عمومیکسب و کار ایرانیان

شرایط خرید خودرو شرکت سایپا در بانک مهر ایران

حساب وکالتی بانک مهر ایران چیست

برای بسیاری از متقاضیانی که قصد خرید خودرو از بورس کالا را دارند و در بانک مهر ایران دارای حساب هستند، ممکن است سوالاتی پیش آید که حساب وکالتی بانک مهر ایران چیست و برای اینکه حساب خودشان را در بانک مهر ایران وکالتی کنند چه اقداماتی لازم است انجام دهند؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت بانک مهر ایران به منظور ارائه خدمات مناسب و انجام معاملات در بورس کالا، فرایند وکالتی کردنحساب را برای مشتریان خود راه اندازی کرده است. حساب وکالتی بانک مهر ایران به کارگزاری بورس متصل می باشد و امکان برداشت وجه از این حساب برای انجام معاملات در بورس کالا امکان پذیر می باشد.

حساب وکالتی برای خرید محصولات برخی از شرکت های خودروسازی مانند خودروسازی سایپا، ایران خودرو، بورس کالا و… می باشد که تنها با ایجاد این حساب و واریز مبلغ پیش فروش خودرو متقاضیان می توانند اقدام به تکمیل فرایند ثبت نام نمایند و در غیر این صورت دارای شرایط لازم برای خرید و معاملات نمی باشند.

حساب وکالتی راهکاری برای برداشت مستقیم وجه از حساب مشتری می باشد و مبلغ مورد نظر تا زمانی که مشخص نشود که داوطلب واجد شرایط دریافت خودرو می باشد، در حساب وکالتی بلوکه خواهد شد، اما در صورتی که متقاضی واجد شرایط مذکور نباشد وجه مسدود شد آزاد می شود.

 

نحوه افتتاح حساب وکالتی بانک مهر ایران

همان طور که گفته شد، امکان افتتاح حساب وکالتی بانک مهر ایران به صورت حضوری و با مراجعه به شعبه های بانک مهر ایران و به صورت آنلاین و غیر حضوری فراهم می باشد. متقاضیانی که قصد افتتاح حساب وکالتی به صورت حضوری را دارند می بایست فرمافتتاح حساب خود را از یکی از کارگزاری های بورس دریافت نمایند و پس از تکمیل کردن آن به یکی از شعبه های بانک مهر ایران مراجعه کرده و از این طریق حساب خود را وکالتی کنند.

نحوه افتتاح حساب وکالتی بانک مهر ایران

مطابق با تصویر بالا، متقاضیان پس از ورود به سامانه وکالتی کردن حساب بانک مهر ایران و وارد کردن کد ملی، شماره موبایل و کد امنیتی وارد صفحه شخصی خود می شود.

پس از آن کاربر می بایست مراحل اعتبار سنجی، ثبت حساب وکالتی بانک مهر ایران و تایید کردن قوانین و مقررات را انجام دهد تا بتواند فرایند حساب وکالتی بانک مهر ایران را به پایان برساند.

متقاضیانی که قصد افتتاح حساب وکالتی در بانک ملی را دارند، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این حساب می توانند مقاله ای که لینک آن در بخش زیر آمده است را مطالعه کنند.

 

فرم افتتاح حساب وکالتی بانک مهر ایران

همان طور که در بخش های قبلی توضیح داده شد، متقاضیانی که قصد انجام معامله و خرید از بورس کالا را دارند لازم است که حساب وکالتی داشته باشند. یکی از مدارک لازم و ضروری برای افتتاح حساب وکالتی، فرم افتتاح حساب وکالتی می باشد که متقاضیان برای دریافت این فرم متقاضیان می بایست در ثبت نام کرده و کد بورسی دریافت کرده باشند. لازم به ذکر است که این فرم باید دارای مهر و امضای کارگزاری باشد در غیر این صورت اعتباری ندارد.

فرم افتتاح حساب وکالتی بانک مهر ایران چند بخش را شامل می شود که بخش اول مربوط به اطلاعات شخصی و اطلاعات شناسنامه ای متقاضی می باشد و بخش دوم مربوط به اطلاعات شغلی و محل کار متقاضی است و بخش آخر مربوط به اطلاعات مالی مانند متوسط درآمد فرد، املاک و دارایی ها است که می بایست به صورت دقیق و با دقت تکمیل شود.

