استان ها

شاتل موبایل برای اولین‌بار؛ از امکان انتخاب دستی شبکه رادیویی در سیم‌کارت‌های هوشمند رونمایی کرد

شاتل موبایل برای اولین بار در کشور گزینه «شبکه رادیویی گیرنده با قابلیت انتخاب و تغییر دستی» را روی سیم کارت های هوشمند معرفی کرده است.

بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت ارائه دهنده خدمات شاتل موبایل، با اجرای فاز جدید هوشمندسازی سیم کارت شاتل موبایل و در عین حال افزایش قابلیت ها و دقت این فناوری نوآورانه، راهکاری اندیشیده شده است تا سیم کارت های مشترکین بتوانند در هر زمان شماره گیری شود کد دستوری # 8 * 1 * به شما امکان می دهد بدون اعمال تنظیمات خاص یا نصب برنامه، وضعیت اتصال را جویا شوید، سیم کارت شبکه رادیویی میزبان را تغییر دهید و به صورت دستی انتخاب کنید یا به حالت انتخاب هوشمند شبکه بازگردید.

دسترسی کد دستوری به این قابلیت ها هم اکنون برای اولین بار و به صورت آزمایشی برای مشترکین سیم کارت شاتل سیار در استان خوزستان راه اندازی شده است و این سرویس جدید به زودی در سایر استان های کشور نیز عرضه می شود.

در این سرویس، مشترکین می توانند با شماره گیری کد دستوری # 1 * 8 * 1 * و شماره گیری کد # 2 * 8 * 1 * شبکه رادیویی را که در حال حاضر به آن متصل هستند استعلام و مشاهده کنند. و تغییر دستی شبکه رادیویی گیرنده بین سه شبکه رادیویی سیار کشور امکان پذیر است. شماره گیری # 3 * 8 * 1 * بازگشت به حالت هوشمند و انتخاب خودکار شبکه رادیویی را فعال می کند. شایان ذکر است در صورت عدم فعال سازی مجدد شبکه هوشمند، خروج از شهر محل سکونت و یا توقف فناوری شبکه انتخابی، شبکه هوشمند به صورت خودکار مجددا فعال شده و از بهترین پوشش استفاده می کند. و فناوری شبکه، شبکه به طور خودکار انتخاب می شود.

شاتل موبایل اپراتور نسل بعدی تلفن های همراه در کشور است که امکان اتصال هوشمند و خودکار به سه شبکه رادیویی سیار کشور را فراهم می کند. علاقه مندان به اطلاعات بیشتر در مورد پوشش جهانی 3G و 4G/LTE شاتل موبایل، سیم کارت های تلفن همراه پیش شماره 0998 و تک کد می توانند به سایت www.shatelmobile.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 09981000000 به صورت 24 ساعته تماس بگیرند. انتقال کارشناسان فروش موبایل تا بتوانیم وصل شویم.