حوادث

افزایش سقف جریمه توقیف خودروها/ جریمه‌های رانندگی به چه حسابی واریز می‌شود

جریمه تاج رئیس پلیس راهور ناجا ، وضعیت سفر در کشور و غیره وی گفت که از آن زمان تاکنون بیش از سه میلیون وسیله نقلیه با جریمه تومانی توقیف شده و بیش از یک میلیون خودرو با تخلفات تومالی توقیف شده است. کنترل نخواهد شد

به گزارش ایران تودی ، سردار سید کمال هادیانفر علاوه بر مشارکت در مرکز 197 ، به خبرنگاران گفت: پلیس همیشه با مردم در ارتباط است و مرکز 197 یکی از مراکز ایجاد شده برای این منظور است. ما بارها از این مراکز بازدید کرده و به س people’sالات مردم پاسخ داده ایم. در زمینه انفجار کرونا ، این تماس تلفنی برقرار شد و ما با مردم ارتباط مستقیم برقرار کردیم.

وی درباره موضوع تماس اکثر مردم ، گفت: “این یکی از موارد زیادی در بحث ترافیک بود و با وجود اطلاعات ارائه شده ، متأسفانه هنوز برخی از آنها اطلاع ندارند.” آموزشگاه های رانندگی ، بیماری عروق کرونا قلب و غیره

هادیان فر با بیان اینکه برخی از تماس ها به لطف مردم پلیس راهور بوده است ، افزود: طبق نتایج آخرین نظرسنجی رضایت مردم از پلیس 80 درصد بوده است و ما از مردم تشکر می کنیم ، برای درک وضعیت پلیس و افسران ما “

رئیس پلیس راهور ناجا در مورد ترافیک از راه دور گفت: ترافیک محدود به شهرهای آبی و آبی ، زرد و زرد نیست و فقط مسافران باید مراقب باشند که به شهرها ، کمربندها یا نواحی نارنجی و قرمز وارد نشوند. شهرهای بدون کمربند. مسیرهای نشان داده شده توسط.

به گفته هادیان فر ، تردد در شب در تمام شهرهای کشور ممنوع است و وسایل نقلیه غیر مجاز از ساعت 9 شب تا 3 بامداد مجاز نیستند و توسط دوربین ها یا مأموران جریمه می شوند.

در مورد پرداخت جریمه های رانندگی ، به ویژه جریمه های مربوط به تاج ، “در رابطه با جریمه ها ، باید بگویم که جریمه ارسال شده اول قابل پرداخت نیست.” این جریمه ظرف 72 ساعت بررسی می شود و باید پس از تأیید پرداخت شود. در این حالت ، شماره شناسه و مبلغ حساب نیز فاش می شود.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: 40 درصد از افسران پلیس راهور جریمه شدند و 60 درصد آنها به دستگاه های هوشمند سپهر مجهز شدند ، “مشکلی برای ابزار دستی وجود ندارد ، اما بارها از شهروندان خواسته شده است که منتظر دریافت جریمه خوب باشند.” تا زمان ارسال پیام برای آنها و بانک ارسال شده است. مگر اینکه با فاکتور همراه شوید. زیرا پیامک دارای شناسه پرداخت است و می تواند برای پرداخت جریمه استفاده شود.

به گفته هادیان فر ، این سیستم به زودی ادغام می شود و اسناد مجازات نیز لغو می شوند.

وی در مورد توقیف وسایل نقلیه با جریمه بیش از یک میلیون تومانی نیز گفت: “با موافقت فرمانده محترم ناجا و جرایم کرونا و … تصمیم بر این شد که خودروها با جریمه توقیف نشود. بیش از یک میلیون تومان “ما به سیستم مراجعه کردیم و سه میلیون دریافت کردیم. جریمه زیادی می شود.

هادیان فر ادامه داد: البته ما دستگیری ها را به حداقل رسانده و هشدار داده ایم كه با اعمال جریمه ها مشكل را برطرف می كنند. علاوه بر این ، جراحات و مرگ برای مصادره و وسایل نقلیه به دستور دادگاه و غیره چنین تعدادی از شرایط اجتناب ناپذیر است.

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در مورد آموزشگاه های رانندگی ، مالکان و مربیان مدارس درخواست های زیادی در رابطه با خدمات و قطع سیستم راهور 120 دریافت کرده اند ، گفت: سیستم راهور 120 خدمات خود را به مردم ارائه می دهد … قطع کردن کار با اعتراض ، شماره گذاری ، دروس آنلاین و … خدمات بسیاری از جمله در راهور 120 ارائه می شود. و به زودی مراحل شناسایی در این سیستم انجام می شود. این سایت پربازدیدترین سایت در بین سایت های پلیس است و بیش از سه میلیون بازدید داریم که گاهی اوقات به دلیل تراکم می تواند سرعت خود را کم کند و به زودی این مشکلات برطرف می شود.

وی در پاسخ به این سال که چگونه جریمه های رانندگی پرداخت می شود ، گفت: این که نقض قوانین راهنمایی و رانندگی باشد یا خیر ، تمام جریمه های رانندگی در منطقه تاج به خزانه دولت پرداخت می شود و دولت و سازمان برنامه و بودجه تصمیم گیری می کنند. به طور متوسط ​​سالانه حدود 4000 دلار از جریمه های نقدی به خزانه دولت می رود و این مستقیماً به پلیس نمی رسد. طبق قانون ، هر دستگاه سهمی دارد ، به عنوان مثال 60 درصد باید به وزارت راه و شهرداری ها و حدود 15 درصد به پلیس برود.

انتهای پیام