند انتخاب کرده و بر اساس نیاز خود خرید کنند. در برخی موارد، کاربران نمی توانند تجهیزات مناسبی را برای نظافت مورد نیاز خود انتخاب کنند، می توانند با کارشناسان تماس بگیرند تا در مورد ویژگی های موثر بر قیمت اطلاعات کسب کنند و نوع مناسب کارخانه شستشو را انتخاب کنند. راه حل.

نحوه استفاده از کارواش تک فاز

کارواش تک مرحله ای یک ماشین لباسشویی پرفشار است که برای شستشوی انواع سطوح اعم از اتومبیل، موتور سیکلت، باغ، پارکینگ و … استفاده می شود. این دستگاه از فشار بالای آب برای حذف کثیفی از سطح استفاده می کند.

عملکرد کارواش تک مرحله ای به شرح زیر است:

آب از طریق لوله ورودی وارد دستگاه می شود.

پمپ فشار آب باعث افزایش فشار آب می شود.

آب فشار قوی از طریق لوله خارجی به لوله هدایت می شود.

نازل آب را با فشار زیاد روی سطح مورد نظر می پاشد.

فشار آب در کارواش مخزن دار معمولاً 100 تا 200 بار است. فشار آب برای از بین بردن کثیفی اضافی کافی است. کارواش دارای یک سری قطعات و لوازم جانبی است که هر کدام عملکرد متفاوتی دارند. این قطعات و لوازم جانبی عبارتند از:

پمپ فشار آب: بخش اصلی دستگاه که وظیفه افزایش فشار آب را بر عهده دارد.

موتور: بخشی که انرژی مورد نیاز برای کارکرد پمپ فشار آب را تامین می کند.

نازل: قسمتی که آب تحت فشار را روی سطح مورد نظر می پاشد.

شیلنگ: بخشی که آب را از پمپ فشار آب به نازل می رساند.

لوازم جانبی: قطعات موجود در ماشین لباسشویی برای کاربردهای خاص.

کارواش تک فاز وسیله ای کاربردی و قابل اعتماد است که برای شستشوی تمامی سطوح بسیار مناسب است. این دستگاه شستشوی لباس ها را راحت تر می کند و در زمان و تلاش صرفه جویی می کند.

نحوه نصب کارواش صنعتی تک مرحله ای

برای درک بهتر نحوه نصب پمپ کارواش صنعتی تک مرحله ای باید بدانید که پمپ از یک لوله ورودی و یک لوله خروجی استفاده می کند که توسط شفت یا میل لنگ به محور الکتروموتور دستگاه متصل می شوند. انرژی مکانیکی پمپ نیز به همین ترتیب تامین می شود. بنابراین در مرحله اول جریان مایع عمدتاً آب باید از طریق یک اتصال مناسب به صافی و ورودی پمپ متصل شود.

توجه داشته باشید که فیلتر و فیلتر باید حداقل 2.5 برابر دبی پمپ باشد و رسوبات و کثیفی ها باید به صورت دوره ای جدا و تمیز شوند. موتور و پمپ متصل باید به محفظه دستگاه متصل شده و به زمین متصل شوند. پمپ تجهیزات نیاز به روغن مناسب دارد و نباید بدون روغن کار کند یا کیفیت و کارایی خود را از دست بدهد. به طور مرتب کیفیت و مقدار روغن موتور را اندازه گیری کنید و در صورت لزوم آن را تعویض کنید. همیشه قبل از روشن کردن ماشین لباسشویی بررسی کنید که منبع آب باز باشد زیرا خشک کن پمپ می تواند باعث سوختگی شود.

در نهایت برای نصب کارواش صنعتی تک فاز مراحل زیر را انجام دهید:

محل نصب را انتخاب کنید. ماشین ظرفشویی صنعتی باید در مکانی به راحتی در دسترس و دور از دسترس افراد و وسایل نقلیه نصب شود. همچنین شایان ذکر است که در محل نصب ماشین ظرفشویی باید برق و آب کافی وجود داشته باشد.

پایه کارواش را نصب کنید. پایه کارواش باید محکم و ثابت باشد تا کارواش دچار لرزش و افتادن نشود.

اتصالات آب و برق را وصل کنید. آب ورودی به ماشین لباسشویی باید از منبع آب فشار قوی تامین شود. توجه به این نکته نیز ضروری است که سیم برق کارواش باید به یک منبع تغذیه استاندارد سه سیمه متصل باشد.

برس خودکار را نصب کنید. گربه کارواش باید با توجه به نوع کار انتخاب شود.

شستن ماشین خود را شروع کنید. قبل از استفاده از کارواش، آن را به طور کامل تست کنید تا از عملکرد صحیح آن مطمئن شوید.

ویژگی های بهترین ماشین شوی صنعتی تک مرحله ای

واتر جت های صنعتی توسط برندهای بسیاری در سراسر دنیا طراحی و تولید می شوند. شرکت ابراهیم به عنوان بزرگترین عرضه کننده محلول های نظافت صنعتی در ایران بهترین محصولات برند اروپایی و آمریکایی را ارائه می دهد. کرانزل یکی از برندهایی است که محصولات آن توسط دست اندرکاران این عرصه به عنوان بهترین کارواش صنعتی سطح یک شناخته می شود.

ویژگی های بهترین کارواش یک مرحله ای عبارتند از:

قدرت فشار بالای آب: فشار بالای آب یکی از ویژگی های مهم کارواش های صنعتی است. فشار بالای آب به از بین بردن کثیفی و لکه ها کمک می کند.

دبی آب کافی: دبی آب مقدار آبی است که در یک دقیقه از پمپ کارواش خارج می شود. جریان صحیح آب به شستشوی سریع کمک می کند.

طول شیلنگ سالم: طول شلنگ به شما امکان می دهد به راحتی به مناطق دور افتاده برسید.

وزن و اندازه مناسب: وزن و اندازه مناسب کارواش حمل و نقل آن را آسان می کند.

فشار آب قابل تنظیم: فشار آب قابل تنظیم به شما امکان می دهد فشار آب را با توجه به نوع سطحی که می خواهید شستشو دهید، تنظیم کنید.

کیفیت ساخت برتر: کیفیت ساخت بهتر به این معنی است که کارواش ها دوام بیشتری دارند.

جدا از ویژگی های فوق، برخی ویژگی های اضافی نیز می تواند در انتخاب بهترین کارواش تک فاز کمک کننده باشد. این ویژگی ها عبارتند از:

فرصت استفاده از پاک کننده ها: برخی خودروها امکان استفاده از مواد شیمیایی را دارند. این بخش برای تمیز کردن سطوح دارای لکه های سرسخت مفید است.

در دسترس بودن آب گرم: برخی از کارواش ها ممکن است آب گرم در دسترس داشته باشند. این عملکرد هنگام تمیز کردن مناطق پوشیده از روغن یا گریس مفید است.

قابلیت اتصال به شیلنگ آب شهری: برخی از کارواش ها قابلیت اتصال به شلنگ آب شهری را نیز دارند. این ویژگی به این معنی است که نیازی به استفاده از مخزن آب نیست.