اقتصادیعمومیکسب و کار ایرانیان

دکوراسیون حیاط استخر ویلایی کوچک

ایدههای طراحی استخر ۲۰۲۲

ایده ساخت استخر کوچک خانگی

قیمت طراحی داخلی ویلا:  این باغ – واقع در زمینی شیبدار – در دو سطح مختلف به عنوان محوطه استخر و فضای نشیمن طراحی شده است. با چیدمان هوشمندانه یک طرف استخر به عنوان فضای باز، محیط استفاده جایگزین در باغ ایجاد می‌شود. قسمتی از دیوار باغ که استخر و محل نشیمن را به هم متصل می‌کند با سنگ طبیعی پوشیده شده و آبشاری نیز به آن اضافه شده است.

نمونه استخر کوچک در حیاط خلوت خانه‌های ویلایی

دکوراسیون طراحی داخلی مغازه: این باغ ۱۰۰۰ متر مربعی دارای فضاهای روباز است که با دیوارهایی از هم جدا شده‌اند. درست در کنار استخری که در باغی باریک و دراز قرار دارد، یک غذاخوری و یک آشپزخانه روباز وجود دارد. این باغ که با رنگ‌های قرمز و آبی تزئین شده است، طراحی بسیار خوبی برای صرف غذا یا لذت بردن از استخر با صدای آب دارد.

ایده‌های طراحی استخر برای حیاططراحی استخر فوق با جکوزی قرمز رنگ خود در آب و سنگ‌های پله شناور خودنمایی می‌کند. برای رسیدن به استخر آبگرم پوشیده از موزاییک‌های قرمز، باید کمی خیس شد. ?

جدیدترین مدل‌های  طراحی داخلی واحد مسکونی برای حیاط خانه

این طرح استخر کوچک با طراحی مدرن با پله‌های شناور و نورپردازی فوق العاده خود متمایز است. با فواره‌ها و نورپردازی پر نشاط، استخر نقطه کانونی باغ است.

ایده‌های طراحی و ساخت استخر برای حیاط باغ و ویلا

این استخر – پوشیده از سنگ‌های طبیعی خاکی و کاشی‌های معرق – ظاهری جذاب دارد که با محیط طبیعی اطرافش ادغام می‌شود. آبی که از دیوار سرازیر می‌شود فضایی تزئینی به طراحی استخر می‌بخشد.

 طراحی باغ مدرن فوق دارای طراحی عالی است و منظره‌ای که بر هندسه استخر تأکید دارد. یک استخر آبگرم در گوشه و کنار آن و همچنین یک آبشار در زیر محوطه مرتفع حمام آفتاب وجود دارد. این اجازه می‌دهد تا مهمانان قبل از ورود به استخر پاهای خود را در آبشار خیس کنند و همچنین با صدای آب آفتاب بگیرند.

ایده عالی برای ساخت استخر در حیاط خانه

 سنگ‌های پله‌ای – واقع در تقاطع استخر زینتی با فواره‌های سرامیکی آبی و استخر – کاربر را به سمت پاسیو هدایت می‌کند.

ایده ساخت استخر کوچک شیک و مدرن

این طرح استخر کوچک شیک و مدرن به لطف نورپردازی آن در شب نیز قابل استفاده است.

نمونه ساخت استخر آبگرم و استخر با یک پل چوبی

در این طراحی باغ لذت بخش – با شومینه و آبشار در فضای باز – استخر آبگرم و استخر با یک پل چوبی از هم جدا شده‌اند.

نمونه ساخت و طراحی استخر منحنی و کم عمق ویلا

 این طرح استخر منحنی دارای روکش موزاییک شیشه‌ای می‌باشد. قسمت‌های نشیمن در بخش استخر کم عمق دارای ویژگی‌های اسپا هستند.

 در جلوی استخر، یک فضای آبگرم وجود دارد که به صورت نیم دایره‌ای برجسته شده است. این قسمت نشیمن سنگی با نورپردازی LED در شب به یک نقطه کانونی پر نشاط تبدیل می‌شود.

طراحی بیرونی خانه با الهام از حومه شهر فرانسه دارای خطوط منحنی است. در اطراف استخر منحنی از پوشش سنگ طبیعی و چمن مصنوعی استفاده شده است.

ایدههای طراحی استخر طبیعی (استخرهای شنا) 

استخر طبیعی به دلیل سازگاری با طبیعت و عدم اثرات مخرب زیست محیطی بیش از سایر استخرها مورد توجه قرار گرفته است. به طور معمول طراحی و ساخت استخرهای طبیعی از آب‌ها و برکه‌های طبیعی در طبیعت الهام گرفته شده است.

بر این اساس شکل و فرم این نوع استخرها اغلب به صورت نامنظم با تخته سنگ و آبشار طراحی می شود. این در حالی است که شکل و فرم رایج استخرها به شکل مستطیل طراحی شده است.

ایده‌های طراحی استخر – استخر طبیعی

نمونه استخر طبیعی – که به منظره خیره کننده نزدیک خانه هدایت می‌شود – دارای یک آبشار، شومینه و یک منطقه آبگرم است که با سنگ‌های رودخانه احاطه شده است. رنگ شنی برای تقلید از ورودی ساحل استفاده می‌شود. فواره‌های نورانی LED با تغییر رنگ در ورودی استخر تعبیه شده‌اند تا هنگام غروب خورشید، محیط را خیره کننده‌تر کنند.

