حوادث

چند توصیه پلیسی برای پیشگیری از سرقت در ایام نوروز

معاون اجرایی پلیس انتظامی و پیشگیری کشور بر رعایت هوشیاری شهروندان و رعایت توصیه های پلیس برای جلوگیری از سرقت های مختلف در تعطیلات نوروزی تاکید کرد.

به گزارش ایران تودی، سرهنگ عباس مسعودی در حاشیه نهمین جلسه قرارگاه نوروزی ابوذر پلیس پیشگیری ضمن گرامیداشت سال نو، اظهار کرد: عزیزم از ابتدای نوروز در سایه چتر امنیتی. ” در پایان تعطیلات یک سفر ایمن و بدون نگرانی داشته باشید.

این مقام انتظامی با بیان اینکه برای نجات نشاط بهاری باید هوشیاری مردم حفظ شود، افزود: توجه به این توصیه ها بسیار مهم است و رعایت این نکات و هشدارها می تواند ایمن و منظم باشد.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان با تاکید بر لزوم نصب دوربین های مداربسته و سیستم های هشدار در منازل مسکونی از شهروندان خواست: ایست های بازرسی از قبیل دیوار، پنجره و گوشواره قبل از سفر و برای ایمنی بیشتر برای داشتن زندگی راحت و آسوده مستحکم و بادوام باشند. حفاظ همچنین سقف خانه مجهز به میله های ایمنی و قفل های مطمئن می باشد و در صورت تغییر محل سکونت و یا گم شدن کلید یدکی منزل در را قفل نمایید. درب به درب ورودی در کوتاه ترین زمان ممکن است زمان را تغییر دهیم.

سرهنگ مسعودی در خصوص پیشگیری از سرقت خودرو و موتورسیکلت نیز گفت: تجربه نشان می دهد که در بیشتر موارد صاحبان سارقان در خودروهایی که بدون رعایت نکات ایمنی در محیطی کاملاً ساکت و بدون رعایت نکات ایمنی پارک شده اند مخفی می شوند، بنابراین سارقان استفاده می کنند. آی تی. آنها از این فرصت برای سرقت قطعات خودرو و خود خودرو استفاده می کنند.

بیشتر سرقت ها مربوط به خودروهایی است که سیستم ضد سرقت ندارند چرا که استفاده از دزدگیر، کلید مخفی، قفل فرمان، قفل پدال و سایر وسایل حفاظتی ضریب ایمنی خودرو را افزایش می دهد. ادامه داد دزدی او نیز کم خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ مسعودی با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرائم و خسارات در تعطیلات نوروزی یکی از اولویت های مهم پلیس است گفت: رعایت قوانین و مقررات از سوی مردم و پلیس موجب امنیت و آرامش و آن می شود. هدیه.” مردم آرامش طبیعت مورد نیاز در فصل بهار به دلیل افزایش بازدید و سفر و تخلیه منازل و ایجاد زمینه جرم و جنایت بیشتر از فصول دیگر است.

انتهای پیام/