حوادث

جزئیات آتش‌سوزی مرگبار در جنوب تهران / دستگیری یک نفر از سوی پلیس

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران جزئیات آتش سوزی در کارگاه نجاری را که منجر به کشته شدن پنج نفر شد ، شرح داد.

سید جلال ملکی ، در مصاحبه با ایران تودی ، وی در همین رابطه گفت: ساعت 20:57 پنجشنبه شب ، آتش سوزی در یک گاراژ به 125 سامانه گزارش شد که پس از آن ایستگاه آتش نشانی پنج ایستگاه در ضلع غربی خیابان خیابان علی آباد پاکدانه ، آزادگان واقع شده است. بزرگراه با وسیله نقلیه حامل دستگاه تنفس.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه اظهار داشت: آتش سوزی در یک کارگاه نجاری حدود 500 مترمربع و در این کارگاه با مشارکت آتش نشانان مشاهده شد. یک گاراژ بزرگ در داخل بیشتر کارگاه ها. “مربوط به به هیزم و بنابراین احتمال گسترش آتش بسیار زیاد بود.

ملکی افزود: در این راستا آتش نشانان از چند طریق عملیات اطفا حریق را آغاز کردند و از آنجا شعاع شعاع چند صد متری را می توان مشاهده کرد و گروهی از آتش نشانان برای جستجو و نجات تلاش کردند وارد کارگاه شوند. متأسفانه در قفل شده کارگاه آتش گرفت و آنها مجبور شدند قفل را با دستگاه فرز برداشته و وارد ساختمان شوند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در این کارگاه آتش نشان حضور داشتند ، گفت: متأسفانه آتش نشانان در یکی از اتاق های داخل کارگاه اجساد پنج شهروند افغانستان را پیدا کرده و آنها را از ساختمان خارج کردند. البته یک پزشک قانونی باید برای تعیین علت دقیق مرگ اظهار نظر کند ، اما مشخص است که مرگ این افراد در اثر دود و دمای بالا بوده است.

مالکی در مورد تلاش آتش نشانان برای اطفای حریق اظهار داشت: در همان زمان گروه دیگری از آتش نشانان عملیات اطفا حریق را انجام داده و موفق شدند آتش را خاموش کرده و سپس آن را کاملاً خاموش کنند حتی وقتی شعله های آتش سقف آجر را به زیر می کشد “

وی با بیان اینکه گروهی از آتش نشانان پس از اطفا حریق به محل بازگشتند ، افزود: گروهی از آتش نشانان برای شناسایی و ایمن سازی محل در محل حضور داشتند و چند دقیقه قبل از ایمن سازی کامل منطقه وظایف خود را انجام داده بودند. سازمان های اجرای قانون تحویل داده شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت این حادثه را که توسط کارشناسان سازمان در دست بررسی بود توضیح داد و گفت: علت حادثه پس از بررسی ابعاد اعلام خواهد شد.

پلیس: دستگیری یک مرد هنگام فرار از آتش

سروان محمد نظری ، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس دادستانی کل کشور در گفت وگو با ایران تودی ، با بیان اینکه 152 پلیس خانی آبادنو در محل حادثه حضور داشتند ، گفت: “برای این حادثه پرونده انضباطی تشکیل شده است.” اجساد منتقل شدند به دادگاه

نظری همچنین با بیان اینکه یکی از نگهبانان کارگاه اسباب کشی دستگیر شده است ، گفت: شخصی که قصد فرار داشت توسط پلیس دستگیر و به کلانتری 152 خانی آباد منتقل شد.

انتهای پیام