پس از افتتاح حساب وکالتی بانک مهر ایران لازم است شماره حساب وکالتی متقاضی در ثبت گردد تا حساب وکالتی فرد به عنوان معامله گر بازار بورس کالا شناخته شود. پس از آن متقاضی می تواند معاملات خود را از طریق این حساب وکالتی انجام دهد و برای پرداخت وجه از این حساب استفاده کند. متقاضیان باید توجه داشته باشند که در صورت هر گونه مغایرت در اطلاعات ثبت شده، درخواست شخص باطل می شود و می بایست از ابتدا نسبت به تکمیل فرم اقدام نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید اقساطی خودرو ، زمان و شرایط ثبت نام خرید خودرو پیشنهاد می شود مقاله زیر را مطالعه کنید.

افتتاح حساب وکالتی بانک مهر ایران برای ایران خودرو

شرکت ایران خودرو از شرکت هایی است که در راستای عرضه محصولات خود به بازار داخلی و فراهم سازی شرایط لازم برای دستیابی مشتریان واقعی به خودرو، رویه ارائه محصول را تغییر داده است و برای این شرط داشتن حساب وکالتی را در نظر گرفته است. تمامی افراد به منظور وکالتی کردن حساب خود می بایست به یکی از بانک های عامل ایران خودرو که بانک مهر ایران یکی از این بانک ها می باشد، مراجعه و در صورت داشتن شرایط مورد نظر اقدام به افتتاح حساب وکالتی بانک مهر ایران برای ایران خودرو نمایند.

در حساب وکالتی بانک مهر ایران برای خرید محصولات ایران خودرو، مبلغ مورد نیاز جهت پیش پرداخت خودرو بلوکه می شود و امکان برداشت از حساب وجود ندارد، اما در صورتی که مشتری برنده نشود مبلغ بلوکه شده آزاد می شود و متقاضی می تواند در هر زمانی برداشت از حساب و انتقال وجه را انجام دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص افتتاح حساب وکالتی ایران خودرو، شرایط و نحوه خرید از این حساب مطالعه مقاله زیر به صورت کامل پیشنهاد می گردد.

افتتاح حساب وکالتی بانک مهر ایران برای سایپا

متقاضیانی که قصد خرید خودرو از محصولات سایپا را دارند، می بایست ابتدا نسبت به افتتاح حساب وکالتی اقدام نمایند و مبلغ مورد نیاز پیش پرداخت خودرو را در این حساب بلوکه نمایند. زیرا براساس بخشنامه جدید تنها راه انتقال مبلغ پیش پرداخت خودرو از طریق حساب وکالتی امکان پذیر می باشد. بانک مهر ایران یکی از این بانک های عامل می باشد که در آن امکان افتتاح حساب وکالتی برای خرید محصولات سایپا وجود دارد.

به داوطلبانی که قصد خرید خودو از محصولات سایپا را دارند، پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه خرید و ثبت حساب وکالتی سایپا مقاله زیر را به صورت کامل مطالعه نمایند.

افتتاح حساب بانک مهر ایران برای خودروهای وارداتی

متقاضیانی که قصد دارند برای  اقدام نمایند، در صورتی که واجد شرایط لازم باشند می بایست ابتدا اقدام به افتتاح حساب وکالتی در یکی از بانک های عامل نمایندبانک مهر ایران یکی از این بانک ها می باشد که متقاضیانی که قصد خرید خودروهای وارداتی را دارند و در این بانک دارای حساب هستند، می توانند حساب خود را وکالتی نمایند و سپس اقدام به ثبت نام نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ورود و نحوه ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، پیشنهاد می شود مقاله ای که لینک آن در بخش زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنید.

اگر بعد از خواندن این مقاله، سوال یا ابهامی در خصوص حساب وکالتی بانک مهر ایران داشتید هم می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سامانه ها تماس بگیرید. کارشناسان سامانه ها تمام سوالات شما را به کامل ترین شکل ممکن پاسخگو هستند.