بین الملل

دیدار نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی ایلام و اداره پزشکی قانونی چگونه گذشت؟

به گزارش خبرنگار استانی خبرگزاری آنا از ایلام، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و بهروز ناصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر این ارتباط تاکید کرده اند. نشست حضوری با دانشگاه و هیات علمی با حضور نمایندگان “حرفه، صنعت و جامعه” دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام پزشکی قانونی استان ایلام ساماندهی شد.


بیشتر بخوانید:

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز پزشکی قانونی بوشهر منعقد شد


در این نشست که توسط مهشاد طهماسبی، رئیس گروه اصلی پزشکی قانونی استان ایلام برگزار شد، فرصت های علمی، آزمایشگاهی و نیروی انسانی دانشگاه ارائه شد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام با اشاره به ماموریت پزشکی قانونی به عنوان یک نهاد مستقل و تحت نظارت قوه قضائیه، معاینه اجساد را بخش کوچکی از فعالیت های این گروه و معاینات زنان و مردان دانست. . ، معاینات روانپزشکی، سقط جنین، بالینی و .. از دیگر فعالیت های مرکز می باشد.

مهشاد طهماسبی با بیان اینکه امکان ارائه اطلاعات آماری از آسیب شناسی موضوعات برای جامعه شناسان، روان شناسان و … وجود دارد، گفت: برخی فعالیت های ویژه مرتبط با ماموریت های کشوری این مجموعه در اختیار مراکزی مانند موسسه پزشکی قانونی است.

وی با ابراز خرسندی از تعامل با جامعه دانشگاهی، همکاری با صاحب نظران در حوزه های مختلف را راهگشای توسعه هر نهادی دانست.

مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام ارائه خدمات، تحقیقات کاربردی، بررسی آمار، بررسی روندها و پیش بینی های بعدی، ارائه راهکارهای مرتبط برای مسائلی مانند تصادفات، درگیری ها و خسارات اجتماعی، همکاری آزمایشگاهی با دانشگاه، پایان نامه دانشجویی مرتبط برای پیشگیری از جرم و توسعه انیمیشن های آموزشی.

دانشگاه باید مرکز حل مشکلات باشد

دانشیار روان شناسی و استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در خصوص نقش آموزش، پژوهش و دانشگاه در «صنعت، جامعه و زندگی» مردم، ظرافت های علوم رفتاری و ارتباط آن با فعالیت های انسانی سخنرانی کرد. . مسائل روانی

شهرام مامی گفت: دانشگاه ها و دانشگاهیان همیشه آماده و برای رفع مشکل تلاش می کنند.

حسین پیمان، دانشیار شیمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام نیز بر ایجاد ارتباط موثر بین دانشگاه و مردم و ایجاد کمیته یا شورای مشترک دانشگاه و پزشکی قانونی تاکید کرد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام همچنین به تاریخچه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه جهان با بیش از یک میلیون دانشجو، بیش از 30 هزار هیئت علمی و فضای فیزیکی اشاره کرد. دانشگاه در استان ایلام

رحمت الله محمدی پور افزود: با کمک 200 نفر از اعضای هیأت علمی تمام وقت شاغل در رشته های مختلف و این تعداد کارمند وفادار، بیش از 6000 دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری که حدود نیمی از آنها هستند به آزمایشگاه و زمین های ورزشی مجهز شده اند. ، “مرکز رشد، خانه نوآوری، مراکز تحقیقاتی، کارگاه های کامپیوتری، آزمایشگاه های زبان، خانه مسافر، سیستم های اینترنتی مناسب، مکان های آموزشی کافی، کتابخانه ها، مکان های فرهنگی، سلف سرویس و … مردم می توانند استفاده کنند. می گیرند.

وی با اشاره به سیاست های «صنعت، جامعه و جامعه» برای مقابله با بحران ها و مشکلات، گفت: دانشگاه باید در مرکز تلاش برای حل مشکلات و نقش آفرینی اساتید در «حرفه، صنعت و جامعه» باشد.

امضای تفاهم نامه همکاری و تشکیل کمیته مشترک پزشکی قانونی و دانشگاه از مهمترین محورهای این نشست بود.

ارتباط ژن ها با نژادهای مختلف، فرصت مطالعه نمونه های ژنی در آزمایشگاه های دانشگاه، استفاده از آمار واقعی در تحقیقات، تکامل و تغییرات اساسی در علم، آینده رویدادها، گروه های مشاوره تحصیلی، استفاده از آمار در زمینه های مختلف. تحقیقات و فناوری، ثبت نام در علوم پزشکی، پروژه های تحقیقاتی کاربردی و … دانشیار گروه آمار آرش نادمی، دانشیار گروه حقوق احمد مومنی، دانشیار گروه الهیات اختر سلطانی در این نشست ساعتی مشترک حضور داشتند. ، علیرضا رنگین، دانشیار فیزیولوژی و جواد فیض اللهی، دانشیار مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی ایلام.

انتهای پیام/4078/4062/