ایده‌های طراحی استخر – استخر طبیعی

استخری زیبا با سنگ‌های طبیعی و گیاهان در رنگ‌های خاکی احاطه شده است که ظاهر یک حوض را می‌دهد. انتقال از قسمت کم عمق به قسمت عمیق استخر با پله‌ها انجام می‌شود. در اطراف حوض در مرکز باغ، مناطق جایگزین برای حمام آفتاب و نشستن وجود دارد.

طراحی و ساخت استخر طبیعی شنا ۲۰۲۲

 در اینجا یکی دیگر از ایده‌های شیک و خیره کننده طراحی استخر شنا ۲۰۲۲ است! در این نمونه استخر خنک یک غار، آبشار و یک سرسره مخفی وجود دارد. ۱۱۲ تن سنگ‌های طبیعی دستچین شده و قطعات سنگ برای ساخت استخر طبیعی استفاده شده است. سکوی حمام آفتاب با فواره‌های LED رنگارنگ و آبگرم یکپارچه در داخل استخر به سبک تالاب وجود دارد. علاوه بر آن سیستم صوتی، سیستم گرمایش استخر و رمپ پرشی از بالای آبشار حداکثر لذت و راحتی را در استخر ایجاد کرده است.

نمونه ایده‌های خلاقانه طراحی استخر ویلا و باغ

 این ایده طراحی استخر با تم جزیره، ظاهری بسیار عجیب دارد، آبشاری که از صخره‌ها به داخل استخر می‌ریزد و آلاچیق در کنار آن است.

ایده‌های طراحی استخر شنا مناسب خانواده‌های بچه‌دار – استخر طبیعی

در ساخت این استخر که برای خانواده‌های بچه‌دار طراحی شده است، از سنگ‌ها و سنگ‌های طبیعی به‌عنوان ادامه‌ی زمین شیب‌دار پشت آن استفاده شده است. همچنین با استفاده از شیب، نقاط ورودی سرگرم کننده با پلکان و سرسره ایجاد شده است.

  این استخر در کنار طراحی بسیار خلاقانه و سرگرم کننده، اتاق‌های مدور احاطه شده توسط صخره‌ها و آبشار خیره کننده، مانند بخشی از طبیعت به نظر می‌رسد. آبشارها از بیرون به داخل استخر می‌ریزند در حالی که یک گودال آتش در جزیره با یک قسمت نشیمن دایره‌ای وجود دارد. علاوه بر این، جکوزی تعبیه شده در صخره‌ها و همچنین یک سرسره در استخر وجود دارد.

چطور در ویلای خود استخر زیبایی بسازیم؟

  این قطعه معماری فوق العاده فضای باز و بسته را با کفپوش چوبی در حیاط ترکیب می‌کند. بنابراین، انتقال مستقیم از خانه به استخر فراهم می‌شود.

نمونه عکس ساخت استخر در حیاط ویلا و باغ در طراحی منظره گرمسیری از سنگ‌های مرجانی طبیعی با الگوی شاه ماهی در استخر، عرشه و پاسیو استفاده شده است.

این استخر منحنی دارای تمام جزئیات لازم برای خنک شدن در جکوزی درخشان در شب، دراز کشیدن در آب یا فقط گوش دادن به صدای آب است. ایده ساخت استخر کوچک خانگی و ویلایی در ساخت این استخر از قطعات سنگ فرش بزرگ به دست آمده از آهک‌های محلی استفاده شده است که با پوشش کف آن تفاوت‌هایی ایجاد می‌کند. سنگ‌های گرانیتی مورد استفاده در محوطه سازی در بین ایده‌های محوطه سازی استخر برجسته هستند.

ایدههای طراحی استخر مدرن برای حیاط خانه و ویلا

ایده‌های طراحی استخر – استخر مدرن

این طرح مدرن استخر شنا که دارای انواع تجهیزات تکنولوژیکی است، در باغ یک خانه تاریخی ساخته شده در دهه ۱۹۲۰ قرار دارد. داخل استخر مستطیل شکل، استخر آبگرم نعل اسبی قرار دارد. سه آبشار مسی با طراحی خاص و نور ال ای دی استخر فضایی آرام و آرامش بخش به محیط می‌بخشد.

مدل استخر ویلا با طراحی مدرن و زیبا

 در طراحی بیرونی این خانه حداقل به اندازه خودش از عناصر مدرن استفاده شده است. استخر آبگرم با روکش موزاییک آبی طراحی شده خاص خود از استخر جدا شده است.

ایده‌های طراحی استخر – استخر مدرن L شکل

طراحی استخر L شکل که در امتداد مرزهای خانه ادامه دارد، با آبشار مرتفعی که از نما به سمت استخر جریان دارد، طراحی محکمی دارد.

ایده‌های طراحی استخر – استخر مدرن

در نمونه دیگری از استخری که با طراحی محکم خود متمایز است، آبشارهای نازک با نور آبی که از طبقه فوقانی به داخل استخر می‌تابد، جلوه‌ای هنری به یک استخر معمولی مستطیلی طولانی می‌بخشد.

محتوای خبر مخفی کن