حوادث

فراهم شدن امکان شماره‌گذاری و تعویض اینترنتی پلاک + جزئیات

پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا که در سال های اخیر برنامه ای برای ارائه خدمات هوشمند و کاهش ملاقات های حضوری برنامه ریزی کرده است ، در ماه های اخیر اقدام به اعمال شماره گذاری و شماره گذاری اینترنتی در دو مرکز کرده است. موضوع توسط رئیس مرکز شماره گذاری و تغییر نشان پلیس راهور ناجا توضیح داده شد.

سرهنگ علی محمدی در گفت وگو با ایران تودی رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه منطقی بودن خدمات پلیس یکی از اولویت های اصلی رئیس پلیس است گفت: در این راستا همه مراکز شماره گذاری و تغییر شماره طرح نوبت دهی آنلاین خدمات شماره و تغییر شماره را اجرا کرده اند. مدتی است که در حال اجرا است. “در مرکز اجرا می شود و به زودی گسترش می یابد.

به گفته وی ، خدمات شماره گذاری اینترنتی در حال حاضر در پلاک و مرکز مبادلات شماره تلفن هاوران در شرق تهران و در مرکز میثم در غرب تهران ارائه می شود. ماشین توسط متخصصان ساخته شده و پلاک یا پلاک فک به صورت حضوری وجود دارد ، اما در این قسمت نیازی به پیاده شدن حتی از ماشین نیست.

رئیس مرکز شماره گذاری و تغییر نشان پلیس راهور ناجا گفت: “سرانجام سند جدید خودرو چاپ و به صاحبخانه تحویل داده می شود و کل این روند حدود 10 دقیقه به طول می انجامد.”

محمدی با بیان اینکه این طرح طی روزهای آینده در اصفهان اجرا می شود ، گفت: اجرای این پروژه در روند برنامه ریزی به زودی در سایر استانها آغاز می شود.

وی همچنین در مورد نحوه دریافت خدمات اینترنتی برای شماره گذاری و تغییر شماره به ایران تودی گفت: برای این منظور شهروندان باید به وب سایت راهور 120 مراجعه کنند. در بخش خدمات این سایت ، دو گزینه برای خدمات شماره گذاری و تعویض پلاک وجود دارد که یکی از آنها صف آنلاین است و دیگری سیستم انتقال آنلاین خودرو است که شهروندان می توانند برای ثبت نام و درخواست آنلاین اقدام کنند. فرایند تغییر شماره.

رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا گفت: اجرای این طرح در کاهش تعداد مراجعه به مراکز تغییر شماره و شماره تاثیر بسزایی خواهد داشت و سرعت ارائه خدمات افزایش می یابد.

انتهای پیام