حوادث

انفجار مرگبار خانه‌ای در تهرانپارس

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار مهلک در یک ساختمان مسکونی در تهرانپارس خبر داد.

سید جلال ملکی در مصاحبه با ISED گفت: “ساعت 10:29 صبح امروز به سامانه 125 اعلام شد که در یک ساختمان مسکونی منفجر شده است. پس از آن نیروهای آتش نشانی دو ایستگاه را به محل حادثه در تهرانپارس اعزام کردند. “

وی گفت: اولین تیم نجات دو دقیقه پس از اعلام سقوط در محل حاضر شد. مرکز آن انفجاری بود که در حدود 50 متری زیرزمین رخ داد و باعث آتش سوزی جزئی و درها و پنجره های ساختمان و ساختمانهای اطراف آن شد.

مالکی با بیان اینکه آتش نشانان به دو گروه تقسیم شدند و اقدامات اطفا حریق و نجات را در دستور کار قرار دادند ، افزود: گروهی از آتش نشانان برای اطفا put حریق و ایمن سازی محل تلاش کردند و دقایقی بعد به طور کامل آتش را خاموش کردند. .

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: به گفته شاهدان ، مردی 37 ساله ، یکی از ساکنان ، بوی بنزین می دهد و برای تحقیق در این زمینه به زیرزمین می رود. به گفته سرویس آمبولانس ، فردی که در این انفجار نقش داشته تحت تحقیقات است و شدت خشونت به حدی است که مرد در دم جان باخته است. قبل از رسیدن آتش نشانان ، جسد توسط شهروندان از ساختمان خارج شد.

ملکی افزود: علاوه بر این ، یک جوان 34 ساله در داخل جامعه دچار سوختگی شدیدی شد و علاوه بر این ، یک پیرمرد 70 ساله با جراحات سطحی در طبقه فوقانی با برخورد شیشه به بیمارستان منتقل شد.

وی در مورد علت این حادثه گفت: تحقیقات اولیه کارشناسان نشان می دهد که نشت گاز و آتش سوزی باعث حادثه شده است اما عملیات و بهره برداری از ساعت 11:21 صبح پس از پایان عملیات آغاز و تاکنون ادامه دارد.

انتهای پیام