حوادث

قتل پیرزن تنها در پایتخت برای سرقت طلاهایش

آفتاب نیوز:

مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ روز یکشنبه گزارش داد که سرهنگ کیومرث حسنوند اظهار داشت: در شب بیست و یکم ماه رمضان ، یک زن مسن به تنهایی در خانه ای در شهرک ولیعصر کشته شد. ماموران پلیس 153 شهرستان ولیعصر بلافاصله به صحنه آمدند. پسر مقتول به پلیس گفت: “من مادر مجردم را چند ساعت نمی شناختم ، بنابراین نگران شدم و او را صدا کردم.” اما هیچ کس مسئول نبود. “من به خانه مادرم عجله کردم و وقتی به آنجا رسیدم ، جسد او را دیدم.”

وی افزود: بلافاصله مأموران پلیس آگاهی و تحت کنترل مجرمان به محل حادثه رفتند. در جریان تحقیقات ، مأموران پلیس به بستگان قربانی که به صحنه آمده بود مشکوک شدند. پسر مقتول به پلیس گفت كه نوه عموی پسر است و برای آرامش او آمده است. چند دقیقه بعد ، مأموران پلیس به چهره و رفتار این مرد مشکوک شدند. او عرق فراوان و وحشت زده بود. این کافی بود تا با بازجویی رئیس پلیس راه ولیعصر این موضوع مطرح شود و سرانجام این پسر دستگیر شد.

رئیس پنجم پلیس پیشگیری پایتخت گفت که وی تحت بازجویی قرار گرفته است ، اما این ادعاها را تکذیب کرد. دوربین مدار بسته نیز به سرقت رفت. این فرد 28 ساله دیگر مورد بازجویی قرار گرفت ، اما این ادعاها را تکذیب کرد. با این حال ، تحقیقات نشان داده است که وی سابقه سرقت لوازم جانبی اتومبیل را دارد. یکی از دوستان متهم به پلیس گفت: “من در روز کشته شدن پیرزن با متهم بودم.” با هم بیرون رفتیم. متهم به من گفت برو و آب و بستنی بنوش. وقتی با هم بودیم ، وقتی او سعی کرد تلفن را از جیبش بگیرد ، یک حلقه طلا از جیبش بیرون آمد. او چیزی نگفت و حلقه را دوباره در جیب خود قرار داد. وقتی او سعی کرد پول آب میوه را بشمارد ، این بار یک حلقه طلا از جیب او بیرون آمد. وقتی به من گفت که شنیده است که گروهی از مردم وارد خانه یک زن تنها شده اند و او را به بهانه بسته به قتل رسانده اند. “وقتی این جرم را شنیدم ، تصمیم گرفتم آن را به پلیس گزارش دهم. ممکن است سرنخی برای کشف پرده از راز این جنایت باشد.”

وی ادامه داد: این اظهارات برای اعتراف متهم به این جنایت کافی بود. وی گفت: “قربانی عمه پدر من بود و او تنها زندگی می کرد.” آمدیم و به خانه رفتیم. هربار که به آنجا می رفتم ، طلای او را می دیدم و امتحان می کردم. سرانجام تصمیم گرفتم آن طلا را بدزدم. این زن طب سنتی را انجام می داد. به همین بهانه به خانه او رفتم. وارد خانه شدم و او را با چاقوی میوه كشتم. “من طلا را گرفتم و دوربین مدار بسته را با خودم گرفتم.”

حسنوند گفت: “متهم در حال حاضر در بازداشت است و تحقیقات در حال انجام است.”