حوادث

انفجار مرگبار پژو ۲۰۷ در یوسف‌آباد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران از کشته شدن یک نفر بر اثر انفجار مکانیکی پژو 207 در شهر یوسف آباد خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با ایران تودی، وی در این خصوص گفت: ساعت 13:45 دقیقه امروز به سامانه 125 مبنی بر وقوع انفجار در کارگاه مکانیک اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانی به دو ایستگاه در محل حادثه واقع در منطقه یوسف آباد، خیابان جهان آرا، فرماندهی کرد.

وی گفت: آتش نشانان پس از حدود 4 دقیقه در محل حاضر شدند. تصادف در زمینی به مساحت 12 متر مربع رخ داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه به نظر می رسد کارگاه مکانیکی یک پارکینگ اصلاح شده برای ساختمان باشد، گفت: آتش به بخشی از نمای ساختمان سرایت کرده و به داخل ساختمان سرایت کرده است.

ملکی افزود: همزمان با اطفای حریق آتش نشانان عملیات امداد و نجات را آغاز کردند و با توجه به اینکه در زمان وقوع حادثه 2 نفر در فروشگاه حضور داشتند به سرعت وارد مغازه شده و 2 نفر را تخلیه کردند. به شدت مجروح و با آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شد.

وی افزود: گروهی دیگر از آتش نشانان نیز اقدام به اطفای حریق و جلوگیری از سرایت آن به سایر طبقات ساختمان کردند و دقایقی بعد آتش را به طور کامل خاموش کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران گفت که فرد دیگری در طبقات بالای ساختمان نبوده است.

ملکی همچنین با اشاره به علت وقوع این حادثه گفت: محل برای بررسی علل حادثه در اختیار کارشناسان قرار گرفت. علل حادثه باید بررسی شود و اقدامات لازم برای بررسی علت یا علل حادثه انجام شود.

انفجار مرگبار در پژو 207 در یوسف آباد

انتهای پیام/